U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Wilensky Coro: circa pricava?

À mezu à tanti imagine miraculosa di u Virgin occupa un postu particulare Vilna emblematicu di a Mamma di Diu. Ch'ella hà una assai riccu di storia, chi hè sempre in corsu da i tempi apostolicu. Dinù in u contu di i so tanti healings differente, cum'è aiutu à una varietà di l 'affari umani. A data, u listinu di stu imagine di a Mamma di Diu si trova in Vilnius, in lu Spìritu Santu , monastère (è l 'icona uriginale hè persa dopu à l' eventi di lu Guerra Civili e Secunna Guerra Munniali).

Legend circa l 'urìggini di l' icona

Vilna emblematicu di a Mamma di Diu, hà una storia particulare d'origine (oltri ca comu tanti autri, comu i so). Hè pinsatu chì era scrittu in un tempu, quannu la terra, ghjunse à Iisus Hristos quandu era vivu, Mamma di Diu. In Custantinopuli, sicunnu a liggenna, idda vinni fora di a Palestina, chì hè dunau in u so nomu - ". Ghjerusalemme," "Tsaregradskaya", o di

E icona in Russia

versione precisa di ciò chì vede in Russia Vilna icona Madre di Diu, nuddu. Nant'à unu d 'iddi, in Moscow sta maghjina, Antico vinniru cu Sofey Paleolog in 1472. A principessa poi divintò la muggheri di Giuvanni III. Ci hè un altru versione di comu l 'icona hè in Russia. mpiraturi Grecu mandatu hè cum'è un donu à i rè di a Galizia è lu principato, galizianu, dopu clientella, è si stalla à u guvernatore di Mosca.

Ricchi era, ma in 1495 stu icona a benedica, u matrimoniu di Principessa Elena, la figghia di Giuvanni III. Nsemmula cu idda, idda si trasfirìu a Vilnius, capitali dâ Lituania. Currispundenu, issu hè per quessa ch'ella fù chjamatu dopu à l 'Vilna. Mentri la principessa era vivu, Antico imagine hè in u so alte.

Dopu à a morte d'Elena, ma issu hè accadutu in ghjennaghju di u 1513, u sepolcro statu misu supra a so tomba in a Cattedrale Santa Maria Assunta in Vilnius (stu statu addicchiaratu in a so vulintà). Era l 'usciu di Lituania e lu Metropolitan di Kiev è unu di i più antichi è anticu tempii in la capitali. Arcuni stòrici trovu testimunianze chì Elena nanzu detti lu tèmpiu, a maghjina, è micca da u mumentu di a so morti, era ddà.

Un fattu bellu hè chì sta icona hà curputu pruvatu à ritruvà u Granducatu di Mosca. tanti scrive di lu statu pruposta, ma tutte e attacca stati rifiutata.

A storia di l 'icona duranti la criazzioni di u bordu di u Gricu

Wilensky Assisi, dopu à esse dichjaratu a Brest Church Union, fù cummossu di Chiesa Santu Nicola. Stu accadutu perchè u Basilica di l 'Assisi, induve l' imagine addivintò na Gricu, Orthodox è pruvatu à tene a so fede in li relìqui più priziosu. Tuttavia, in lu 1609 si trasfirìu a la chiesa, Gricu e Santu Nicola, cusì fù decisu di vultà in u icona Vilna daretu à a catedrale.

evenimenti chì seguitanu purtatu à ciò chì si ne fora per Vilna icona a la Santa Trinità, monastère Church. Dopu à un focu, in 1610 in u munasteru Prechistensky è chì seguitanu riparà dipartimentu mitrupulitanu francesu era spustatu a lu Trinity église Santa Maria. Sicondu à parechji raporti dissi ca l 'icona vota pigliò cun elli, altri tistimunianzi capiri chi dopu à l' imagine chiesa Prechistenskaya désolation fu trasfiruta a la chiesa, Trinità. Ricchi era, ma in 1652 era digià statu scrittore minzioni di lu fattu ca prima di l 'icona di Vilna fu duvuta ogni sabbatu akathist hè Trinity Church.

In l 'avvene, ùn hè appena fattu fora di a cità è in lu tèmpiu duranti li guerri. Per esempiu, in 1654-1667, rispittivamenti, duranti la Guerra Pulaccu è in l'anni 1700-1721, duranti lu Great War Northern. U primu tempu hè cercata da ordine di u Moscow Tsar Alexei di vultà, ma nun trova.

In u 1707, l 'icona statu custruitu per una nova Kyoto (annu pricidenti spariti pricidenti in lu focu), u so gratitùdini versu à una pochi d'anni. Tentativi di trasfiriri la imagine di l 'Imperu Russian cessatu, postu chì ùn hà toccu ancu dopu à Vilna aghjustà a Russia, e doppu l' annullamentu di l 'unioni.

