Educazione:Lingue

Quale hè sta picciotta? Definizione

Quale hè sta picciotta? Chì sò e zitelli sò chjamati bè è chì significava?

Origine di a parolla

Comu è faciule d'entendre, a parola "patsanka" hè vinutu da un "novio" in relazione cù ellu. A so volta, a parola "picciottu" hè statu trasfurmatu da a palora judae "pottsen". Pottsenami chjamava ghjovani disillusteri, slippery sottore à l'età di 25 anni. In seguitu sta parulla migrava à u munnu criminale, induve perdia u so significatu negativu. I picciotti avianu cuminciatu à chjamà i ghjovani à 25 anni. Qualchissia ùn pinsava da quale era u zitellu. Comu sempre occidenti, a parulla penali migrava à a zitate semi-criminal, cunquistannu ancu un valore "rispettu". Un picciottu, pocu affidatu ùn sarà micca chjamatu chjucu.

U significatu di a parola "picciutta" hè pocu sfarenti di l'altitudine, postu chì in i circlesi di a donna, a ghjerarchia ùn hè micca pronta.

Quale hè sta picciotta?

  • Una zitella chì ùn piace à i so parenti ùn ùn piace passà tempu per ghjoculi tradiziunali, ma prefiere una cumpagnia di picciotti in u patiu. In questu sensu, a parolla ùn hà micca connotation criminal: una zitella pò ancu esse chjamata una piccola di i so parenti. Una zitella maiò di cumpagnia di 16-17 ani una picciutta ùn pò micca esse chjamatu lingua, cusì più freti u terminu hè utilatu per i zitelli di 8-13 anni.
  • "A picciotta" in u significatu di "picciottu". Una zitella chì hè in una relazione cù un "picciottu". Spessu, u cuncettu si usa à "attaccà" una ragazza per ella stessu è porta un tipu d'attente pejorativu à a so passioni, ma spessu i zitelli sò orgogliosi di chistu è di chjamà nanzi, mostranu quant'ella sò.
  • Una zitella chì adatta à u stilu di un omu in a ropa, porta un capelli cuttechi, etc. Sì a zitella hè un adultu, hà u dirittu di sceglie u so stile, è u terminu "picciutta" hè ingannatu per ella. I figlioli chjamani i zitelli chì passanu u tempu in l'cumpagnia di l'omi è anu maleci. Hè necessariu distingueru questu è u primu sensu, malgradu u fattu chì sò assai simili: in u primu casu, una zitina pò esse chjamata una piccioccu even by parents, è questu ùn porta micca cuntestu pejorativu, in u terzu casu in una sociedad decente una zitella ùn hè micca chjamata una picciotta.

Attitude à i zitelli

Quale hè una patsanka: una ragazza ordinata o un "guy" in una forma femina? Ovveriamente, e zitelli chì anu un'interessi masculi sò neri ordinali, è equitalizendu à i "campagnari", cum'è qualcuni, hè assai incorrect. In u XXI seculu, una ragazza ùn hà micca bisognu d'essiri femine in l'apparenza per esse una donna vera: ùn sò i capelli cù trimigliaturi di haircuts ultra è shorts, ma suprèmanu u livellu di l'educazione, l'erudizione è a femminilezza di e so amatori in vestiti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.