DrittuState e lege

Pianu Foreign di u Russie

In ricci ogni statu mudernu hè sempri purtatu fora pulitica cumerciu esteriori, chì ùn solu danu una grossa quantità di soldi in u bugettu, ma stabilisci dinù rilazzioni amichevuli trà siparata da l 'àutri territori. Stu cuntribuisci assai à a prumuzioni di a pace munnu. Accordu, s'è vo avete a travagghiari di lu so 'bonu cu sta, o chì e persone, allura tu nun vogghiu liticate micca cun ellu, u cunflittu.

State pulitica cumerciu esteriori di custituita suprattuttu in vendita u strangeru di i risorsi chì sò disponibile in abbunnanza, è accattu ciò chì ùn hè micca abbastanza per u nurmale esistenza di u paese è u so populu. Pudete venda tutti i risorsi naturali, oltri ca comu scienza muderna. Per indettu, tanti i paesi oghje vendi sopr'à u so oliu, di gas, food, è acquistà u listessu militare, è usate civili, roba, tecnulugia urdinatore e accussì on. Chì hè, micca tutti i paesi ponu purtà un n'avemu stissa ricci in tutti i lochi di pruduzzioni. Hè per sta è ci hè una pulitica di cumerciu esteriori.

Assai bè, quandu i capi pulitichi di parechji paesi frà elli hannu un rapportu amichevuli. In una tale situazione, assai spissu si ghjuntu à un prezzu discretu successu per u bè chì sò fussi discutitu. Per disgrazia, ùn ci sò situazzioni unni unu statu dà n'avemu per un altru, è a risposta ùn hà nunda à prupone. In sti casi, à spessu i paesi chjuchi, chi hannu picca di li risorsi naturali, sò custretti à casu à i termini chì sò pruposti à elli.

Piglià, per esempiu, u paesi Balticu, pulitica cumerciu esteriori di cui in u sensu di a vendita dipende la pruduzzioni di i prudutti marina Chjar. Revenues da tali pruduzzione ùn pò copre cumplettamente u costu di cumprendu lu stissu ogghiu e di gas da u Russie. Sti paesi un cuntu novu di stentu truvà una manera fora da u similàri di situazzioni. Cunziddiratu sò piglià prestiti da altri paesi in ordine per pacà u debitu. In principiu, in sta situazione, ci hè un circulu cchiù curnutu in forma di debitu pirmanenti, è prestiti.

Ma ùn avemu ci pigghiarivi chì i pulitichi cumerciu esteriori di Russia eni cunzidiratu idiali. Stu statu hà dinù à acquistà quelli, o altre risorse. Per esempiu, chì ugnunu sà chì in stu paese ùn hè tantu sviluppatu pruduzzione Distribuzione è cunfizzioni di i dispusitivi tecniche muderne, chì sò dinò i Russians hannu à cumprà da altri paesi. Sti dui esempii sò la prima cosa vene à menti. È s'è tù vai nfunnu, vi ponu vede assai di prublemi. Per esempiu, vinendu in lu mircatu, c'arriva agrumi. È induve si vene da a ci, perchè noi ùn cresce? Certu, si cumprà da quelli chì i paesi chi hannu lu stissu, arance, crisciri in i carrughji è nimu vole. Nant'à sta naturali com'è u so territori hè pussibili a guadagnari tanti sordi Decisive. A cosa principali - hè di stabilì cuntatti è acconcianu u trasportu di u prodottu senza difficultà.

Cusì, si pò diri ca la politica cumerciu esteriori di ogni statu particulare hè u travagliu in u sensu di u tempurale a vendita è l 'acquistu direttu di vari bè di primura. i paesi ricchi sò quelli chì mpara più cà si dedica. So chistu è lu cuntu fòrmula di riescita cumerciu esteriori. Solu in sta situazioni hè micca sempre u rollu principale hè ghjucatu da u talentu di i capi pulitichi. À spessu assai mpurtanti tirritoriu fertili. Per esempiu, Saudi Arabia, chi nuddu avissi cunnisciutu sè micca di dicinnovi centu di tuttu l 'ogghiu di lu nostru pianeta, chì hè nantu u territoriu di u Statu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.