U sviluppu spiritualeA Religion

"Tre Mani" - l'icona di a Mamma di Diu. U significatu è a storia di l'icona

A vita di vita di u difensore di l'Ortodoxia è a venerazione d'icona di Ghjuvanni Damascene ùn era micca semprici. Hè ringraziatu à quellu chì a storia di l'apparizione di una miraculosa imagina chì a Tres Mani diventonu. U icona di a Mamma di Diu, chì u significatu di u mondu Ortodoxu pò esse micca scrittu, hà durante i seculi aiutò à parechje persone chì credi in u so putere in difficultà.

Leo Isauro (l'imperatore bizantinu) in u 717 principia a persecuzione severa di quelli chì reverentimenti trattaru oggetti sagri. In quellu annu l'íconosi fù massed and destroyed, i so difendenti u tortu è pusonu à morte. Solu fora di i territorii bizantinu, è questu in u Damascu Musulmane, sante imagine immensamente reverendu per l'intercessione di u Monaco Giovanni. À quellu tempu hà serve com'è cunsigliu di u reguli di a cità.

Icon of the Three Hands. A storia chì hè precedita a so apparizione

Ghjuvan Battista per un tempu hà realizatu a so missione bona, ma in un certu puntu era accusatu di tradimentu à l'statu. L'omu era abitualizatu davanti à u califfu lucali. L'impiraturi urdinò di cutà a so manu diritta, è poveraghju nantu à u quadru di a cità per l'intimidazioni. Versu a sera, quandu a furia di u capu avia diminuitu, u monacu dumandò l'intercessione, è cù una manu sfregata chiuì in a so cellula privata. Quale sapia chì stu momentu tragicu sarà un prerequisite per u fattu chì u mondu serà presentatu cun un sagru unicu cum'è Tres Hands. U icona di a Madre di Diu aiuta à oggi diversi in tantu in u mondu.

U santu si svolgiri a orazioni longa è llustrissate davanti à a fàccia di u Santu Mostolescu. Pusendi un scogghiu sguassatu à a so articuli è li dumandò à guarisce a manu. In u so sonu dilicatu, cù a bona nova, a donna diventa è infurmatu di a guariscenza di a manu - da questa oghje hà dettu serve di glurificà u nome di Diu.

U miraculu chì hè stata

Doppu chì u monacu s'era dispiazzatu, sentitu u so raspuscenza è truvò la malata. Ghjuvanni hè incredibbilamenti toccu, è cun un grossu d'gratitudi à a Madonna celestone cumpusitava una cancia gloria è riccante per a so misericòrdia. Hè chjamatu "Hè riali in Ti, Beatu, ogni criatura". In seguitu, in a prutezione liturgique, accuminciaru a usalla comu un segnu di a liturgia dedicata à San Basilio u Gran.

Per bisognu di u memoria di u miraculu chì succideva, u monacu à u fondu di l'imaghjera, per mezu di quale ellu ricevi guarì, aghjunghjenu a manu di argentu. Questu hè cumu a Tende Mani (l'icona di a Mamma di Diu) hà avutu u so nome.

Modi inscultule di Diu

A guariscenza di Ghjuvanni hà sviluppatu prestu in Damascu. Khalifa hè un miraculu di saviezza. Ellu, realizendu a so culpabilità, dumandò u santu per capisce affari statali, ma u monacu hà decisu di dà tutte e so forza à u serviziu di Diu. Ghjuvanni fù permessu di ritirata in Ghjerusalemme à a Lavra di Sava u Sanctified. Allora accetta a so solda. Cù ci era pigliatu è icona Troeruchitsa (foto Pudete vede in l'articulu).

U destinazione di una creazione unica

L'articulu di miracle-working hà in Ghjerusalemme finu à u 13u seculu. Quandu u monasteru fù visitatu da Saint Sava, l'icòculu di u Troucicu, benedettu da l'Archevatinu di Serbisanu (a storia di a so apparizione hè ghjunta ancu oghje) hè statu presentata davanti à a vulintà speciale di a Mamma di Diu.

