U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Unni campò è in ciò chì lingua Iisus Hristos parrava? Predica in Aramaic

Faith stà in ogni core umanu, ancu assai prufonda ... Senza quessa, una persona solu pò ùn esisti. Avemu cristiani crede in Diu, è u so Figliolu Ghjesù Cristu. A Bibbia dice chì u Figliolu di Diu era un omu chì stava à mezu à u pòpulu. Induve a so terra? Cosa lingua hà Iisus Hristos dicu? You Mulateri Di L'truvà i risposti à sti dumanni a stu articulu.

Mimoria, induve Iisus Hristos vissutu

Ogni liami ochji persona liata à u locu induve vitti la luci di la terra. Ci sò qualchi lege supiriuri à esse nati ùn hè micca in altrò. Just accadutu naturalmente u incarnation Cristu - u Salvadore di tutti i populi - la terra di Palestina, u pòpulu.

Sta terra, Diu onniputente hà prumisi a Abraham è i so discendenti di i so fidilità a iddu. Retta à Diu, Abraham partutu da a so 'terri esiliu è si sò stallati quì, in una zona di stranu pi iddu. "Baracca di Abraham" avia una storia difficiule: a caristia li purtau a l 'Egittu, Moses li purtò à 40 anni in u desertu, a turnari, Joshua cunquistari la terra prumisi da i tribù Cananiani. Venenu quì 12 clan giudaichi.

Di migghiara di anni, i Ghjudei anu vissutu in u spaziu, avemu campatu i prigiuneri esiliu, a cuntaminazione di Ghjerusalemme, a perdita di l 'Arca di u pattu. Dinò noi hè rivenutu quì, di ricustruisce di u tèmpiu, è cuntinuò à pricà - un picculu nazione corsa in u paganu vicini mare tinutu adurà Frattelli di u One Diu. Tutti u racontu Old Testamentu di u pòpulu - s'appronta à ricunnoscia chì u so ambiente era lu incarnation:.

Times la nascita di Cristu - Babel

Per mezu un seculu aC Palestina fù cunquistata da Roma, chi facianu la duminazzioni munnu. U statu Jewish ùn hè stata uniformi. A Ghjudea, in u sudu abitata da i parti più urtudossa di u populu, in la parti media - in Samària - residenti mischjatu cù i culoni urientali e diventa guasi à i pagani, cusì, i Ghjudei ùn cumunicà incù elli. In u nordu di u paese fù Galileu, induve un numeru di i Ghjudei stati vivant rapprisintanti di l 'Sari Grecu, indigeni di Fènicia è Syria, àrabbi. Galilea Tolerance versu vicini sopr'à l 'abitanti di a Ghjudea, si cunzidiratu lu populu kinsmen sittintriunali nfiriuri, ma ancora cumunicà incù elli.

Erode l 'Great

Power usurped in Ghjudea, à chì tempu Erodu, u Great. Great ch'ellu era un Villain, è u inghjustu. A paura di perda a so putenza, ch'ellu prucessu tutte e di i so parenti, a so moglia, i figlioli. Minà 14 mila i zitelli di Betlemme - dinù u so handiwork. A Sacra Famiglia, canta u populu u Figliolu, fu custrittu in ammucciatu in Egittu.

Dopu à Erodu, u Great ùn più hè u rè di Ghjuda. U so figliolu dépravé lena, citatu in u Vangelu Ioanna Krestitelya cum'è un assassinu, è rignava a Galilea, e accunsintiu solu u guvernatore rumanu - i Procuraturi Ponziu Pilatu.

L'ebbrei foru solu i capi spirituali: i scribi, duttori di a lege di Diu, u fariseus e sadduceus - party aristucratica religiosa. Striving di lu putiri e ricchezze, è udiatu duminiu rumanu e torna circa lu Untu - a Sarvaturi chi li avissi a libbirari da cuntrati. Malatu, Cristo, Loreto di i so piccati, si ùn s'aspittavanu.

Zitelle: Vergine , o illegale?

Quale hè a mamma e babbu, di Cristu? Ùn ci hè micca usu in l 'ricerca longhi di provi di u Manuel Alcantara, la data esatta di a nascita di u Cristu, è altre testimunianze à sustena i dogmas cresia. Hè una storia di a fede, chì ùn bisognu testimunianze è accettatu u veru core necessaria di lu. "Eccu, a vergine sarà incinta ..." Traduzzione ste parolle di u profeta Isaia in grecu, Simeone u Diu-Pillar vulia à scrive una "dunnetta". tradizioni Church dice ch'ellu campò 360 anni, à vede a nascita di a Vergine. A è ferma in u traduzzione Grecu: .. "Parfenos", vale à dì, Vierge!

