Educazione:Lingue

A ricchezze ... U significatu di a parola "ricchezza"

Ogni tutta a prufundità di a so anima di l'ànima di ricchisce, per ùn avè micca pensatu à u futuru è viaghjà in piacè. Ma chì ghjè a ricchezza? E si e persone interpretanu stu cuncettu bellu? E solu prudutti materiali sò intesu da sta parolla? Forsi, a categuria di ricchezza hè micca cusì limitata chì ghjè crescita in a società?

U significatu di u cuncettu di "ricchizza"

Ci sò assai definizione di questu termini. Allora, a ricchezza pò esse cumpresi cum'è a securità monetaria o cum'è l'anziane di e pussibilità di a mente umana è u corpu, a nubiltà, a cumpassione, a buntà è assai altri qualità spirituali. A ricchezza hè, per una banda, un gran numaru di ogni tipu di ricchezza materiale in una persona chì cuntribuiscenu à una vita còmicu. In questu sensu, stu termini hè in generale sinonimu cù l'ingudu di un membru di a società, chì li permette di passà assai soldi nantu à l'imaghjini è l'acquistu di merci di lussu.

Invece, a ricchezza hè u munnu spirituale di una persona, u so capitale intellettuale, una varietà d'emozioni è e diverse qualità pusitivi. In questu sensu, u termu ùn hè micca attaccatu à alcunu objettu materiali, sia soldi o l'attributi di una vita luxuriosa (chic houses, yachts, articuli disinfestanti, etc.). A riurda diventa più ciò chì ùn pò micca veduta prima u visu, senza penetrà in l'essenza di a natura umana.

Sinonimi per a parolla "ricchizza"

Sinonimi per a parolla "ricchizza" bastamente discrivinu stu termini nantu à a parti materiale. Cusì, u terminu sinònimu più cumuni è "lussu". Lusso hè a pussidimentu di articuli forti di vistimenti, e cose chì elevanu prestigi in a sociezione è crescenu u livellu di status sociale. Sta dumanda significa solu beneficiu materiali chì sò dritti à fà a vita di una persona più còmode.

Un altra sinonimu hè abbundanza. Abundance significa una quantità grande, innumerable di qualcosa. Questu cuncettu, per suprattuttu, pò detrae a viabilita materiale è espirituale di una persona, ma più spessu seguita sò adupratu per caratteristiche rivinde di soldi.

A parola "prusperità" pò ancu ancu di alcune in parechji casi sinonimu cù a ricchezza. Questu hè in u casu quandu pruveni à qualcosa inanimatu (città, terrenu, campu, pruvincia, etc.). A scusa "cità prusperità", per esempiu, pò detra un stabilimentu cun un altu standard di vivu, e cundizioni favurevuli per u so sviluppu.

L'antònimi à a parola "ricchizza"

U significatu lècuicu di a parola "ricchezza" pò ancu esse spiegatu per antònimi. Allora, u più cumuni di elli hè "a miseria". Cù sta parola pò esse cumpresi cum'è a mancanza di soldi per creà cundizioni viventi còmpii, è un strittu orizzonti, scarcità di qualità mentale.

Un altru antonymu hè "a miseria". Questa parola descrizanu l'usu pessimu e espirituale di l'omu, in lettu di a pobreza. Doppu, stu termini spicca l'esferi internu è internu di a vita di a società è i so membri individuali.

Un altru anticu di ricche hè bisognu. Sta parolla parlate per ellu stessu. Incluye in u sensu l'idea chì una persona ùn manca qualcosa per una vita chjara, chì i so ingressu è troppu chjucu per cumprà parechje articulu à costi, mudelli riniggiusi di robba, novità tecniche, etc.

I Simboli di a Culunia

In a cultura umana ci sò idei stabile nantu à a ricchezza. Sicondu a tradizione di ogni populu particulari, certi simboli è i talismanu aparicenu chì aiuta per attruvarà a prosperità è u benessimu à a casa.