Duranti l'invasioni ottumane, è questu hè digià in u 15u seculu, perchè u donu preziosu hà surviviu à a distruzioni, i serbi piatti eranu trasmissione à a tutela di a Regina di u Celu. L'imagine più preziosa hè stata nantu à u burricu. Nimu ùn anu un animali hà purtatu à a muntagna santa Athos. Ci hè firmatu à e porte di u Monastère Hilandar, chì hè stata fundata in u 13u seculu da u famosu regnu serbu Stefan (Simeone). I monzi accettau stu gran rigalu di Diu. Questi Torri (l'icona di a Madre di Diu) hè stallatu nantu à l'altare di a chiesa cattidrale lucale. Da quellu tempu, una prucissioni annantu à esse realizatu.

A vuluntà incondizie di a Madonna

Una volta ci era stu casu. Dopu chì u culleghju hà datu l'ànima à Diu, i fratelli ùn anu micca elettu un capitu novu, ùn era micca unanimità. I so fiaschi ùn anu micca piacevule à a mamma di Diu, è a ghjente hà riulu solu a so disputa. Quandu i patri si avianu vinutu per u servitore di a matina, vistu chì l'icona di Troučuchice, a storia Cume ùn ceuta di surprise, era in u postu di uianu, inveci di l'altare.

I monaci attribuduu stu "miraculu" à l'attu secretu altru. Hà purtatu l'imaghjini à u so postu originale. In ogni casu, in una situazione hè più ripetuta, ma ancu e porte eranu stampati. Prestu a vulintà di a Madonna hè manifestata à traversu u reclettu famosu di u monasteru. Hà dettu chì in a so visione a mamma di Diu li disse: per ùn avè micca esse disordinatu frà i fratelli, ella stessora adopà à questa funzione è amministrà u monasteru, è u postu hegumen tene u so icona.

I miraculi sò visibili

Hè da quellu momentu à l'ora presente, ubbitendu a vulintà di a Regina di u Celu, u monasteru di Hilandar ùn selezziunà un hegumen especial. Eccu, un capimacherariu, capu di affari monastichi, hè trattu. Duranti u sirviziu duverebbe sempre vicinu à u Paese Hegumen, induve trova a Trocchia. L'icona di a Mamma di Diu, a significazione di quale hè assai grande per tutti l'Ortodoxi, hà stata mantinendu paci è armunia durante seculi in i mura di u monasteru.

U fratellu crede: quandu si tratta à a miraculosa imagina, unu pò riceve una benedizzione da a mamma di Diu, quale hè u so Patre Celestial Superior. A so faccia più d'una volta protetta u monasteru Hilandar da invasioni straneri. Sicondu u tistimunianza di i Turchi stessu durante a guerra Russa-Turca, a face di u monasteru spessu pareva inaccessibile per l'armi è di i persone di a fàccia di a misteriosa Wife. Questu hè chì ogni volta u so patronatimu hà ricurdatu à Troeruchitsa. U significatu di l'icona per u monasteru era sempre incredibile grandissimu.

Cumu aiuta?

Dudu ripetutu, u miraculu di l'icòmpu Troučuchitsa era statu riunitu à u mondu. Chì aiuta Questa faccia? Prima di tuttu, prumove a curativi di e malatie di i mani, i peri, ochji. Sì avete lettu a preghjaria dedicata à ellu, perchè l'annu, l'apatia è a pensioni tristi. L'imaghjini di a Madre di Diu prutege l'artighjanu. Hà detta a forza per travaglià in a casa. L'icona hè celebrata duie volte à l'annu: u 28 di giugnu / 11 di ghjugnu, è ancu di u 12/25 di lugliu.

Cumu si prutege u Tre Mani?

Da u benessere minacciusu di a casa è di tutti l'abitanti, Troeruchitsa prutege. L'icona di a Mamma di Diu, a significazione di quale hè di fà salvà è gràzia à i persone, cuntribuisci ancu à l'aumentu di benessere. Hè pricatu per dumande per a curamenti persunali è a rilazione di i carchi.

In l'estiu di u 1889, u focu di u tifu raghjuntu in Kiev . U Monaco Jonah, chì hè falatu in a storia com'è fundatore di u Monasteru di a Santa Trinità in Timiryazevskaya Street, hà decisu di serve una preghjunzione davanti à l'miracula image. U listessu ghjornu, u mari si firmò.