Diu, u zeffiru Word su terra, accussì comu a esse à Ghjesù - miracolosamente. Ùn ognunu pò tèniri la menti umana, perchè ùn hè uguali à a Divina. Quì hè nicissariu Megliu. Chiddi ca nun vogghiu accittari lu, làssalu torna e parolle di i Ghjudei di tradiscia u Cristu mali circa "figliolu illegale di una donna, moglie di". Incidentally, secondu a lege di Mosè, Ghjiseppu avia à esse ali a morti di Santa Maria, s'è u zitellu hè Lecci. A so 'figghiu si tene in a storia cum'è l' "à Ghjesù - u figliolu di Ghjiseppu," è micca "à Ghjesù - U Figliolu di Santa Maria", comu dici da i dui libbra sacri - u Vangelu è i Isotta.

Pedigree Maria

genitori di Maria, a secunnu di l 'Evangelu di Luke, vissutu in Nazaretta in Galilea, è eranu i Ghjudei urtudossa. In trè anni, u ragazza fù mandatu à u tempiu in Ghjerusalemme, suvranu sacrificadore pigghiò lu cum'è un riprisentante di u sangu di David e trasiu lu Sacru di Holies - u locu induve i parrini si vene una volta l'annu. Dopu à trè mesi di Ghjovanni Battista Maria stete in Ghjerusalemme, da i so parenti - la matri Ioanna Krestitelya. Elizabeth ghjunse da un tipu d 'Arone - a prima, prete giudaichi. Cusì, u futuru Madre di Diu, hè assuluta, è u Ghjudea era un parente di u suvranu sacrificadore Aaron, è u rè David.

Maritu, guardianu, fidanzata?

A lege di Mosè, ùn permette generale à lascià li fimmineddi à u Tempiu. Li rese a giuvanotta, o moglie Murat. Santa Maria genitori anziana a ddu tempu sò mortu, è maritari, idda casa riali pi jiri. Allora u ragazza paroli nfini scigghìu un falignami ricchi è anziana Joseph, 80, da a so cità in casa di Nazareth. Iddi eranu parenti luntanu. Genealugia Iosifa Obruchnika ricolla à u rè David. Di u censimentu, annunziatu da lu mpiraturi Mustafà, turnò a la cità di David - Betlemme, induve hè natu u Cristu.

Life ft Joseph messe dopu à l 'uva, quand'ellu si messe à custata chi Maria hè incinta. Aa pinsamenti nternu uffertu modu differente fora: ali, ch'elli G of, ricunnosce u zitellu sidéral u so figliolu è copre u vergogna ...

resta u fattu ch'ellu ùn ricunnosce micca u Cristu comu u so figliolu ùn hè u so babbu, secondu à a carne, ma ùn hà micca Santa Maria in una caverna, o di Natale, o duranti lu volu di l 'Egittu, o à a vita in una tarra straniera, unni lu Virgin and Child hè particularmenti facili.

Quale hè me matri? È quale sò i me fratelli? (Matt. 12:46)

U curriculum vitae di u Cristu discritta in a Bibbia. Si dice chì hè natu in u Betlemme Cave Baby u VIII ghjornu fù circumcidit secondu à l 'usu giudaichi, fu datu lu nomu di Ghjesù, chi significa "saviour." Iddu era risuscitatu da i so parenti à u fede giudaichi, è ùn ci hè micca mutivu per ricusà a so quelle di sta sucietà. È ellu stessu in i so cunversazione cù a donna Samaritanu dissi: "Sapemu ciò chì avemu timite: per a salvezza - da i Ghjudei" (Ghjuvanni 4:22.).

Cosa hè a naziunalità di Cristu? Iddu addivinìu zeffiru è vissutu à mezu à i Ghjudei, e chistu è lu so gloria: si fece in mezu à e so u solu unu degnu à esse u Mamma di Diu. Ma, secunnu a liggi di levirate genealugia essiri umanu paternu. Babbu manna tipu di uggetti sò eriditati. madre di u Cristu era è firmava un babbu tirrenu vergine ch'ellu ùn hà. Per quessa, Ghjesù ùn stava in li cunfini stretta di u elezzione giudaichi e nostra campagne U i ligami di consanguinity. Quandu a so mamma è i so fratelli, vitti a la porta pi pigghiari iddu la casa, cci dissi, chi sò criannu vulintà di u Babbu San Francesco - sò nativu à ellu. So, naziunalità Cristu ùn hè difinitu. Nè Grecu nè Ghjudeu, nè un barbareschi nè Scythian ellu ùn, Ebbe zeffiru in ordine à unificà tutte e nazioni chì in una nova - spiritual - cullettivu. "Quella chì nasce di u banditu hè carne, è ciò chì hè natu di u Spìritu Santu hè spiritu" (Giuvanni 3: 6).

