Home e famiglieI zitelli

Quantu avissi un zitellu a dormiri a 4 mesi - figure seccu è fatti di a vita

A vita hè di più o di menu fù pulito: una ghjovana mamma era abbituatu a assai di u hassle assuciata incù a cura di u so zitellu. Lassatu daretu à e tanti e paure, suparà da nova genitori.

Kid da u quartu mese di a vita, troppu assai à amparà: à amparà i parenti è membri di a famiglia immediata, chjappà una frasca, bread, longu tempu a si trovani in u so corpu cu la testa. È di sicuru, u sù u zitellu diventa, u più corta a durata di u so sonniu, perchè ci sò tanti cosi intarissanti! Ma lu mangianu mentri ogni mese, ci hà da esse di più. Prubbabbirmenti, sonnu e manciari - dui di i prublemi cchiù dulurusa di giovani matri. Cù lu secunnu Baby pocu più fàciule, perchè tù pò ricurdari quantu era cù u primu figghiu. Lucia Blini u primunatu campà in custanti pi lu scantu di s'ì u zitellu hè mangiare, è durmendu abbastanza. U numeru di sottumessu pastu attaccaticcia di sòlitu l 'intiressi di pisu. Ma "abbasta" cuntrollu di u sonnu di più difficiule. Ma prima e cose prima.

Quantu avissi un zitellu à 4 mesi

Priscinniri di s'ellu fòrmula latte o di pùppule di latti Baby pasce, sperti cunzunanti numari in u catalogu da 150 à 170 Millilitre par manghjatoghja, mentri ci duvia esse sei.

Cù un mischiu di definisce sta figura solu: hà residues nel la buttiglia. Ma u solu modu di capisce quantu u zitellu manghjatu u latti, - rigulari pisa lu nanzu è dopu à u culà, chì hè à dodici volte à ghjornu. Stu hè guasi raggiunevuli.

numari pie , ma avemu a arricurdari ca lu pitittu - hè un individuu, è comu un risultatu, a pisu corpu, troppu. Sè i genitori sò corti è slanciatu, po u zitellu pò pisà menu cà nurmali, è dunqua nurmalamenti manghjà.

No rispundimu: circa breastfeeding. Overfeed latti di l'matri zitellu ùn pò esse, è ancu s'è lu pisu di zitellu hè sopra à curà media, ùn hè necessariu "à mette u zitellu in una dieta." Cù un accrescimentu in attività moteur wrinkles smoothed nant'à u corpu stissu.

Quantu avissi un zitellu a dormiri a 4 mesi: statistiche tristi

ùmmiri piriudu arrisbigghiarisi hè solu trè o quattru ore un ghjornu, ma cu tutti li nostri mesi passavanu aumenta a so durata. À a quistione: "Quantu avissi un zitellu a dormiri a 4 mesi?" sperti Russian diri: "Da u quindici di diciassette ore in tutali." À u listessu tempu u restu a notte, l'hè stata cuncessa di ondeci ore di sera. culleghi Foreign purtà un pocu di battaglia di più modestu da quattordeci à quindici uri, un ghjornu.

Tramindui sò in accordu nant'à u scopu di urganizà una ghjurnata di riposu: u numaru di sonnii duvia esse in u catalogu di i dui à trè, è priurità à l 'aria fresca.

Quantu avissi un zitellu a dormiri a 4 mesi, è chì in fatti

A tiurìa, di sicuru, corsu nice, ma si dimostra u dati mizana, è expectoration di ste figure ùn hè micca una Pathology. Sì u zitellu risenti bè, felice è attivu, ma goda à u listessu tempu un pocu menu, o un pocu di più cà a norma, ùn ci hè nunda di male, è argumenti circa comu un picciriddu ci vanu à 4 mesi - un ghjetti di tempu. ellu stessu caprettu salutistica, primu o doppu ti aghjustà u tempu, a priscinniri di l 'dati value.

Veni à pinsà di francese generale: siddu tutti li sonnu la stissa quantità di tempu? Nun tutti li vai a lettu, prima di mezanotte, è svegliati incù u malice? Unu di l 'risturazione cumpleta di bisognu di sei ore, mentri àutri si dormiri dòdeci. Certi pirsuni sentu megliu quandu a mane si chjinò è addritta mane, altri - u cuntrariu. I zitelli sò micca eccessione. Allora ùn vale a pena pò persunalizà per ogni mediu.

Un altru casu, si lu zitellu ùn vanu per via di qualchì Toleranzdosis. Dunque, pinsà à esse sognu di un ziteddu (4 mesi vechju ch'ellu era, o annu), ùn ci vole à esse guidata micca da u so missioni in ore, ma in u so indicatori di qualità. Dinò, pensu di u generale: pussibili lingual mucosa vagnatu, mucosa, distrutta in u dopu meziornu è sentimu È. È voi pò andà abbasta sonnu tardu "at unu G" è svigliatu a matina RAFRAICHIS è piena di energia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.