HobbyNeedlework

Giochi da pompomuni cù i so propria mani. Cumu fà i ghjoculi da i pompomici

Tutti i tagghiuli: tutti i zitelli è l'adulti. Ossi, cuneggi, segelli e autri animali si preganu i posti in i stantoni in u closet. Parechji matri-manicurite di jucaletti sò stile. Ma ùn tutti ùn sanu chì cusì affare pò esse di filu di una manera assicurata. Vulete sapè? Allora, patruni, stu articulu hè particularmente per voi. Tandu avemu acquistatu cù questa direzzione in manicure, cum'è per un pruduttu di pompomuni cù i vostri mani.

Sè sicura, ogni puntata in i bins hà una piccula bola cù i rossi di filatu. Un grande pruduttu di elli ùn pò micca esse ligatu, è hè una fame per fighjà. Hè ciò chì hè "ricchezza" serà utile per fà articuli lamponi. Cusì, vi femu invitatu à a creatività joint. Aghjunghje infurmazione nantu à cumu fà i ghjoculi di pompomaggi, divèrtanu i prudutti di prudutti fin'à quelli chì anu cumu imputu di ispirazioni.

Preparazione di materiali è arnesi

Per fà ghjucà, prima avete bisognu di rializà pom-poms. A so descrizzione di stu prucessu serà presentata dopu, è avà vi cuntene ciò chì hà da piglià u travagliu. Cusì, avete bisognu:

  • Fiat;
  • Piastru di cartuni;
  • Compasses;
  • Cesati;
  • Pencil.

Fà un ghjucatu da pom-poms

Cù vostri mani, prima avete bisognu à fà un ballu finitu di filatu. Hè stu ditimentu chì hè a basa per stu tipu di jucà. U primu cosa hè bisognu à eseguisce u mudellu. In u cartulare piglia un cìrculu cù un brusgiatu. U so diametru serà ugguali à a dimensione di u pompa. Dentru un grande circhiu, marca a stessa figura di pocu (circa 2-3 centimetri di diàmitru). Cogliu a cartolina per mezu è perseguite duie voce identitarii. Dopu una parte, fate un tagliatu nantu à ogni parte. In a foto supra, pudete vede cumu u mudellu deve vede.

U prossimu stadiu viaghja i filamenti. Pusendi u cilindru unu nantu à l'altru è torcia u filatu fissu è ancu per tutta a superficie di u patru. Semu devi esse nutatu chì l'embiu chì pigliate per u travagliu ùn deve esse grande, altri ùn avete micca passendu u tottu internu di u mudellu. Pigliate stu puntu: u più spessu u chjude di i filamenti chì valdi, u più splendido è bella hè a bola. Per a fabbricazione di ghjoculi di pompomuni cù i so propria manu, sò questi dati chì sò necessità.

Allora accurte u filu di u filu à u latu di u pruduttu cù scissors. Circò entre i circhuli di cartuni, misi un pezzu di filu, strincìtu è securità u filu. Hè bisogna per quessa chì u pezzu tutale di filamenti, da a quali a fatta parte di u pompa è fatta, era attaccata in migliore. Elimine u mudellu, è dissemi la bola brutta. Hè tuttu. Un pomponchik hè prestu!

Altre manere di fà bundelli di filu

Unipochi di i ghjoculi di pompomu incù i so propri mani sò fatti da i picculi artighjani da i dettu di u nùmmuru rinu. Piuttostu spessu, questi elementi servinu cumpareru, orecchie, nosepieces di petite animali. Cumu fà una piccula balla? Cù un mudellu di cartuni hè casi impossible di fà. I prudutti avvicinavanu cun un antru metu elementariu. Pigliate a furchetta di sempre è fate a filata di i denti cun un anellu rigatu. Allora inserisce a tiseii sottu u filu di u filu è i tagghiati in un locu. Aggiuncia u fece in u mità in u listessu modu cum'è scritta prima. Spread the little pompomchik.

Per quelli chì ùn vulete micca sfracicà cù i mudelli annantu, avemu vaghjimu chì voi cumprà un pezzodu pompomu specialu in a tenda di impresione. Hè custruitu di quattru moldi di plastica. A cartaghje vi permette per aghjà l'attrazzu per fà bundeddi di filu di difetti diametri.

Pani treni da pompomaggi. Clàssula maestru à fà u pollo

Allora, avete amparatu à fà i dettu basi. Cumu pudete dissi i figuri di i vostri caratteri di fata prediletti o favuriti? Avà digo! Tighjà u prucessu tutale in l'esempiu di fà un puddaru - una ghjuridiale di u pompomu.

Instructions

Da u filu giallu, fate cù dui pilche di diverse toli. Scuprite queste infurmazioni. In una piccula pompa, chì serve com'è a capu di un ghjucale, aghjughjanu dui perdi scuru. Seranu l'ochji di u puddaru. Da u sentu di culore aranciu o russu, cacheghjite dui ditagli triangulari, da elli formanu u beccu. In u pompomu, chì hè più grande in ghjuveddu (serve com'è troncu), cose l'ale di pena o piuma. Avà pozzu fari las patè.

Da u cartulare, corde l'oval, a cogliu cù un sentete d'aranciu (o qualsiasi altre pane). Attach the chicken to this stand. Allora u ghjocu eseguitu serà fermu. Una figura sfarente pò esse supplimentata cù elementi decorattivi: un caprettu, un arcu, una corvula.

Caterpillar di culori di colore . Cumu fattu un ghjocu bulu?

Correge da u filatu di parechji culori sei bannidi identi è belli cù pocu più grande chì tutti l'altri. Ddu gran pomperu serà u capu di a caterpillar. Agghiuncinu i vostri ditaglii per i cunsiglii di i filamenti, chì anu aghjustatu i fasciu durante a furmazione di pilche. Sè i tagghiati, ùn importa micca. Pompoms pò spuntate. Da e botuletti o perle anu u visu. Allora segui i vostri tabs. Per fà questu, armate trappi di filamenti è rachetti di crochet di catene di i loops circa 8-10 centimetri. Ogni bola d'esse dumandata dui suchi sputichi. Fate ancu in mezzu è cose à i pompomi da quì sottu. Pudete mette u coru in ogni pedi.

Questu a caterpillar definitamente cum'è u zitellu. Ùn ghjunghje micca una funzione di ghjocu, ma ancu una educazione. Perchè Duranti a manipulazioni cun un such subject, u zitellu aprende à distinguish colors, sviluppeghja e persone motore finale , sensazioni tactile. Hè benessiri, caru mammi, migliori, in literalmente in una ora pò pudè micca micca solu un ghjocu bonu, ma utile assai per i vostri migghiori.

In questu articulu, avemu dettu qualcume per fà i ghjucatori di pompomelli. Fighjendu com'è basa u principiu scrittu di a ghjallinella è i caterpillars, pudete inventà è creà figuri di altre eroi. Vulemu betle mumenti gustoso di creatività! E facenu i vostri opere recompensati cun mira entusiasivu è un sughjettu felice di un ziteddu chì quandu si metti à u manicu un ghjocu fattu da a so amata mamma!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.