U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Scrittura di a Mamma di Diu, Zhirovitskoy: discrizzione è la storia di l 'icona

À mezu à u famosu imagine di u Beatu icona santa Vèrgine Maria Zhirovitskoy Madre di Diu, lu teni un postu particulare per via di a so storia, è aspettu unicu à causa di l 'sfarente in tali casi, la tècnica di esicuzzioni. Esiste, si smetti revered cum'è fidu Orthodox è indicazione ovest Amis Christian.

Description suciale unichi

Cuntrariu di i nostri un cinquinu suciale imagine Zhirovitsky hè una pista ovale à l 'usu di lu rilievu fatta à Jasper. U so dimensioni sò assai picculu - 5,7 CM h4,1h0,8, è externally hè s'assumiglia icona breastplate & o Frutta Secca. U cantu riversu di l 'icona spianate. Jasper, da chì hè fattu, hè una cumbinazioni naturale di i culori rossu è virdi scuru, u spinta visuale di à hue bismuth.

Santa Maria Madre di Diu, hè chidi, presa in la manu diritta di a so Infant eternu, mentri li manca hè pressatu contru à u pettu. Queen Bareheaded di u fracicume abbuccatu versu clung à u so figliolu è di u so slug &. Baby Jesus hè vistutu in una tunica nica, lassò puntanu u so pedi. U capu di l 'materna è l' Son ncurunari. On ntrammi li lati di littri Grecu distinti, tradiziunale di stu tipu di suciale, è mintuvendu u so nomi.

Zhirovitskoy Icon di Nostra Signora, lu Lacu di dati sopra, chì appartene à u tippu ricca, chiamatu "Eleousa" - affettu. Stu tipu di suciale Marian hè assai antica, è hè affaccatu in Egittu in u periodu Christian principiu, quandu ricevutu fioritura, accussì-chiamatu arte coptu.

Nakhodka ghjovani Levine

A storia di l 'icona hè cum'è rara cum'è u so aspettu. U racontu (è à u pòpulu, comu sapemu, nunda hà micca dì), chi in 1.470 u icona fù palisata a prima in i rigioni Grodno vicinu à i paesi Zhirovichi, u nomu di u quali, aveti capita, è dete à u so nomu. Hè cusì chì i zitelli search stati pâturage banda in a furesta, appartinni a un riccu Moura - i Lithuanian da a nascita, ma da i fidi urtudossa. U so nomu hè Alexander Soltan.

Trattu (cù a parolla di solitu sempre u piacè principia in u nuvelle), si vitti 'na rossa luminosu chì emanated da la curuna cresce nantu à a riva di l'arvulu piru. Sapianu u timore, u Levine ghjunse vicinu è vistu à mezu à u picculu icona fogliame, da chì tutti i lati eranu li raggi. Cù rispiru bated, i zitelli cacciatu da l 'arvulu maravigghiusa scuperta è santi cun ella à u so pruprietariu. Needless chi chistu era lu icona di a Mamma di Diu, Zhirovitskoy - Blagozdravnitsa cum'è divinni notu poi di numerosi Santi à traversu a so miraculi curativi.

Principià miraculi scurusu

Alexander Soltan, una curiusità assai sputannu, ùn sà ciò chì fà cun ella, ma mettendu li carusi na munita, ghjustu in casu di l 'icona scoppu a lu pettu, truvatu in la prima uccasioni à piglià a so in Grodno è mustrà u viscuvu Diocesan. Fer-ferro anesthesia - qualcosa accéder, partutu da a lu truvà (cari, apparentemente) hè micca andava partutu. I so 'maravigghia, quannu u ghjornu dopu, chì venenu à vantari si à i nosci, si trova u preziosu anesthesia viotu.

