HobbyNeedlework

Vepsian doll: cumu fà un incantu cù i vostri mani?

L'articuli è i jucuri in u stilu di l'articuli forti pò esse un bon souvenir per a memoria o un rigalu impurtante per una persona estimata. Un bonu bonu è bonu Vepsian, senza dubbiu, darà u zitellu è l'adultu. Inoltre, un regalo hè cunsideratu un talismanu anticu. Quale simbulizeghja u Vepsian doll? Cumu si questu questu questu questu questu tradiziunale di questa vesti inude insolitichi? Cumu fà un pupu Vepsskaya cù i mo propriu mani?

Chì hè un pupu Vepsian?

U ghjinuelu ricevutu u so nome da Veps - una di e petite naziunalità di u gruppu Finno-Ugric chì vive in u nordu di Russia. A storia di u cantu Vepsian data di u Medievu, quandu u Veps (Chud) campava in u territoriu di i boschi Prionezhsky, impiegati à l'agricultura è a caccia. I so cuncreti tradizziunali è superstitions sò riflessi in a fabricazione di a maschera in a forma di u ragduvatu. Vepsian doll-amulet era presente in quasi ogni famiglia, simbulizendu l'energia di una donna casada, infermiera in maternelle è u zitellu.

In seguitu, a tradizione di fà pupi di pezzi migrati à a cultura di e altre tribù slavi. Per parechji seculi, u guarda di a mamma Vepsian addivintau un oggettu familiaratu in a capanna di i viddani. Oghje in ogni località questa fuglietta hà u so propiu nomu: Rozhanitsa, Bereginya in casa, alimenta è ancu col.

Perchè avemu bisognu di un Veps doll?

Rozhanitsa hè cunsideratu un talismanu per e donne è e marea, a personificazione di sàzita, benessere è prosperità in a casa. A lot di ritagli familiari sò assuciati cun Veps puppets. L'Amuletini pudete diventà da a mamma à a figliola, da generazioni à generazioni, simbulizendu a continuità di e tradizione familiale.

U so primu cumpagnu puderia esse fatta da una ragazze spugliata ind'a "età di a sposa". Questu panni hè stata postu nantu à a finestra, cum'è un segnu chì i genitori di a bella donna pò esse mandati da matchmakers. Oghje chì u guardiastu hè statu prisintatu cum'è un rigalu per a celebrazione di a casale: u rigalu prumittia micca solu una vita còmnicu è l'armunia, ma ancu, sicondu i credenze, aiutau i novi partamente sò felici parenti.

I matri facìanu un encanto, prima chì u zitellu era natu, perchè chì a vittura di Veps seria in cradle, cum'è per calunzà. Dopu à u nascita di u zitellu, a col è stava pinnutu nantu à u prezzu è per ghjocu, è cum'è un amuletore per i nei.

Tradizione di fabricazione

Cumu pudete fà per ellu stessu o cum'è un rigalu per i carchi comu un capellu? U Veps doll cù i so propri mani pò esse fatta solu. Questu pò esse trattatu da una persona chì ùn cunnosci micca a cugliera di manera profesional - ancu u zitellu pò "roll" una dollone. Prima di tuttu, avete bisognu di sapè chì parte tradiziunali anu prisentatu à l'imaghjini di l'Alimentatore, cum'è a peculiarità di facenu stu amuletru slavi.

  • Comu regula, un pupu Veps hè fatta di pezzi di tela naturali, generalmente di prugramma o chintz. Per a decorazione, pudete utilizà cordone tuttonate culurite, filamenti, rimi, cordone, rini satini - tuttu ciò chì u maestru rende u so imaginazione.
  • Cum'è tutti i pupi slavichi tradiziunali di tessili, a vittura di Vepsianò ùn anu pussutu affari: sicondu i credenze, una faccia à un ghjocu di ragazza ùn pò micca esse distisu per chì un spiritu malignu ùn hè micca intrutu.
  • Un altru dettu impurtante hè u casu di a big doll - un simbulu di a maternità è a mamma chì alimenta u zitellu.
  • Nanzu, era cumunu di fà un colinu di ragnu di robba usu, a maiò parte di u materiale hè stata fatta da elementi di una costume femina in cuntattu cù a terra-un corpu di una cammisa, faldes, un sarafan. Da i stessi pezzi filamenti spugliondu per aghjustà i detallsu di u ghjocu. Di sicuru, oghje, per a fabbricazione di una panura souvenir, quasi sempri aduprà maghju rivista di un reile è pruning new cloth.
  • Ùn hè abituale aduprà strumenti di u feritu forti per fà stu ragitu amuletà: agullas, tesistenti ou pins. Hè necessariu per chì, sicondu l'antichi credevuli, a vita di un zitellu chì ghjucanu à un pupu era "micca struitu, micca cut". Tutte e pezzi-scraps per l'amuletini si sò stati attaccati è chjavi. Per questa causa, un nomu più chjamatu da u Vepsian doll hè Rwanka. Per un souvenir mudernu, di sicuru, ùn hè micca necessariu di seguità una regula cum'è spine hè più faciule è più precisione cut and scissors.
  • Quandu u filu di filu hè customu per adherite a tali regula: un nummu nùmmuru di scarpite di filu è un numeru sferente di nodi in ogni suluzione. Tradizionalmente, hè stissu creu chì un tali numulu di ligamenti prumettieghja u patrone di a longevità amuletica, quella hè "innumanti" anni.

