HobbyNeedlework

Patrone di legnu. Sentite cum'è una donna vera

Per certi ùn ci hè nisuna donna chì u ponu ùn esse micca questu prublema, universale è elegante - una penne di fascia. Ùn scappu di i passeti di u mondu di u annu, cunquista i cori di i milioni di mestieri d'uffiziu, è facenu turnà i ghjorni. Oghje avemu da amparà à fuglià un mudellu di fala di u colore, ma prima una storia pocu.

L'uritu di sta robba hè sempre dettu. Qualchidunu dicenu chì a fala di u liceu vinaru da noi di u guardu Este. E donne lucali di a moda era purtatu vestiti longu è assai ristritti, in u quale era pussibule di fà solu passi piccule. L'altri argumentanu chì a moda per e faldes di una cutulà longatura allattava hè stata attraversu à Coco Chanel è u so famusu "vestitu nìttimu".

U primu u veru modellu di una fiorita era creata da Christian Dior in i 40 di u seculu passatu. Hè ringraziatu à quellu chì u dettagliu di a robba addivintau un indipendente indipendente di u vestitariu è hà assu ghjustu in u codice di vestitori di l'uffiziu.

A ragiò per una pupulanza grandi pupulari di una fala di u liceu hè chì cose quasi ogni figura, enfatizeghja i maghi cilesti, cadenti femminili è ampiezza tuttu ciò chì hè superfluvule. In particulare in questu u fugliettu cù u cintura sopraghjustate successe , u patronu di quale hè custruitu solu.

Patti di leghje u luguru oghje pò esse truvatu in ogni revista, è pudete sculaccià sè stessu, basatu nantu à e caratteristiche di a figura. Per a basa hè assai pussibule di piglià una fasa recta. Ci hè parechje diffarenzii, ma solu dui. Prima, nantu à a costru laterale, a fala di u luguru duverà pocu angicatu. E sicondu, avete bisognu di abbandunà a distribuzione per a furmazione di u spline o cut in a traseira, perchè chì a nova cosa ùn impedisce micca u muvimentu, ma di furnisce un passaghju graziaceva unica.

Partite per dividendenu in u fronte è tornu. Per esempiu, avemu bisognu una costuma di u 40 grandu, 60 cm longu. Avemu dinunciatu u valore finu à a linea mediana di a parte back. Inoltre, in a parti cintrali di ogni una di e faldes di a falda, ponu annunzià 10 centimetri per a coquette è cuntrole li linii orbitali traversu i punti assicurati. E longu e fette di fette, aprisiamà unu à un centu centimeteru, per definisce u gradu di rinfriscanti.

Cumplandenu i darduni in i partiti di fronte è e spalle, chì più tardi diventà in fette di a coquette. Guariscenu quandu u dòttu di cunnette cuncessu sarà. Ma u patronu di una fala di u liceu ùn era micca cumpreta senza u cinturione. Dientra també, basatu nantu à a circunfera cintura.

Avete bisognu à taglià tutti i dati, senza scurdà di abbandunà cuncessione per e costi, è per i zip. Emu accuminciamu a processà da ellu da a cima di u fondu: hà lasciatu i dadi, pigliemu u cinturione. À questu stage hè megliu pruvà à a fiorità è verificate chì si trova intesa nantu à a figura. Mentre ùn hè micca eliminatu, pudemu stabilisce finamente quantità avemu bisognu di cutà una nova cosa.

Ognemu i cutsce, prucessione u cima, formate u brocca è slot di a fasgona. Solu appressu à questu, aghjustemu è cusì u fondu - hè megliu à fà apposta. Scene u buttone è aghju per ellu. Se femu l'appassi finali. Se u patronu di a fala di u luguna eranu cumposti corremente, per via di cunsiste à avè una figura perfetta.

In questu pudete andà in ogni locu: à travaglià, in un cafe cù amichi o in una filetta cun u ghjovanu. A cosa principal hè di sentu cum'è una donna vera. E in una nova cosa, cum'è una fala di lapis, hè assai faciule!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.