Enough Chiedi signore Abràhamu li turmenti eterna in lu mondu dopu, è u verghe si unu è tutte e juraru chi sacciu nun sacciu nenti. E anesthesia chiavi da una notte sana passati à u so collu. Bè, hè chjaru chì e mani u casu. càmmari Soltan tuttu cun 'acqua santa, e pensu quantu à firmavanu. Trattu (di novu, è di colpu,) u listessu pastora dinò vide à i mura di a digià sintìa pi li luci e, in linchi di un pocu di più muneti, falava à ellu.

a vita corta di una chiesa di lignu

Re-dotti di l 'icona lassatu senza dubbitu chì a scuperta hè nunda di corti di un miraculu, è ch'ellu Alesandr Soltan, la surella di Diu, à chì si manifistaru. Liberà a mostra stessu degna di un altu onore tali, nòbbili subitu urdinò à custruì nant'à i mura di a furesta, induve i pastori era Zhirovitskoy icona di a Mamma di Diu, una cresia di lignu, e misu in u so santuariu newfound.

At a riva di i ricchi-furesta, à fà calcosa longa siddu lu casu - à circà u maestru ùn hà, how pioli assai mutu, e crisciutu a lu menzu di la chiesa, spaziu-bedda. Ma, vi vede, micca u Signore benedettu u so ingaghjamentu - menu di sei mesi cum'è creata da li lampi e abbruciati falà si diminuìu, lignu, ancora ciauriati di custruzzione risina. Hè accadutu at night, e, mentri lu paisani Ind'e campana zapoloshny nzinu corse - bruxelles hè nunda di manca. Firmati à u situ di a ghjesgia hè solu una mansa fumo di lanterni.

U terzu Acquistu miracolosamente

Era una pietà paisani si 'ntisi a so fatichi, è lu patruni - mezi ruvinatu la disfatta, ma a maiò parti di tutti i peni circa l' icona miraculosa, chì hè trovu mortu in u focu. U so micca chayali più vede cumu un trattu (per a terza volta sta cosa tuttu di un trattu) u listessu i zitelli, ma vinia da a scola - prubbabbirmenti in u XV seculu, in u paesi Zhirovichi ch'ella fù - capisti vicinu la cresia brusgiatu-fora à pusà nant'à un scogliu, donna capelli esigenza, si tenerà u icona pràticu di i mani.

Dopu à sente a storia di i giovani cunfusu, i paisani, chì hà cridutu chì eranu dinò visitatu da lu sonu di Diu, falava à chì locu, ùn vi scurdate di chjama à un prete lucali, chì, a turnu, pigghiau lu so 'patri-Deacon incù bandere iè imagine. In generali, a cinniri Church I guidatu un gran prucissioni.

È mentre ch'elli èranu tutti pronti per un miraculu, ma involuntarily firmò quandu in petra, carbuni da fuliggine, in fronte di li apparse cumplitamenti tarri da u focu Zhirovitskoy icona di Nostra Signora. A storia chì pò pare cusì, ma per guasi sei seculi è cù e trimava 'anima sente è leghje da parechje generazione di cristiani comu Mother Russia, e li terri outlandish.

In lu tèmpiu, ca causò la criazioni di lu munasteru

Mprissioni fatta nantu alessandro Soltana icona rinatu da i malanni, comu 'na fata bella, hè cum'è una thunderbolt. Iddu subbitu urdinò à custruisce una ghjesgia petra per ella, cun sincerità mmia dos per chì prima sughjornu, è costruiu una chiesa di lignu di relìqui cusì hà prezzu. Bè, ben, dì, cum'è tù sai, paese volte. Iddu, cummattennu craftsmen, murare, è quelli chì benedisse, custruitu un Church petra di u Dormition, chì fù resu serbit Zhirovitskoy icona di a Mamma di Diu - volte è trè volte l 'persu-trovu.

À u principiu di u XVI u seculu intornu à a ghjesgia furmata una cumunità munàstici, puis trasfurmatu in un munasteru. Rhode Soltanov, abbastanza perisciarè da u tempu tinutu sempri giustizia a ghjenti, è unu di i so rapprisintanti u nomi di Ghjacobbu, ancu crià fora à custruisce una ghjesgia petra in u munasteru puru. Perciò, i so piani micca stati destinatu à esse avvistu, cum'è in u mezu di u paese u seculu Zhirovichi statu datu di lu dèbitu in lu stissu in cucina Isaac Mikhalevich, è compru solu l 'eredi di Ghjacobbu, chì si n'andò più à u tempu di Index.

munasteru Gricu sottu à u putere

In 1605 Zhirovichi dinò canciatu pruprietariu, divinni Lithuanian Moura Ivan Meleshko purghjiti trova nantu u territoriu di i so pusessi, monastère sutta lu putiri di la Cresia Gricu, cunsirvatu, comu sai, parti di adurà Cità, ma à ubbidì, u Vatican. So Zhirovitskoy icona urtudossa di Madre di Diu apparse a l 'ùmmira di lu pontefici rumanu.

