HobbyNeedlework

Slippers pè u vostru gustu

E compagnia di i scarpi di casa sempre era apprezzatu assai. Riturnà dopu à un ghjornu di travagliu, vo vulete perdurà u pesu di i caresi. E cose sbattuli è cusì ci aiutanu in questu. Se tenete una varietà di pezzi di materiale, drape, pezzi di u paniellu è u pelle, pudete cusì i cosivi cù i vostri mani. Un tali subjecte di calzari a domicilià diventerà da i membri di a famiglia è serà un bon rigalu per i vostri amici.

Fighjemu à i pantani più simplici. Cù i so mani, ponu esse fattu ancu da quelli chì ùn anu micca capacità di costura. Avemu bisognu di parechji pezzi di sentite, scissors è unipochi minuti di tempu. Prima facemu un patronu chì utilizanu una carta di carta o un vechju ghjurnale. Pigliemu un insolari di u tagliu appropritatu è cercanu cun un marcatu. Riturnemu dui centimetri per ogni uitu è pigliate un segùn contegnu. Tagliate u dettagliu di a sola.

Per custruiscia un dettu di a cima, aghjustà u sole à a mette è scrivi u calcariu. U travagliu saldò hè cutucatu longu è si sparghje da parechji centimetri per un sguardi liberu. Retegliu, curreggiate i cuntorni di a parte, è aghjunghje da ogni arme di un è un centimetru.

Da i pezzi di sentite, aghjustemu da duie detalji di a sola è a cima in l'imaghjera. Avete bisognu di riparà a punta nantu à a piezzu. Sicurienti ùn dicideru micca di usà un filu cù una labulla, uttene a manera più simplice di cunnette i partijiet. Pigliemu u slipper è, tornendu un centimetru da a punta, fate chjassi. Aghjulemoschemi annantu à un semicirculu esterno.

Avà pozzu a piezzu di u cima nantu à a sola. Marcaremu a situazione di e sezzioni. Cù l'aiutu di una tesurita, hà tagliatu i pezzi in a forma di a lettera "T", un centimetru in altizza. Pettemu tutti i dui parte. Inseritu u studiu in i slotti, firmannusi a righjina di a parti suprana in u sole. Cusì, pudete fà i scarpi di l'omi è i zitelli. Se vulete diprezzà u pruduttu finitu, utilizate termo-etichettate prestitu o cuttùtulu currettamente u patru di a parte suprana.

E sapete cumu per fà calzelli cù i vostri mani, da calzelli stivali? Semplistru simplici è veloci. I prudutti ci si teniamu in tempi friddi. Ma a sola di i vostri midgeti prediletti ghjacci in linea. Questu causa u pruduttu per esse inutilizà. Ma pudete arrughje a vita in età vieja, ma trova assai prudutti. Per questu hè abbastanza per cumplementà a so sola.

Avemu bisognu di un pezzu di sentitu, una cinta di satinissima brillanti, una agulla grossa è un magnificu. Facemu un patronu di a sola è ciachjata da u feltenu, aghjustendu un centimetru in ogni uitu. Nui rittamosemu da e trazioni di 0,5 centimuli è facenu i punichi cù un vancu à pocu distanza da l'altru. Pudemu un calcineru nantu à a sola. Scalfèghjanu i parti cun una agulla è cinta, bagnati cù i pappagalli nantu à a punta.

A cima di i calcutti pò esse dove o rulline in un rollu. Décurificate u pruduttu finitu cù un arcu di arzuminatu di satin in trimette di tone o pappagallo di pilami alluminati à un encauto brillanti.

Dopu avè vechje bootlegs di stivali, guanti è pezzi pezzi di cuir, pudete cose cunfitto sablini cù i vostri mani. U Pellu hè un materialu universale, duppile è bellu, da quale unica cosa hè acquistata. Pigliate parechji pilati è pezzi cù una texture variata, pudete fà un sole canvas. Hè diventerà una bona base per i bracciali, di quale puderebbenu cusciottoli di coghju.

Cumu fà un mudellu, avà chì cunnosci. Hannu bisognu à rinfurzà a sola. Per questu, ùn sò micca tagliati tanti partesi, ma quattru, sò laminati cù una gomma fiammata spuma. L'unica piace cum'è un sandwich. A parte suprana pò esse solu singulari. I detti sò sbattulati inseme cù un cordone di filatura di u filu, filatu da i buchi prediletti.

Sceglite qualcosa chì piace l'opzione di fà i scarpi di casa è creà. Cumincià à travaglià cù i prudutti più boni, cumpressendu pocu avà u vostru travagliu. Cusì venite l'experientia necessale è l'abilità. Pò dassi chì diventerete u creadoru di u piu scarpetiu, è u vostru nome passà in a storia di a moda.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.