HobbyNeedlework

Cumu fà un mudellu rapidamente è faciule

Per pudè stà stilu è di moda, è ancu per spencerà u so gustu refinatu è a parsunalità, assai zitelli pruvate di costarii qualchi dettagliu di u vestitivu. Ma in modu per cuddà à una fiorite o pantalone indipindente, Hè necessariu di cumprendre a manera di eliminà appressu e dimensioni necessaria è cumu per fà un patronu per a vostra nova robba.

Preparamu u mudellu di a fasgone

Comu una parte originale di u vestitariu pò pudè cose una faldita nantu à u vostru propiu. E micca solu una faldella, ma una cosa di moda è unicu di u so tipu.

Di sicuru, questu hè micca cusì simplice quantu pari, ma cun un grandu disgrazia ùn pò esse cumpletu.

U primu postu hè di debboli eliminà i misurizazioni, è nantu à elli per fà un patronu. Quandu u patronu hè preparatu, pudemu assume chì a mità di a materia si face. Allora, cumu per fà un patrone di fascia?

Avemu avemu per esse a prima rispunsabilità, iniziale. U primu chì ci vuliti Sguassà cum'è questi. Per fà questu, piglià una cinta di tissutu centimetru.

Ci hè trè misure:

1. Semi-girth di a cintura. Scopre a banda cintura in a parti più stretta è divivide
Result in meza.

2. Half-hip measure is similar, but in the broadest point. È ùn avete a paura di aghjunghje un coppiu di centimetri "extra".

3. A durata di a fasgone. Hè tuttu simplicità.

In questu casu, ùn si scurdate micca di e ind'i bonu indemnità chì sò necessarii per appiccà gratuiti. Ricurdativi chì per una qualità adattazione hè bisognu à esse un certu distanza annantu à u tela per "incrementi". Measuring e cutting the fabric, hè bisognu
Aggiuncenu circa 1-2 cm à a cima di i malonati è a cintura, 4-5 cm per una fiancula fitosa, circa 2-3 cm per finta di a parti infermiera, 1-2 cm à e costi.

Inoltre, avete da esse chjucu cù cura di un tela - qualchidunu di elli à pusà dopu à u lavamodu è u trattamentu calore È hè megliu, prima di fà un mudellu, ferru u tela cun un ferru.

Fighjite qualchì punti impurtanti:

1. Modèles listesse di faldes, trousers, shorts di i stili più diffirenti pudete truvà in magazines di moda. Prima di fà un patronu, fate per fassi cù u vostru tamantu.

2. Per comodità, prima di fà un patronu, preparanu un carta graficu o un paper tissu.

3. Per rimpiazzà nantu à u tetu, utilizate a film di imballamentu alimentariu. Pudemu a filetta trà u tela è u patronu è a ferru in tutti cù un ferru.

4. Sempre appicie un patrone solu nantu à u latu incorreu.

5. Si decide di cose una fasa stretta, ùn eseguite micca di u forcu. Cù un guarnicione, a finezza finta serà assicuratu.

6. Durante u prucessu di costura, pruvate à pruvà à a futura fascia quantità in modu possibbili.

Facemu un patrone di pantaloni

Per capisce cumu per fà un patrone di pantaloni, avete bisognu di piglià in più parechji paràmetri è funzioni. Pants sò definitumente un pezzi più cumplessu di a robba ca una falda. Questa sottu sò l'infurmazioni chì vi aiutanu à truvà cumu fà un mudellu di stu pruduttu. Avete bisognu di piglià e seguenti mesurazioni:

1. Semi-girth di a cintura.

2. Semi caduta a cadenti.

3. A durata di i pantaloni in a parti.

4. Longitudi di pantaloni à u ghjinochju in front.

5. Un muzzucu di u ghjinochju.

6. Altura di u Seat.

Dopu fattu tutte e mette necessarii, aghjurnà u patronu di i nostri parametri. Inoltre ùn si scurdanu di e cuncessione è e funziunalità di u tela. Sposta da a tecnica di preparazione di u patronu, a misura pò esse più chjuca o più grande. In ogni casu, in a maiò parte, sò idèntica.

Dopu chì avete firmatu u pruduttu, purtà u ferru, sguassate u restu di u filu è pruvate à a nova cosa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.