HobbyNeedlework

Una forma tridimensionale di carta - creendu bellezza cù i nostri propri mani

Invece ciò chì questa o questa voluminosa figura fatta di carta si hè fatta, ùn anu micca cridutu chì una bellezza hè creata da un fogliu normale. Dopu tuttu, ùn hè micca necessariu un dispositivu especial, bisognu di una carta di carta di colore è biancu è cola.

Facemu un ballu. Start

Per fà una bella bola volumétrica di carta, avete bisognu di una foglia di carta di culore di dui faghetti circa 30x15 cm. Pudemu a so grande parte per ellu stessu. Se decide un primu trattatu cù a pruduzzione di origami 3D, pudete simplificà a so cumpagnia affundendu una carta fugliale in chjassi. Per fà questu, piglià un capu è scacciate nantu à sta casula prima trasversale, è raghje longeva, à una distanza di 1 centimeteru unu di l'altru. In u risultatu, avemu avutu ancu e fila di quatri chi misurte 1x1cm.

Dopu chì capite u principiu di a fabricazione, avete bisognu di fà senza un lapis. Prima, fate u papetu transversale. Strips sò da essa pruduttu, ma sò furmatu digià cù l'aiutu di i pleitini. Inoltre, sò stesi lonzitudine, cù u plegaggiu di a foglia.

Se continuu à creà

Ma mentre continuàvanu per aiutà cun un lapis. Cù u so aiutu in ogni quadratu, hai bisognu à scrive dui linii diagonali. Pudete mette u regnu di modu cusì à pudè sculacciate una sola diagonal in diverse chjazzi. Ancu si basta à dà piglià in i primi dui o trè, è da tombà e quadri in i diagriche imaginarii. Dopu quale prestu una bella forma tridimensionale di carta.

Fighjemu u primu quadru di quatru. Fighjemu solu à i 2 mitche di i diagonali nantu à diritta. Avemu bisognu à pusà. U fattu hè struitu cù e mette alleutu di e linii diagonali - aghjustemu oghji. In u mità di ogni quadru, puru, facemu un fogliu. Fingeri facenu chiaramenti drittu per ottene una forma tridimensionale di carta. Cunsiglii di i diagonali, i chiazza anu da esse diretta à unu - a parti di fronte è visibile bè.

Facemu a forma di u ballu

Avà pruvatu, principiendu da un latu di u fogliu, fate in modu di acordeiu. Ma contru à l'acordeiu, l'aghjunghje micca solu à u verticale, ma dinò in li linii orizzontali, diagonali. Se siate in un locu ùn pudete micca ripetirete, fate l'usu di i vostri dritti per fianchi più claramente a marca di a linea di rotta.

Sì tutti quelli ghjittati, andemu da continuà. Doppu, custantevi a carta corrugata hà digià ottinutu cù u largu uceanu face à noi è fà u travagliu riversu (da i bandei). Cù l'aiutu di i dite, avemu duvevolve din bellezza in una sección 1,5 cm larga. Questa hè necessaria per un coghju di i fiori, per chì a forma tridimensionale di u papiru hè una bola.

Pigliate u bastone di cola è u liceu minimu altru di u carta. Scambià cù cola da quì sopra. Hè propiu u stessu, ma già a cuda di a righjoni hè macchìgliu cù cola. Guariscenu u paper cumparendu nant'à stu puntu, perchè l'anch'ellu di a costura hè d'1,5 cm. Di simile, guariscenu à e cingle più curati. Ma in u mezzu ci travagliammo un pocu diversu - a larghezza di a suluzione quì hè duveru picca - 0.4 cm.

Una bola di carta: l'avemu fattu!

Allora semi cunfittatu cosi i costi, perchè chì in u mezzu, a figura era più cunvexu ca u centru. Allora pigliamu a forma di u ballu. Bonu, avemu fattu solu u so latu. Hè necessariu di designallu u cima. Prima, avemu bisognu di novu identifichendu claramente i linii nantu à i chjosi induve si trovanu pocu visibili. Ci hè bisognu chì ogni quadru hè bentanu bè da i linii orizontali, verticale è diagonale. Hè sopratuttu particularmente deve esse fattu à a cima è à u fondu di u ballu - i sti siti ùn sò micca firmati. Avemu bisognu di cunnetta sta cima è u fondu. Quandu u puntuale sò ghjustu, pigliate un ballu tridimensionale.

Ùn pudete micca attacherà u pruduttu à a forma di u ballu, ma l'abbanduneghja cum'è ella, cù l'agharu l'occhi, manichi. Ùn serà micca una figura geomitriu tridimensionale di carta, ma hè un veru ghjucatu.

In u listessu modu, pudete fà altre forme.

Bulk cube of paper

A manera più faciule hè di fà da una scola ordinariu in una casella. À questu materiale, pudete à vede immediatamente induve designate i doppia, è seranu sani perfetti. Cusì, hè più faciule per fà origami da u paper. Cumpressu volumetricu saldanu ancu. Hè particularmente bè per un maestru suche per amparà maestri novi.

Guariscenu a longu di quantu centimeta chì l'anch'ellu di a foglia hè una lametta (20 cm) è u cutugno extra. Ci hè un quadru di 20x20 cm. Doppule a carta à a mità, è da volta in a meza. Un quatru era furmatu cun una banda di 5 cm, cunzistenti di 4 foglie.

Agghicà a carta più alta di a so manu è dàchanu à a manca. Un triangulu hè statu furmatu. A parti chì era l'upper extremu di u quatratu fù l'altura di u triangulu.

Finitura di a creazione di cube

Turnu u quadru à l'altra banda. U listessu triangulu hè fattu annantu à l'altru cantu. In u risultatu, possa 2 trianguli identicale, chjinata un di l'altru.

Se hè difficiule di fà stampà 3D per a prima volta, i schemi simplificà a cumpagnia. Ma, finu à quì hè abbastanti propiu. U principiu di a creazione di questa figura hè reminiscente di u disignu di u tulipanu, è parechji di quelli sò state in l'aula in a scola elementale. E cum'è "tulipanu", oghje unu triangulu di u rectangulu torna unu di u so angulu agutu à a cima di u angulu right. In tuttu, daveremu 4 corners in questu modu - 2 per una è a stessa per un altru triangulu. A figura magicu trasfurmata in dui rombasi, una chjinata nantu à l'altru.

Avemu bisognu di 2 cantonni laterali di u diamante, chì si trattava bè. Li dàchanu à u centru. À queste furmazioni formanu un "pocket". In questu no pusonu 2 raceri di u listessu rombu. Unu in un saccu, l'altru in l'altru. Turnate a figura versu u circondu per esse manipuli cù u romblenu situatu in reverse. Hè un furbu fattu a cima di a figura. Cliccate in ellu è, grazia à questu questa, a figura saldarà cù l'aria è diventera un rombu.

Quì pudete fà origami da u paper. Cumpressu volumetricu sò acquistati uriginali è texturizati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.