HobbyNeedlework

Cumu fà un barcu fattu di carta

Tutti i zitelli piace à ghjucà cù l'acqua. È ùn hè micca cusì impurtante, induve esse una chance di splash: in un puddle, un lavu o un bagnu. Ogni ziddu sarà prumessu di prisintà cum'è u capu di un navi chì vela à una tempesta, chì avantava un squadra in mezu à un mari furioso.

È per piace u vostru zitellu, ùn avete micca avè da cumprà parechje ghjucale per ellu. Hè abbastanza solu per insignà cumu per fà una barca fora di carta. Questu hè un prucessu assai faciule, chì ùn sò micca solu utile (arti d'origami nipuricu sviluppeghja e so capacità fina di u mutivu), ma ancu affissante.

Cusì, per fà un bastimentu fattu di carta, bisognu di una scheda di forma rectangular. Per una chiarità più grande, pigliàimu u standard A4, chì ci permette di dimustrà u prucessu tutale. Ma dopu chì u lettore scopri u barca d'origami, ùn hè sensu di cambià à un tagliu più chjude di u materiale. In questu casu, u risultatu di u travagliu serà più precisione. Sì, è dettu a spiaggia di primavera, sti barche serà più faciule.

Prima di plegà a chjuche angulara à a mità à u latu. Allora putemu marcà u mezu di a nova figura è applicà e corsi superiore da questu quì avemu dui trianguli equi. Dopu sta funzione hè cumpletata, i tingesu libri di carta sò bent upward. I cantini passani sò bent first à una parte, da quì à l'altru.

Quandu vene u prucessu chì provoca a maiò difficurtà per quelli chì facenu a barca per elli per a prima volta. Hè necessariu di piglià a "cappella" risultatu per u mità da i dui i bandieri, pulling them in direzzione diffirenti, per aperta a pratica. À l'espansione massimu possible, u futuru barca piglià a forma di un diamante, chì avemu bisognu d'alcuni. Emu passati dete nantu à e atticchii formati novi per rimpiazzà una nova figura.

Dopu pianta i rinfresconi di i rombi finu da i dui i bandieri. Cù u triangulu resultanti, avemu ripetutu l'operazione digià cunnisciutu di noi: l'avemu apertu, dà a forma di un diamante. A nostra nave di carta hè casi pronta. L'ultimu chì avemu abbandunatu hè di sculaccià a vernu lateral di u diamante è rinvià i pranzii è u triangulu cintrali.

Pudete cuntinuà à rifinisce u mudellu: pittura, aghjustà mastru, mette passageri - l'opzioni sò limitati solu da a imaginazione di u capu futur. E pudete averà u barca float so, sola, o in cumpagnia di parechje altre navi. Quandu u decoru di un vasu, unu deve cuntene u fattu chì u probabilmente, l'articulu finitu vi cuntattate cù l'acqua, è selezziunate i sustanzi di colore adattatu.

Inoltre, quella chì pudete prifiritu un carta spesso o fiore (hè spessu usatu per publicità stampata distribuita nantu à a strada). In questu casu, u barca dura più longa, è ùn devi micca deve pittatu, perchè quellu di spianate sò spessu nu culore chjucu, chì serve per cridite l'attenzione.

Ùn àbbia paura di spirimintari è per avè incù novi opzioni è cumminzioni. In casu di fallimentu, ci hè sempre una oppurtunità di fà una nova barca fora di carta, è se u maestru bravu alcista successu, pò ancu diventà u capu di un navi tali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.