Educazione:Lingue

Belissimo hè una parolla?

Oghje, quasi tutti ci anu intesu o utilizatu a parolla "belissimo" in u so discorsu. Questu hè digià cumuni per parrati nativu di a lingua russa. Ma sapete ciò chì significa? Induve questa parola venenu da a nostra lingua nativa? Induva chì avete meetu? I risposte à sti dumanni ponu esse truvatu in u nostru articulu curatu.

Dunque pudete truvà questu parolla

A unità lèghjica chì vi interessa, si trova in l'arti musicali, teatrali è publicitariu.

"Belissimo" hè u nomu di u restu, induve i visitori sò trattati à i platti di cucina italiana. Dopu avè tastatu a carne aromaticu è suculente in talianu, i clientdi di cunvivate: "Madonna mia! Belissimo! Perfetto! "Hè faciale fà sapè chì elle u maestru di u chef!

E ora avete dumandatu: "E quandu in a musica fa questa parola?". In i meloni di i 70-80 anni di u XXu seculu, i cantori italiani cantanu e canti di a felicità in i so canzoni. Adriano Celentano, Toto Cutugno è altri astri di a stampa italianu da l'urganizazione dìssenu chì "belissimo" hè una parolla da l'Italia.

Fans di l' arte teatrali discendenu è pruvucarà chì "belissimo" critti à i artisti à a fine di u performance. Questi exclamazioni sò u megliu gratitude da l'auditu. Allora artisti, opera cantanti è ballarini capiscenu chì u so funzione era "in top". Infatti, in u teatru di l'opera è u ballu ponu osservà quantu l'audience aplaudirà è gridarà: "Bravo! Bravissimo! Belissimo! ".

In tuttu u globu ci sò signalosi di ristorante, castagnelli, robbi, è scarpi, salotti di bellezza cù questa parola. Fighjemu à e razzi italiani di a unità verbal.

Verbu di a parolla

Turnemu in u cumpensu linguisticu di u nostru articulu. Comu chjamatu prima, veramente, "belissimo" hè una parolla chì vinia à u russo da u talianu. À a terra nativa, hè vinutu da a parulla belle, chì significa "bella". Ma cum'è in a parolla d'interessu avemu ancu un suffissu, da "belissimo" in traduzzione da i significati italiani:

  • Beautiful;
  • Lussu;
  • Bella è cusì.

Sinonimi

Ci sapemu chì "belissimo" hè un aggettivu chì indica u gradu di bellezza. Per quessa, sarà facilitu per elli sceglie sinonimi per ellu. Piuttostu in a traduzzione, hè sustituitu per adjetivi "maravigliu", "bella", "excelente", "magnificente", "stunning", "charming", "absolute", è cusì.

Afterword

A nostra lingua nativa hè unica è ricca in i termini presagati. Malgradu u fattu chì in u nostru discursu sò parechje palori di u latinu, u grecu anticu, u turcu, u francu, l'allemand, avemu vistu chì a lingua italiana hà ancu surtitu a marca.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.