Educazione:Lingue

"Per mezu di i spine à l'astri": u significatu è l'urìgine di a fraseologia

A cultura di a Roma Antica hà avutu un grande impattu in tutta a civiltà europea. Molti paroli è ancu i frasi eranu prisitu nantu à u latinu da e lingui europei. L'Europeani ùn ignurani i diritti di i grandi pensatori di u passatu. Un quellu di custumi sicuru, cunnisciutu in u mondu, hè "per mezu di i spine à l'astri". U significatu di sta frasa ùn pò micca esse sia solu à i nostri contemporani. Intendemu di scummigghiari quellu chì hà inventatu sta frasa è ciò chì significa.

Origine di a frasa

Per a prima volta, a frasa "per mezu di i spine à l'astri" era parlatu in latinu. U significatu di sta frasa hè revelata in u travagliu di u filosufu rumanu è u pensatore Seneca. Questa figura hà fattu una cuntribuzione significativa à a storia, a literatura è a filusufia, i so opari sò sempri studiati à i dipartimenti di l'univirsità punenti in u mondu. In u so travagliu "Furia Hèrcules" u filosufu descrigui i sfrutti di u mituiggiu eroi, è ellu scende u risultatu di u so viaghju cù a frasa: "U modu da a terra à l'astresciute ùn hè micca bonu". In u latinu, u slogan era: Non levis astra vitam terrae. A frasa hà assai piace à i lecturi, perchè a vita di a vita di ogni persona ùn hè micca spugna di rosati. Ma per un'ecitu megliu, a custruzione verbale deve esse furtificatu. Una terra abrupta, originale - a terra, era necessariu di rimpiazzà una parolla più capaci di una.

Parramentu sustituvule

E parolle in a frasa si deve esse rimpiazzatu, ma in modu chì u significatu generale resta u listessu. Allora a parola "terra" hè nantu à i "spine". Questu hè u nome di un arbulu impiccante chì cresce in i paesi abbandunati o infertile. U turnu era un arbusto manidu per l'abitanti di a Roma antica, perchè una petite sustituzzioni di cuncetti ùn l'avete micca incù disaccusabili. U muttu "Per mezu di i spine à l'astri" fù piacevule da l'admiraturi di u filosufu rumanu, è dopu à un tempu s'hè addivintatu cumminta di parola abbastanti.

Cristianità è spine

À u cuntrariu, a cristiana anu datu sta espressione un significatu especial. Ghjè per mezu di i pardunzii di u Salvadore per i cristiani in u mondu chì opaceranu u modu à a felicità eterna. Ma Cristu era ncurunatu di una corona di spine, chì diventò un simbulu in unequivocale di u tormentu di u Salvadore in tuttu a cultura cristiana. I spine di spine, sicondu i Ghjudei, eranu una simpatía burla di Ghjesù. Ma u dulore è u patimentu ùn hà micca umiliatu Cristu. À u tormentu, Ghjesù ascende à u celu è, risurricatu, hà datu a vita eterna à quelli chì avìanu cridutu in ellu. Forsi, per quessa, a simplificazione simplificata di a parola "terra" per "spine" hè cuminciatu à avè un significatu più profundo, è u significatu di l'espressione "pè i spine à l'astri" diventenu cumprendi per tuttu u mondu cristianu.

Slogans è slogans

L'espressione alatu hà spessu sonatu in i rigimi di u populu grande di u passatu. U muttu di Per aspera ad astra fù cunnisciutu in l'lingue di parechji pòpuli, è ancu sei nantu à e braccia di famiglie nobili. Ùn hè micca sminticatu à u presente. U famosu lettu di Sèneca, avutu sottumessu xi cambiamenti, hà datu u so significatu uriginale à questu ghjornu. "Per mezu di i spine à l'astri" hè u muttu di assai sport è squadre intellettuale. Sutta stu slogan sò parechji prughjetti in tutte e cantu di a terra. È in l'ambienti di u ghjovanu, stu diri hè spessu trovi in a forma di un tatuu. Stu disegnu hè fatta da i carusi è di e donne. Fà chì questu hè quandu u ghjovanu pruvucarà a so impegnu à un sognu - a manera ch'elli l'entendre.

Sensu mudernu

U significatu mudernu di a frasa "per mezu di i spine à l'astri" praticamenti manteneu u so significatu uriginale. Allora chjamanu u longu, difficult pathu di l'omi à a gloria, à u merecidimentu successu o à l'amore estimatu. I prublemi iniziali nantu à a manera diventenu spinoso "spine", osterie chì deve esse ghjustificatu annantu à u modu di un sognu. Stu significatu di a frasa hè chjucata in parechni volte di parlà di u discursu mudernu mudernu. E in l'era Soviètica, questu tribbiu hè statu chjamatu un film ben famosu.

Scriptu è pruduzione

Di sicuru, in l'avutri sovieti, u famusu dichjaru "per e spine à l'astri" anu un significatu assai remoti da u cristianu. A film hè statu filmatu in u 1980 da u scrittore di Kira Bulychov è cuntò di i modi difficiuli di l'omu in l'universu.

L'essenza di a trama di u staghjunu fracenu à u fattu chì in un spaziu spaziu prufunditu u veiculu di navigazione di terraplante scuperti a sola criatura vivante chì era cultivata artificiale. A cinta rivela u percorsu di a ragazza-clone Nessy è mostra a circustanza per u so veru destinatu. A cinta era assai populari trà i cinémachi suvietichi è ancu hà guadagnatu parechji premii artistii preziosi. Forsi ora, in trè anni, i sceni di a film pò parissivi ingenu, ma u significatu generale di l'idea hè chì ogni unu di noi devia passà a nostra manera, è ognuna hà u so propiu ambitu individuu, quale ci hè obligatu à fà.

Risultati

Certu, ogni unu di noi hà u dirittu di circà de manera autentificata a so intelligenza di a frasa in "per mezu à i spine à l'astri". U significatu di a frasa hè abbastanza chjara, è pò esse divulgatu sicondu u so cumprinziu stessu di u percorsu per u successu. Forsi qualcuni di noi ci piaceru u significatu uriginale di a creazione di Sèneca - a via di l'omu cumuni à u celu, à u regnu di l'antichi dii. Da u travagliu, pudemu cuncludi chì, à causa di cumpetenze perfetta, ogni mortali pò ascender à a fama è ricunniscenza.

Crede vi serà più vicinu à u simbulu di a corona di spine, ricorda à u tormentu di u Salvadore. Eccu u ricunniscenza è a fama ùn venenu micca à i sfruttalli, ma à u tormentu è a privisionità, chì ponu scopre in u modu di tutti i cristiani.

È parechji avemu a pinsà di u sensu "per mezu di i spine à i steddi" com'è un annuariu chì ogni modu di u persone per u so misericòrdia ùn si trova in numerosi osterie, sopr'à quals si trovanu, megliu, più prudente è forte.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.