Sta maghjina picculu taglia di u Beata Vèrgine purtatu à u munasteru hè rinumatu per u so miraculi manifestazione à ellu. Per esempiu, quandu e truppe Russian Lithuanian Hetman Pavel Sapega arrinisciutu a inflict un gran corpu di u paesi Polonka, hè reputedly u so successu sirvuta comu na preghiera Zhirovitskoy icona di a Mamma di Diu, chì hè un guvernatore, pan leghje FAQ nanzu a battaglia in ghjugnu di u 1660.

A verità, hè, chì in l 'autunnu di lu stissu annu lu Pskov Boyar Prince Khovanskiy cci dumannò na bona bashing, pruvatu Ùn a pensu, più ntî, cintinara di pilligrini ghjunse à timite à l' icona miraculosa, ùn scurdà si di casci di lu Tisoru munasteru.

A fresque scupertu in Rome

Zhirovitskaya icona di a Mamma di Diu, photo hè fattivu grazia à stu articulu hè stata più glorification di u XVIII u seculu. Hè cusì chì in lu 1718 lu ramu Cattòlica Rumana di unu di l'ordini religiosi, facennu acconcia, scupartu sottu un sfarente di fresque, calcina, nu l'un li capiddi currispundenza à l 'imagine à l' icona Zhirovitskoy. Hè statu mantene, è assai prestu vinni la prima tistimunianza rivilatu à traversu a so miraculi.

Stu fattu raprisintanti di u Vaticanu à pagà assai seriu attenti à l 'icona in i paesi Zhirovichi è papali a Chapter - una tavola di clerics cu lu seggia sedi - stati studiati in tecnica dui centu entrate di u so meraviglie. Su li basi di sta icona tistimunianzi ricunnisciutu i miraculosa e fici la dicisioni pà u so ncurunazioni. Iè, u cattolici ci è un tali ritu.

Icone Ludovico

Fistiggiamenti Dimucràtica Tudisca in Zhirovichi in settembre di u 1730. Mo nanzu hà stu modestu, village, ùn hà vistu cum'è ghjente. More u vigilia di u ghjornu numinatu hà ghjuntu trè carnivali di pilligrini, accumpagnati da un reggimentu di Janissaries, chì hè sottu à u cummandu di u suvranu Pan Radziwill. Cosa u permissione, ancu Cattòlica, ma ancora cirimonia Christian attrattu da i musulmani - u racontu ùn specificà.

Scrittura di a Mamma di Diu, Zhirovitskaya quale valore postu chì tempu ha crisciutu immeasurably, fu ncurunatu a la prisenza di trenta-di quattru mila omini, e pòpuli di ottu ghjorni di adurà visitatu da centu è vinti milla. U icona vìnniru assignati dui cruni d 'oru, speciale fatti in Roma, è purtatu a lu ientu papali Zhirovichi. By u stradellu, tutti i spesi assuciata incù u spettaculu di u ritu, è u fistiggiamenti pulitcu un'anziana mamma l'imbasciadore - la vìduva di u rè Polacco Stanisław Radziwill Anna Greczek.

From avà nantu Icon di a Mamma di Diu, Zhirovitskoy ch'ellu hè divintatu unu di i più revered à mezu à cattolici. Hè cunnisciutu chì u grazia di Diu, à mandà davanti à u so micca una volta pricatu più persone. Cusì, in 1744 spicificamenti di stu prugettu paesi Zhirovichi statu unuratu da una visita à a Polacco King Augustus III, è in 1784 - l 'ultimu rè di u Commonwealth Stanisław Augustu Poniatowski. Veru, ch'ellu era un rapportu cù u icona miraculosa chiaramenti ùn hà travagliu, è in 1795 sottu u Girl di dragoons Russian re fu pigghiatu a Grodno, induve si firmau un attu di Nurmanni'n.