Una lista unica di Troučuchice hè sempre mantinutu in u monasteru. Oghje in i 90 anni di u XX sèculu, i reliquii di Jonah anu rivolutu in u territoriu di u monasteru. Sicondu i credenze, aiutau à guarisce una donna chì avia una ardente di a so manu cù l'acidu u ghjornu di prima.

Meaning

À nantu à l'examinazione più apprezzata di l'icona, pudete vede chì u ghjornu in u centru hè u zitellu Cristu. Questu in i braccia di a Mamma di Diu è cum'è benedizzione cù a so manu dritta ogni quellu chì hè davanti ad ellu. A Daghjetta u puntu per ellu cum'è u viaghju per a salvezza. Tradizionalmente, hè questu questu l'icona di Troučuchice hè rapprisintatu, chì significa u seguente: tutti avianu una finestra à u mondu muntagna aperta. Puderemu cumunicà direttamente cun ellu, è secondu a nostra fede sò ricumpinsati. Hè perchè a realizazione chì a Hodegetria ùn hè micca solu un talismanu o un incantu.

L'emergenza è a reverenza speciale di u santariu unicu cum'è un testimoni spirituale impurtante hè assuciatu cù u periodu storicu più cumplicatu di u Cristianesimu. Un tali fenomenu cum'è iconoclasimu cumminciò cù u fattu chì i pirsuni anu cunfrontu cù un intelligitu distortu di i santu. L'imaghjini s'impieghjanu di l'imàgine, u pittura era scraped off, è ùn venerà ancu u stessu prototipu, ma solu, cum'è Fr. Pavel Florensky, "a ragiò fisica".

Aviu bisognu di leghje l'icona, ma per dà u me amore è crede chì segui a persona chì osserva à a persona. Sì a rilazioni à a fede sante hè appruvata, dopu à ellu ancu u favore di quellu chì hè indicatu in i pintori da a mano sante di u icona-pittore. Cumu un impegnu internu, unu deve circundà una figura cum'è i Tri Mani (l'icona di a Mamma di Diu), chì u significatu hè indiscrivibbilmente grande. Hè a so cumpagnia hè di purtà à tutti i seguenti: a manu di Ghjuvanni di Damascu hè un testimoniu eternu chì, sottu u cumandamentu è guidendu di a Madonna, quelli chì si dèvanu à u sirviziu di u Patre Celestial puderanu à salvezza.


Qual'è altru hè unicu nantu à l'icona?

A manu da u dilùviu à l'imaghjini di a Madonna era aghjunta da u Monghjulu John Damascene. Questu gestu di u so gratitude per a curativi di u pezzu curretta duranti l'iconoclasimu. Dopu questu tempu, ogni listinu di carritteri sò realizati cun una manu attaccata, chì pò qualchì volta hè imaginatu cum'è a terza manu di a Vèrgine.

Sì avete qualchì impegnu in ogni attività, ed hè quì u primu assistariu-l'icona di Troeruchitsa. Chì aiuta l'aiuta ancu? Di sicuru, a Madre di Diu favurisce tutti i particulare in i bisogni o di travagliu manuale. Prima di a so fàccia pricà per a guariscenza, se ci sò malatii di e mani, pede. L'icona si conserva è rinforza u benessiri di a famiglia, prutege a pirsuni cun pienze pinsamenti.

In Russia Troeruchitsa divintò cunnisciutu da u 17u seculu, è in u 1661 a so lista hè statu presentata com'è rigalu especialu à u Patriarchu di Mosca Nikon. Oghje, parechji copii di l'icona miraculosa chì aiutanu à e persone in i so petiti sò distribuiti in tuttu u paese. In Moscu, una lista cunnisciuta di l'imaghjini di a Santa Vergina è in l'Assunta Church di Taganka.

Reverenza ortudoxa per l'icona di e Tre Mani, è sicondu a so fede si ricèvinu di i Misericordia Pura, ricca è grande. Listaure onorevuli di l'imaghjina pò esse truvata in parechji temi: Trehsvatytele, Simeonovsky è Borisoglebsky in Tver, in u Cunventu Trinitati di Shenkursky di a Diocese di Arkhangelsk, in u Monestru di Zhomen Sukhotinsky di a Dionisi di Tambov, in u paese di. Sazhin diocese di Perm è in altrò.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.