HobbyNeedlework

Patrone di vestitu per u zitellu cù una siluette di un pezzu

Muni di e zitelli sò familiarizati cù u prublema di cumprà un vestitu novu. Young young ladies sò abbastanti: ùn anu micca piace u stilu, u culore ùn hè micca u listinu; allura u cigliu ùn hè micca abbastanza ... Quessesu solu per cose una cosa nova per piace à a piccula fashionista. Ci hè un pianu assai ready-made di u vestitu di i zitelli. Pudete custruì nantu à a basa di e mette in manu, i calculi matematii è di i calculi cumplessi. Ma oghje, vi mustrarà altre modu, u massimu semprici. Cù u so aiutu, pudete cose u vostru vestitu à a vostra figghia favurita per un paru d'ora.

Allora, un patronu di vestitu per u zitellu cù una silhouette d'una sola piezzu. In u so basu, pudete cusette parechji sfarenti belli biddizzi, furnisce cù accessori è addizzioni. U mo ghjocu pò esse firuete in elli, toccu toccu à ognunu. In modu, assai modelli di vestiti di i zitelli custruiuti in modu di a tecnulugia simplista. Ci hè tutta a scelta bona di u tagliu è i sughjetti suli.

Tuttu ciò chì tenite bisognu hè d'apre u closet di i zitelli è esce da a ghjuvanetta di a figliola, chì ghjè ghjustu per ella. Serà a nostra aiutà à custruisce un mudellu. Pudemu stu jersey à una carta grande di carta (un cartellu tracing, un milmuetru, è un rolu di wallpaper), è cercanu in u cuntour. Per impediscenu à u teatru sicariu, è u cuntouru hè stata fatta cum'è precisamente, pudete ironificà l'anticipu.

Avete bisognu di un esemplariu basu nantu à a basa di quale u pianu di u vestitu di ghjuventù sarà custruitu. Dunque hè quì, finissimu finisce u tulu necessariu è, se ne necessariu, u voluminu. Per vesti cusì bè assicuratu, avete bisognu à fighjà cura di qualchi punti. Prima, a linea di spalla ùn anu micca esse, ma di coghju ghjustu da u mezu. Siconda, u fondu ùn deve esse micca ancu, ma semicircular. E, in thirda, accuminciannu di l'armpiti, scureghja i linii in ligna micca verticali, ma à a simplicità di u trapeziu - diventendu in i bandei. A più divirsenu, a cunnessione, a faglia di u vestitu sarà più suntuusa.

Eccu, in fattu chì tuttu hè. Dunque si dà liberta di a creatività. A cut outs è gargiani ùn anu micca esse uguali cum'è una cammisa prototipu. Puderanu esse formate più profonda, dà una forma differenti, ecc. A cosa principal hè di osservà duie regule fundamentale, perchè chì u patronu di u vestitu di u zitellu pittatu permette di cusirma una cosa nova chì si cose perfetta à u to babbu.

  1. A larghezza trà i vilidi inferiali di l'armhole (sottu a linea axilaria) ùn deve esse menu di l'impegnu di u pezzu di u zitellu. Una solace chì pò esse fatta solu s'è averebbe cusì un vestitutu da tela assai elastica. In generale, à u numaru di a mità bustu di u pettu, hà bisognu à aghjunà 5-6 cm per a libertà d'arraggiari. Se u vestitu hè cusitu "per cresce", in seguitu tutti i 7-8.
  2. L'altezza di l'attitudine hè calculatu, novu basatu nantu à a mezza cima di u pettu. A so grandezza deve esse divisu in quattru è u risultatu aghjunghje 6-7 cm. Un sughjettu hè l'ideale per una zitella, ùn ci sarà micca pressione o sag.

Avete vistu, nisun pianistichi cumplessi, u calculu di dati - è u to patronu di u vestitu di i zitelli hè casi pronta. Arrapiteghja solu per piazzà nantu à u tagliu è di tagliate, sertdendu i cuncessione in i costi in un o dui centimetri. In modu, quandu di custruisce un mudellu, ùn pudere micca particularmente monitorà l'observazione di simetria: se un spalla in spremà turnate à esse di parechji milimetri supra l'altru - ùn hè micca cusì impurtante, postu chì solu una a mezzo di u patronu pò esse usatu per trasfirià à u tessulu.

In una parola, quandu si cumincià à custruisce i vostri patetti di vestitu di i zitelli, a cume principalu ùn hè micca per fallu un sbagliu cù a tene è fate curazioni à e sfarenti sundenti di u cutoute di a parti fronda è di u spinu. U restu hè solu per a vostra imaginazione: chì tipu di vestitariu gràce, questu travaglià!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.