Educazione:Lingue

Chì ci hè una criatura è per quessa hè questa parola cunzidirata abusiva?

U sustantivo "criatura", furmatu da u verbu "à creà", urigginatu avutu un significatu innocu è ancu esaltatu. Oghje, stu significatu hè cunservatu solu in u turnover turnover di stampa. Se in l'espressione "criatura di Diu" micca nè negativu hè presentu, a frasa "criatura despicable" hà digià un corpu di espressioni è hè cunsideratu cum'è insulte. Perchè stu succede, è chì ghjè una criatura in u sensu mudernu?

Creazione creata da Diu

In a lingua antica Slavonica, a parola "criatura" era usata per designà ogni sustene vivente, sì, umanu, animale o insetto. Stu trattamentu durò assai tempu. Diga a famosa frase da u novu "Crime and Punishment": "Sò una criatura treme o avete u dirittu?"

Hè ovviu chì quandu FM Dostoevsky si descrighe Raskolnikov da poce, ùn ùn dà l'eroi cun qualità d'animali, ma solu mostra a bassu di i so pinsamenti. Chì ci hè una criatura in questu cuntestu? Probabili forsi, simu quì un omu indefunitu, senza persone, cobard.

Dighjà in paràbule biblical ci hè una tendenza à utilizà a parola "criatura" in particulare in relazione à i nostri fratelli più chjudi. Ricurdava a legenda di l'Inundazioni: Diu hà urdinatu à Noé à riunite in l'arca custruita "ogni criatura sicondu u paru", vale à dì, e diverse rapprisentanti sessuale di a fauna terrestre. Ancu s'è ancu quandu, quandu a ghjente parlate di a passione di l'esistenza di a razza umana, ponu esse intesu l'espressione "sìammu tutti i criaturi di Diu", è ùn ci hè nunda offensivu nantu à questu.

Sottilià di a furmazione

Chì hè una "criatura" in termini di etimologia? Saria più logicu per assumisce chì a derivativa di u verbu "crià" hè "creazione", cum'è in i seguenti:

  • Produce - travaglià;
  • Creazione - creazione;
  • Fate un attu;
  • Fà cumprà - realizazione.

Ma in Russiu si pò esse furmatu in parechje manere. Se u suffissu "-ni" si usa in l'esempi supra, e parolle cum'è "bell campanello", "cracker", "porter" sò furmati aggiuncennu lu suffissu "-ar-" à l'arrache.

Pudete scopre pare parechji: "credenze - credenze", "curatto - curatto", "porta mettira", etc. Rifume chì a criatura hè una creata da Diu. Per a paraguni: utensili - a tutalità di l'articuli di casa, e cose fattu di l'omu.

U velu vilatu

Aos pouchmente, u sensu originali hè stata borrada, è a "criatura" principia à esse aduprata solu in relazione à l'essere à vive, ma micca avè una ànima. In russu, sta parolla pò esse chjamata obsoletua, nimu ùn chjamanu animali o criaturi d'occhi, ma in ucrainu è oghje l'"animale" sona cum'è "criatura".

Avà ùn hè micca difficiule d'avete qualcosa chì una criatura hè in u sensu negativu. Pronounciate questa parola com'è un abusu hè cum'è chjamà una persona un caprettu, una pècura, a banda è l'espressioni impariale. Sembra que ùn hè micca untuvitu in a so forma pura, ma u traumu di l'interlocutore hè fatta in facilità. Cusì, hè megliu abbandunà di sti paroli, esse più toleranti è kinder à quelli chì ci circonda.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.