Chì duvete piglià à u travagliu?

Quale ligame esse dumandatu per legnu? Fà un pupu Vepsian hè una attività interessanti è tuttazza caru. Perchè avete bisognu:

  • Una culletta quadru di culore biancu o beige (capu è mani). U dimenisuni hè determinatu secondu u crescenu di u Canali futurariu, per una pupa bianca hè abbastanza circa 20 x 20 cm.
  • Columna quadrata flaps.
  • Filler (lana di cuttuni, ragli, sintepon, pezzi di gomma spuma).
  • I prutettori per cunnette e parte (red).
  • Materie per delegli dettualmenti: lace, braid è altri (optional).

Paso 1: testa e mani

U dettagliu chì travaglià travagliu annantu à l'amuletru di Cole hè a capu è u troncu di a panchina. Hè fattu cume seguenti:

  • Un gran piazzu di rimintu devenu esse ghjustu in una bola u grandu di u futuru capu di u ghjocu. U ballu hè situatu in u centru di u flappi biancu.
  • A catina hè plegada diagonalmente, una bola di ricchettu hè stata ferita in u tetu cù un filu.
  • I fiurati di u colpu, chì sò in i tanti lati di a testa, seranu i manichi di u doll-amulet. I ringii di ogni vignetu devendenu impannillu è roscati.
  • U valdu più chjusu pò ancu esse utilizatu per a cunsulazione in u locu di a "cintura".

Pas. 2: Pessi

U magnificu pene di l'amulet Vepsian hè fattu da dui pilche è quadriplicate. U tagliu di e rinturu rializatu à e stizza diagonalmenti - questa serà a durata di u culu di u pupu sarafan.

  • Serà dumandatu di scaccià dui pilchezzi fora di u cumpletu, chì sarà più chjucu di a testa.
  • Fate duie sputichi: pusendu u ballu in u centru di u colpu, rulline a tela in diagonali, fate u filling dentro.
  • Allora e questi pezzi sò stati cun filu in a cintina di a muverta di manera chì u pettu è a parti frontale di a falda sianu fora. Inoltre i filamenti sò stati fissi in a forma di straps sarafan: finu à i spalle, formate nantu à u so spinu, una croce - un elementu cumuni di u brodar slavicu.

U Passu 3: a fetta

A spalle di i sarafan hè fatta da u listessu tissu à u cunfettu di a muette:

  • U flap quadru hè plegatu diagonali, è da novu in a forma di un quadru. A cima di u dettu sarà u cantonu cù i dobbers-addition, u fondu - l'arghjintu e voglie di u colpu.
  • U travagliu saldò hè appiicatu à u spinu di a muverta in tale manera chì a cantina superiore sia situatu sopra à a cintura, è i spini currispundenu à a longu di u fronte è sò roscati.

Pas 4: Detetti decorattivi

I decoru principali di a vìpita Vepsian sò un mandibolu, un cinturione è un capuzzu (sciarpa).

  • Per u mandibolu, bisognu di un picculu scatula retangulariu. Aduprà esse appiicatu a faccia à u fronte di a cima di a panca cusì chì a cima hè ligeramente sottu à a cintura è di fila. Allora a robba di u mandibolu cumincià (face fora) è hè stata cun cinera.
  • Per un cinturione, ogni tira striscia di tela, ribata, tagliata o parechji filamenti multicolori, inturnate, facenu.
  • A testa di i panchisioni di l'amuletu sò generalmente un pezzu. Per ellu, bisognu à piglià una fugliale triangulare (o fogliu un pezzu cuadru di tela in diagonali), fiscale nantu à a testa, attraversu i cimi di u sciaru à u collu è ammucciatu u nuddu darrere.

Cumu avemu vistu, a tecnica di fà un ghjocu folklante di piene hè simplice simplice è ùn deve micca bisognu speciale. Ma ùn si scurdanu di a cundizione principale per a creazione di una vetùna Vepsian doll-amulet: cum'è i nostri babbi pirsinìanu, hè necessariu di participà à suche labillizati cun forse kindle, u amuletu si raligrarà i so patroni per parechji anni, è ricunquistà è accunsente à a so casa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.