U campanile di l 'icona di a chiesa ortodossa

In lu tardu ardori di u XIX seculu, in u rughjonu Russian punenti, u prucessu di a ristaurazione universale di ordine urtudossa di cultu, è unu di i primi lochi induve hè statu ripigliatu, hè u paesi Zhirovichi. Quale hè in u so munasteru di novu addivintò ortodossa. Dapoi akathist Zhirovitskoy icona di a Mamma di Diu, custruitu pocu dopu à u ballò, ma fù sustituitu da un Découvrir bravezza prieri latinu.

N'arriva purtatu da XX seculu

Duranti la prima guerra munniali, Grodno è tutti i spazii vicini à u centru di i lotta, è à prisirvà la vitoria hè statu cummossu prima in la cattedrale, Moscow di l 'aiutu à a barchera invelenassi, e poi in la cità riggiunali Vidnoe, induve parechji anni cullucatu in un munasteru Catherine.

In u so paesi nativu, induve trascorsi quasi quattru è una mità di seculu, l 'icona ritornu in lu 1922. À traversu u paese, dopu a campagna di anti-religiosa unfolded, è u so carru hè scumpìgliu cù nutevuli risicu. Pirciò, speciale ghjuntu in un munasteru mpurtanti Archimandrite Zhirovicheskogo smuggles un kul prezzu, ammucciatu sutta lu in un vasettu di rasoliu.

Micca solu arriniscìu a purtari a Zhirovichi suciale a pisata, ma prestu u monachi di Pochaev monastero Dormition statu fattu in particulare di a so Kyoto, induve hè statu tinutu tutti 'anni chì seguitanu. A prisenza di tali suciale munasteru famosu cuntribuitu à a risturazione è primurdiale di a so ghjesgia principal - la cathédrale Santa Maria Assunta. In 1938, cù Zhirovitskoy icona carnivali stati ingagiatu in tanti banni di Western Belarus, in chì tutti i soldi, fece da doni, si n'andò à purtà fora u travagliu necessariu.

Si deve esse rimarcatu chì, malgratu tutte e li pirsicuzzioni chì u Church permessu durante più di u seculu XX, lu munasteru Zhirovicheskogo gran sanctuaire cessatu pilligrinaggiu. Si cuntinueghja oghje.

Zhirovitskaya Assisi ciò chì aiuta?

A risposta à sta quistione pò acquistatu da cù a mossa i so opari storica, a maiò parti di i quali sunnu cassa currículum da i libri di u munasteru, cù a discrizzione di u fenomenu à traversu a so miraculi. Sè tù ùn cunnosci micca i piuttostu, dubious minzioni di l 'assistenza furnite da l' icona dû Lithuanians in un scontru cù e truppe Russian in 1660 sottu Polonka circa ciò chì fù dettu, sopra, più di i ricordi mostra guariscenze miraculu fattu da i prigheri di u Madre di Diu, in fronte di stu imagine.

A quistione di reliability hè difficiule perchè ognunu hà à un mumentu tistimoni cirtificati sign. È micca solu l 'icona stessa hè un cunduttori di grazia di Diu, ma ancu à u scògliu supra lu quali era ghjunta vicinu la cresia brusgiatu-fora. In stu riguardu, ci hè una memoria chì dici quantu un pocu spica di lu purtò da u tabbutu di una donna incinta, morgu, turnaru a so vita.

Cusì, a secunnu di l 'tradizione chì spanna trà l' abitanti di Western Belarus ricunnisciutu faisselle malati si tratta pricisamenti Zhirovitskaya icona di a Mamma di Diu. Cosa precu altronde avè salute davanti à sta manera onesta? Ùn ci hè micca dubbitu chì i Queen Immaculate di u fracicume ùn sarà lentu in a so cura, chi si sò detti lu dumanda. A cosa principale hè chì quandu u affruntà ancu un 'ombra has been mosse da lu cori di pricava dubbitu u omnipotence di misericordia nfinitu di Diu di la Beata Vergine intercedes di noi davanti à u so tronu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.