Spécialement àmplia u tema di ricchezza hè revelata in i culturi orientali. Per esempiu, in Chine, u cursu di u Feng Shui spiega micca solu ciò chì i talismani hanu bisognu à mantene in casa per attruvarà ricchezza è furtuna, ma ancu cumu si deve esse situatu per quessa chì l'energia di l'acqua, l'aria, u focu è a terra ùn estende micca l'altri. Allora, u simbulu di a ricchezza in Cina hè u hieroglife epunimu. Hè cresce chì sta stampa hè stata postu vicinu à i soldi, perchè u so numeru multiplicate è crescita, per esempiu, sughjettu nantu à una purse, fate un pezzu di carta cù una stampa in u salvu è di vente elementi valenu (in una casata di ghjenuia o cù documentu impurtanti). Una altra mascota hè u Celestiale - muniti cù slotte quadrate. Ci hè pezzu nantu à una stringa in a casa o purtata in u collu. Un sapori cù una munita in a bocca aiuta ancu aiutà à atra i ricchezza. Per Feng Shui, ci hè bisognu di cullucà parechji figuri in ogni stanza in u suduvestu cù a vostra volta à l'entrata. Questa crea a ilusione chì u sapuri hè ghjunghje ghjunghje à a stanza è hà purtatu cun soldi.

In a cultura russa hè ancu un simbulu di ricchezza. Questa hè una ferru, chì hè tradiziunale pendu nantu à a porta di a porta. Hè cresce chì stu talentu porta a ricchezza, a felicità è a furtuna à a casa, è impida ancu e spiriti maligni chì spoile e cose è rilazioni di i persone.

Ddiu di a Culunia

Nazioni orientali veneranu un gran numaru di divinsi chì ponu fà a prosperità, a ricchezza è a felicità. In a mitulugia indiana, u diu di a ricchezza hè Kubera. Questa divinità ùn solu aumenta a so ricchezza, ma ancu mantene i segretti di tesoru sotteri è metalli preziosi.

Chì déjà à adurà ùn deve solu nantu à e preferenze di ogni persone, ma ancu in u sinjal di u zodiacu hè natu è in quandu annu à u horoscopu orientale. Cusì, a divinità Buddista di Dzambala hè cunsigliata per pricà à i persone chì nascinu in l'annu di u Rooster o di u Monkey.

In a mitulugia greca antica, u diu di a ricchezza hè Plutzen. Hè stata nutatu da a zitiddina prima da dui diessesi: Tycho e Eiren. Plutxos porta a prosperità è esse guadagnatu solu per quelli chì travaglianu dura. Ellu stessu ùn era micca capaci di dispostà bè dispusitivu di bè materiale, per ellu era punitu da u diu supremu di i Greci Zeus.

Rispels di ricchezza

Parechji omi genitori riteniscenu riminchezza in i so quotes. Quessi sò ccu chjave cun un significatu profundo. "A più grande ricchezza hè di campà è esse cuntintate di u picculu" - cusì dice nantu à a prosperità di u poeta grecu è di u scrittanu Platonu. Questa stituzzioni si pò esse spiegatu cum'è seguente: vulendu assai, una persona hè ingrannu è ùn abbia d'apprezzà ciò chì hà avà.

"Tutti a ricchezza hè un pruduttu di u travagliu", John Locke, un filosufu in inglese, hà descriptatu lussu è abbundanza. Da a so cita hè chjaru chì una grande cundizione materieali ùn pò esse assolutu senza sforzu. Nunda in a vita succede cusì cusì.

Ripietu cum'è materia categurìa

U primu sensu di a parolla ricchezza hè a dispunibilità di merchenzie materiale, à dì soldi. Un gran numaru di unità monetaria permette una persona per micca penserà ciò chì cumprà, ciò chì di manghjà, induve restà. Invece, a ricchezza ùn devi esse egoista. Per esempiu, parechji famosi famosi donate assai soldi per carità, aiutanu l'urganizazioni internaziunale, mandonu l'aiutu umanitariamente in i zoni di cunflitti armati. Tutti questi sò esempi di cum'è a ricchezza pò esse u bonu di tutta a sucità, è micca un individuu.

Ripitati com'è una categurìa spirituale

U compitu di materiali hè solu una piccula parte di ciò chì hè inclusa in u cuncettu di "ricchizza". Questu hè ancu a sperienza è a brama di fà bè cumpagni, cunnuscenza àmplia in parechni sferi di vita, altitudine principale murali è principia murali firmale. Hè ciò chì ogni persona hà bisognu di stà per micca, micca limitati à idee stritte nantu à a ricchezza cum'è un munimentu di soldi chì pò esse spent spently left and right per all kinds of pleasures.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.