GirateTips Travel

Konevets - un'isula chì si meriteghja una visita

Konevets - un'isula situata nantu à a costa à punente di u lavu Ladoga. Hè visitatu annu da cintunari di i turisti è pilligrini da tutti i più Russia.

infurmazione generale

Isula Konevets hà un spaziu di pocu di più cà 8 metri quatratu. km. U so lunghezza massimu in una larghezza di circa 2 km a nord, è a durata - 5 km a sud. À u listessu tempu u extremism occidintali crisci un ristrettu striscia di sabbia, longu circa 1 km a sud, mentri la costa sud-urientali sò parechji islets di massi granitu. On Konevets mediu si pesa sopra à l 'a superficia di u lavu Ladoga à una altezza di 3 metri.

Konevets - un 'isula incù una clima Uvestu, induve temperatura estate pò ghjunghje sin'à trenta pluma gradi Celsius, è in' inguernu - goccia di Minus quaranta gradi. Cum'è per a flora isulana è fàuna isula, parechji di i bestii ci sò trovu ranochji, lucettuli, picculu rodents, volpi, cuniglia e vocem. Raramenti, ma ancora trovu una fur. Calchì volta, nantu à a costa di l 'isula, o nantu à u scogliu, vi ponu vede i sigilli - u solu mammifira vivant à l' acqui di u lavu Ladoga. In più, ci hè una grossa culunia di Gabbiani e tanti acelli migratory. Ottanta centu di Konevets cupertu cu fureste di pini è dinar. Dinù nant'à l 'isula crisciri arburi latifoglia: ju, azalea, fràssinu, Auropa, basswood, liccia, châtaignier, cruna, castagni è acacia &. Duranti lu passatu sei seculi, genti fôru purtati è piantò u uva spina è amarèddu russu, rubu, prugna, cirasa, mela e lillà.

Island Konevets: Cultura

L'oggettu in quistione hè ncridibilmenti attrattiva di amanti ecotourisme, è per quelli chì volenu a prènniri cunfidenza cu u so attrazioni, unicu. In particulare i turisti vinutu à Konevets à vede cusì-chiamatu petra, cavallo, rapprisenta un sione 10 m in diamitru, furmatu com'è craniu di nu cavaddu. In l 'èbbica pre-Cristiana, ch'ellu era un altare paganu su chi offerte tribù Finlandese. Sicondu a legenda, u san Arseny Konevsky, chì venenu nant'à l 'isula in u 14 seculu, espulsu da lu cavaddu-petra di i spiriti gattivi chì girava in Ravens. In memoria di issu miraculu in u 1895 nantu à un sione custruì una piccula cappella chì esisti à stu ghjornu.

Konevets - l 'ìsula, cunzidiratu unu di li centri di Orthodoxy in Russia uccidintali, di più di 6 anni, è di granni ntiressi pi lu viaggiaturi. Per esempiu, in u tempu, undi isitesi la famigghia di Alexander II, Aleksandr Dyuma, Nikolai Leskov è Fedor Tiutchev. I turisti à suvità u so esempiu, hà da esse in gradu di scopra i so magnifichi, cattedrale di a natività di a Vergine Maria, è parechji altri palazzi di u 19u seculu.

Konevets Island: cumu a lompi

Se rendre à la Konevets avissi a jiri a lu Station Finland in St. Petersburg, è piglià u trenu andendu per la stazione Priozersk o "Smithy". Vi tuccherà à scinniri a la gare "trona" è cambia di autobus nant'à a strada "Pine - Vladimirovka".

Accessu à i Konevets isula (PHOTOS prisentata in l'artìculu) nant'à u vostru a so vittura, vi lascia St. Petersburg di Priozersk autostrada e 106 km a girari dritta. Allora, travelling 0,5 km, à l 'furchetta in u paesi di Fruit à fà una volta à a manca, poi cuntinuà drittu à paesi Zaostrovye à l' Intersection e girari dritta. Dopu à 4 km nanzu i turisti, vi furchetta su chi chiddu ri ittàri u stacciatura "baia di Vladimir" è dopu à 1 km (vicinu à la gare de bus) - manca versu lu molu.

Sè u viaghju piglia postu in l 'istati, hè necessaria à aspittà di i battelli aria trà u paesi è l' isula di Vladimirovka Konevets. Sè noi sò capisciu un viaghju in winter, quandu Ladoga hè cupertu cu Ghiaccio, si pò arrivari u pede, lungo, unu di i corsa. Ùn àbbia paura ch'è persu, cum'è i distanza chì vi hannu a jiri, hè solu 5 km luntanu, è l 'isula hè vedenu sùbbitu da u riva.

Best tempu a visita

Sfurtunatamente, Konevets Island, recensioni circa u viaghju in u quali hè sempre allegru, è arquantu difficili a lompi lochi. À quelli chì troppu accupatu à spessu, ùn cunsigliemu à andà nant'à un Viaghju listessu in lu piriudu da a fini d'uttrovi à principiu di dicembre, è da a fini di marzu à principiu d'aprile. U fattu hè chi altrimenti pudia esse una turista, in u mare in un tempu, quannu la navigazioni hè difficiuli è periculosa à spustà nantu à i cubi. U Populu ùn hè micca nicissariu pi jiri a la Konevets in June cum'è cresce attività zanzara hè osservatu stu mese.

induve a dormire

Konevets - un'isula induve a l 'estate, cù i turisti è pilligrini ùn vi hannu prublemi cù urganizazione cazare. As una funziunalità - ghjustu misa una tenda in i pini. In più, i turisti Orthodox pò passà a notte in un munasteru. Sè noi sò capisciu di visità l'isula in u inguernu, u solu manera - à piglià un lettu in un picculu stanzi nantu a la spiaggia. A struttura di appartene à munasteru Konevsky è hè specifiche di pilligrini.

locu santu

Comu hè statu dettu, un pocu seculi Konevets un locu rigulari di pilligrinaggiu di cristiani ortodossa. Stu viaghju hà u so propriu tipu è regule. In particulare, chì venenu à marchjà à u tèmpii Konevsky tuccherà à addunisce i servizii pilligrinaggiu munàstici, agiscenu à l 'farmstead St. Petersburg à Zagorodny Ave, 7. In agghiunta, lu santu -. It ùn hè micca cum'è una visita. À ellu deve esse assai cura è seriu priparà bè permette. Esse sicuru di parlà cù u prete, chì vo fidàrisi esse benedettu è per sente à i cunsigli di una persona omu saggiu e spirienza.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.