Educazione:Lingue

Voice passive: una tavola di educazione in parechji aspetti è i tempi

U sughjettu hè u performatore di l'azzione deskastata da u predicatu. Invece, certi voti parramu di quarchi cosa chì succideva nantu à u caratteru principale. In questu casu, ellu ùn esse un attore è passightu adopende.

Voice passive (grammatica): mesa d'educazione

In russiu, una custruzione chjamata chjamata passiva. In inglese, hè a passive voice. U tavulu quì sottu si mostra com'è formatu in parechji aspetti. A furmazione generale per fà una prumuzione cuntene a forma corresponente di u verbu bundle per esse, chì esige a participazione di passatu passatimu.

A principal diferenza in a struttura di l'educazione hè assuciata cù a diversità di u verbu essere. Questu, in u turnu, depende da l'aspettu specificu è u tempu di a sentenza in a passiva (a tavola davanti à a colonna di l'uchja indica ind'i aspetti, è in a cima di a linea). L'ultima colonna hè intitulata Futuru in u Passatu, chì significa "u futuru in u passatu". In ogni modu, stu tempu ùn hè spessu micca fattu cunsideratu cum'è una custruzzioni pruvisoria propria è chjamata cunnizzioni condicionale, perchè rapprisèntanu azzioni ipotetichi chì sò tradotti in russu in modu usu di una partícula "avete". U participiu passatu hè sparisciutu à a lettera "p".

Cumu avemu vistu, in tutti i quattru aspetti: una durazione indefinita, duradera, cumplita è cumplita - a passive voice pò esse postu.

A tavula ponu dùie pussibuli forme di u verbu d'esse in u passatu, u futuru è u futuru in u passatempiu, chì sò usati in cunfurmità cù a persona. Era - l'unicu numaru di a prima e terza persona, eranu - u plural è l'unicu numeru di a seconda persona; Serà - u singularu è plurali di a prima persona, volontà - u singularu è plurali di a seconda è terza persona; Sè - sìmuru à vuluntà, volere - simpatica.

Avemu chì in u futuru tensu per a prima persona singulari hè a ghjustizia. Ancu, in u inglese mudernu, invece di tene, quasi era sempre una vulintà, è ci hè ancu una tendenza à rimpiazzà.

L'aspettu continuu

Cogghiate cun più di dettu l'aspettu continuu. Eccu a voce passiva (a tavula, esempi di supra è suttu à u testu) hè furmatu da a forma di u verbu auxiliariu per esse, seguita da l'esse è u participiu passatu di u verbu principali.

I travagliati sò sempre perditi. / I travaglii anu sempre mossa in u schedariu.

Si truvava senza i so sapienti. / Questu era fattu senza usu di i so cumpetenze.

Cù verbi modali

In a pusizioni direttamente dopu à u verbu modalu , u verbu piglia à esse hè usatu in a forma basica, accumpagnata da u participiu di u tempu passatu.

Chì pò esse done? / Cosa si pò fà?

Ùn ci serebbe battezu. / Ùn vulemu micca stati battezi.

In u tempu passatu

In u casu di tempu passatu, i verbi modali sò usati in cunghjuntu cù esse statu.

Pudete avè statu datu u carru. / Puderete dà un caru.

Ùn puderia micca esse dichjaratu da Jimmy. / Ùn puderia micca esse rivelatu da i parolle di Jimmy.

Passive-infinitive

Per fà a voce passiva, l'infinitu usa u verbu sia o esse, seguita da u verbu principali in u participiu passatu.

Iddu vulia pirdunà. Iddu vulia pirdunà.

U rapportu dici chì u caru era stolatu.

Informale passive

In l'English informale, in a passive voice, hè volte più naturali per ottene di esse.

U nostru caru si pulisce ogni weekend. / U nostru carlu va à u lavamanu ogni simana.

Hè statu ammazzatu in un chjuche d'avione. / Hè crashed in un chjuche d'avione.

Dunque, cù a passive voice, verbi modali pò ancu esse usatu in l'infinitivu. A tassa mostra chì in u partitu timpurali i constructe u verbu di esse pò esse forme diverse, secondu u sughjettu. In ogni casu, una struttura passive infinitiva è simili cù verbi modali ùn portanu micca segni di una persona.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.