A lingua parlata da Iisus Hristos

Cosa lingua hà Iisus Hristos dicu? "Di sicuru, in Ebreu," - chiama subitu una risposta. Ma ùn ci vole scurdà chi una sola statu Jewish comu tali in i tempi di Cristu hè mancu più ci. E la lingua ebraica stessa hà suppurtatu granni canciamentu.

In a Ghjudea cumuna hè a lingua di u testu cchiu vecciu - Hebrew: pricava casca, purtau la cunversazione tiulòggicu, parla.

So what lingua hà Iisus Hristos dicu? In Galilea, induve u Figliolu di Diu, vissutu più di a so vita nantu à a terra, si parrava Aramaic: un tipu d 'conversational ebràica, chi tandu un forti nfluenza di la lingua semitiche, catena AramÃ. Sta lingua hè più vivu è di più richly nùmmuru Hebrew, oltri a vita in lu in Galilea.

In tutti i tirritori cunquistati Aleksandrom Makedonskim, cumpresi in la Palistina, la pupulazzioni parrava grecu "Koine", falli genti di diversu nazziunalità a capiscinu tutti.

Infine, a Ghjudea, divintò parti di lu statu rumanu, unni la lingua ufficiali fu latinu.

Testimunianze di Qumran

Più cà 60 anni fa in u disertu vicinu à u Mari Mortu, Batu sò statu trovu cù un grande numeru di i testi religiosa. Avà scentifichi anu trovu chì i Santi eranu i biblioteca tutta da Ghjerusalemme, duranti la guerra, incù Roma. U studiu di i manuscritti è pussibili a creazione: in i tempi di Cristu in le sinagoghe era u serviziu in Ebreu. Ghjudei in esiliu (per esempiu, in Egittu) pricatu in Grecu. Spiigazione di a Scrittura è u sfogu era in Aramaic, una lingua capì da u populu cumune.

«Eloi, Eloi, Lamm sabachthani?" (Matt. 27:46), (MK. 15:34)

A lingua Aramaic di Ghjesù Cristu, ùn hè u solu unu iddu. Dapoi a famiglia di Ghjesù 'abitanti di qualchi tempu à l' Egittu, unni andavanu cumunicazioni in grecu, ùn ci hè micca sicuru ch'ellu era madrelingua in elli. I so discìpuli - Peter, Andrew, Luke, Philip - era nomi grecu, hè prubabile chì cumunicazione cun elli, oltri cù i furesteri statu purtatu in Grecu.

Cosa lingua hà Iisus Hristos dicu? À 12 anni, di Ghjesù per a prima volta furzatu i genitori di giuriziu sè stessu: si hè persa nant'à a strada da Ghjerusalemme à Nazareth. Santa Maria è Ghjiseppu trovu in u tempiu, lu dialugu cu i Farisei à primure Bulgakov. Di sicuru, a cunversazione era in Hebrew - la lingua di preghiera e tiuluggìa.

Interrogation à Ponziu Pilatu à l 'ultimu ghjornu di a so vita tirrenu era senza interpreti (di cui nun si scurdà ogni surgente). Hè difficiuli à crede chì u Procuraturi Roman di cumunicà incù i populi enslaved francese ampara a so lingua. In tutti i prubbabbilità, Ghjesù di Nazaretta disse in latinu.

Ma la lingua materna di li era sempre Aramaic. Casca, dissi a so pridichendu in Galilea, discurrendu cun i studianti. L'urtimu e parolle di u Cristu era parlatu dinù in Aramaic: "O Signore, u mio Diu, perchè sò tù mi lasciata?"

Ora la lingua materna Aramaic di Ghjesù sparisci, si hè parlatu da una manata di ghjente in i paesi siriana.

ogy Christ

Dui seculi fà, scinziati studiusi biblica, comparing u novelle Synoptic, aghju trovu chi iddi hannu na speci di branu, ch'elli identificatu comu lu Vangelu Q. Sta hè una racolta di discorsi di Ghjesù in a so vita, chì include u Austria nant'à u Munti, la preghiera "U nostru Patre", a storia di Ghjuvanni Battista, qualchi paràbule. Tutti l 'pridichendu di Ghjesù Cristu, à i so discìpuli, è Linu sò li chiacchiari di piglià u chjassu di a salvezza. Stu percorsu hè sempre ristritti, piena di suffirenza, self-nigazziunismu. Ma issu modu di truvarisi u regnu di Diu hè in noi. Guai à quellu chì in a vita di sceglie un chjassu di self-bande chì cunduce a cuntaminazione.

Chi poi addifenni a so vita per ellu stessu a pirdarà. Quellu chì perde a so vita per via di u Cristu hà da salvà si.

parolla di u Cristu, leghje in ispìritu è in verità, (cù un core nettu e senza avidità tirrenu), senzu di genti di tutti li nazziunalità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.