Dapoi tandu, ci era in issu cunventu, ma hè stata evacuata durante I guerra mundiali, u so più percorsu hè scunnisciutu. The Church in Vilnius hè a copia esatta di l 'icona (dinù, incidentally, u miraculosa).

imagine Iconografia

Di l 'cunfizzioni di stu icona stati tagliata quattru cartilluna - dui cyprès è dui uniforma. Sicondu à a so manera di scrive, è assai simili à u icona di Ghjerusalemme (currispundenu, incù stu è lu mutivu ca si veni a voti chiamati "Jerusalem"). Ci hè dinù una similàri cù a Tikhvin è imagine.

U icona vi ponu vede i Virgin, tenia u Child nant'à u so bracciu manca. Sò passage nudu è pari fora, a so manu manca arripusatu in u so pedi cù un libru, e la manu dritta hè crisciutu a benedizzione.

Duranti a so longa sughjornu in l 'icona tempiu pristazioni capannone di materiali preziosu. In u 1677, di l 'imagine fici assicutatu vestido d' argentu. U vistitu di argentu era Madri e agnidduzzi, Anna è i fiori chì eranu chidi nant'à l 'oru. It mostra dinù chì l 'icona hè in fondo filigree elaborately. U capu di a Mamma di Diu, hè una curona d 'oru, sustinutu da u ànghjuli d' oru, e supra la cima di u zitellu era ciuri.

Contru à l 'industria di u icona hè assai di stich d' argentu, e vari essayer preziosu (perline, cava, gioielli, d'oru è essayer argentu). Quandu in 1866, fattu l 'risturazione, riparà è pulizia di l'imagine, chì di tutte e perni e argentu, chì fù cacciatu da a l' icona, la nova pisata fù fattu, oltri ca comu nova haloes cun diamanti e diamanti. More suciale prucessu quadru di brunzu.

ghjorni festa

Duranti la festa di l 'imagine cadi supra lu dui numari. U primu ghjornu - hè l'15 di ferraghju, chì u casu hè timed à l 'icona trasferimentu in Vilna, chi si tinia in u 1495. A seconda ghjornu di festa - hè 14 aprile.

Preghiera a icona

Assai bè cunnisciutu da parechji miraculi Vilna emblematicu di a Mamma di Diu. Cosa precu davanti à sta fiura? Nurmalmente si prupone di prieri e dumanda à attinuà o livaritìlli so ailments tempu spirituali è intensu. Hè sti healings, è glurificatu l 'imagine. Chì hè ciò chì si pò dì in preghiera e indirizzu à l 'Mamma di Diu, in fronte di stu icona.

Also dumandu per a prutezzione di e diverse infirmità, di liberazione di u peccatu, da i nemichi di i diversi prutezzione. Ci hè una prighera particulare, chì pò esse usata à accede à l 'icona, ma ùn hannu un akathist siparati, Troparion è Kontakion.

Cusì, basatu nant'à tuttu u sopra, Wilensky Assisi hè di grande impurtanza di tutte e urtudossa.

icona brama en

Dinù in Vilnius ci hè imagine senza menu revered, chì hè dinù qualchì volta cunfusa incù u sopra. Si hà dinù una storia ricca è anticu calmu ancu, e parechji versioni di i so urighjini. It Vilna Nanna di Salutu icona, chì à u mumentu hè in Lituania, in la cappella di Salutu.

L'urìggini di sta icona hè assai ntirissanti. Certi crede chì sta maghjina hè statu purtatu da Chersonese (Korsun), accussì àutri fonti è hè chjamatu "The Annunciation di Korsun." Duca Algirdas so purtatu da una campagna contr'à i Tatar e detti a so moglia Maria. Perciò, a so seconda moglia detti lu icona di Santa Maria Monastero Trinità.

Sicondu à u sicondu a legenda, u icona idda affaccatu nantu à l 'isula di u porta in 1431 u XIV di aprile. Eppuru ci hè una terza tradizioni, sicondu a quali l 'icona di Ioann Paleolog mandatu u Lithuanian Prince Olgerd dopu cummirtutu â cristianità. Cusì, ci hè statu un sanctuaire miraculosa nant'à tarra lituanu.

Ghjorni di festa è prichera à l 'icona

Vilna Nanna di Salutu icona di a Mamma di Diu, hà u so ghjorni di celebrà. U primu tempu sta annata cade in u 14 d'aprile. Sta ghjurnata di ricordu di trè Lithuanian Martyrs. U sicondu ghjornu di a cumemurazione cade in u 26 di dicembre.

cunchiusioni

In cunclusioni, avemu nutà chì l 'icona Virgin Vilna, cum'è Misericordia, hè assai impurtante per a ghjente ortodossa. Puru l 'ùrtimi figura revered da Orthodox è cattolici Grecu cum'è un risultatu di evenimenti chì successa à u territoriu di Lituania. Stu tutti i capiri ca la vera a fede ùn hà limiti, si cuntattu cù i nostri intercessors incù un core nettu e riverenza, ch'elli vi venia aiutu in sta, qualchì volta issu ùn hè micca fàciule, u chjassu di a vita.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.