U sviluppu spiritualeA Religion

U Messagiu hè ... Messiah: definición, significatu

In a società moderna, a parolla "Messiah" hè assuciatu à a Segunda Vendita di Cristu è l'apparizione di l'Anticristu, seguitata da l'Apocalipse è u Last Judgment.

Per creà una stampa cumplicata di a definizione di questu cuncettu, unu deve circate à a definizione di u Messiah da e pruspettive di parechje religione mundiale.

Messiah - Maestru in Judaismu

Sicondu u dizziunariu di a lingua russa DN Ushakov, u significatu di a parolla "Messia" hè u Salvadore, sicondu a tiuria di u Ghjudaismu è e igande cristiani, mandati à a Terra da Diu per purificà da u peccatu, è a parola vene da l'Ebreu "Madlashiach" (littératurement uninted; A traduzioni in grecu hè Cristu).

In l'antichità, tutti i rè chì ascendonu à u tronu anu subitu per unsezione cù l'oliu. Sicondu u Ghjudaismu, u Messagiu hè un discinnenti di u tipu di u Rè David. Semu avà nutatu chì Tanakh chjamava a parola "madlyashi" tutti i re di Ghjudei è Israele, i sacrificadori, i patriarchi bíbliqui, u pòpulu d'Israele, certi prufeti è u persianu Cyrus, perchè i so meriti spiciale à u populu di i Ghjudei.

U cuncettu di a venuta da u Messagiu hè statu introduttu in Ghjudaismu da i prufeti di l'Antunà Israele. U criticu principalu di sta parrocchia hè a prufezia di Isaias, indicando chì u Messia sarà appena à u mondu in l'era di i cambiamenti suciale è interetnichi. In l'era di u Mashiach, i guerri si firmavanu, a prosperità univirsitaria vene nantu à a Terra, è a ghjente turnarà a so attenzione à l'espirituali è u serviziu à Diu, è tutti i pirsoni judeunu viranu d'accordu a lege di a Toru.

Sicondu l'insignamenti di u Midrash - a Torah orale - un paralelicu hè tracciatu trà u primu avventu di u "primu redemintore" di Mosè è u "second redempelante" di u Messiah, chì permette di parlà di u nascita di l'idea Messianica in i tempi antichi.

U Messianu in l'Islam

In l'Islam, u Mahdi - Messiah - hè l'ultimu successore di u Profeta Mahomet, chì pareva u mondu in a vigilia di u fini di u mondu. In u Koranu stessu, a venuta di u Messiah ùn hè micca chjamatu, ma hè cunnisciutu sopratuttu in u Hadith de Mahoma, originalmente identificata cù u prufeta Isa (Ghjesù), chì annunzià l'acrobata di kiyamat - u ghjornu di a Sentenza.

In i tempi antichi, Mahdi era perceivedu in l'imaghjini di un regnu futuru chì riunitevi a purità originale di l'Islam. Cusì, l'idee messianisani anu inspiratu sempre i musulmani è religiosi .

Hè separatu, deve esse dichjaratu chì, per certi circustanze dogmatica, sopratuttu Akiv, a credenza in u Mahdi hè accettata in l'islamici chiichi, induve si cunfruisciuta da a creazione in u ritornu di u "Imam".

A basa di a duttrina di u Messia in Cristianu

Sicondu u novu dizziunariu rusu, editatu da T. F. Efremova, u Messagiu hè:

  • L'epitetu di u nome di Ghjesù Cristu cum'è u liberatore da i peccati è u salvatore di tutti l'omi;
  • U mistieru dispensariu di u populu di i Ghjudei da i prufeti.

In u mondu cristianu, a creda in l'apparenza di u Messiah cum'è u ritornu di Cristu à a terra era più largamente diffusa. À a listessa ora in a Chiesa Ortodoxa, ci hè una parolla cumuni chì u Messia hè pricisamenti u Cristu di Nazaretta, chì serà mandatu à a ghjente di Diu per cumpia U Judicial Last.

Semu devi esse nutatu chì in u luglellu europeu, in a basa di quale chì parechji currenti di u Cristianesimu è e tradizzioni pagani lucali, sò una figura cumunità standardizzata di Cristu, chì deve intrutu u burrudu à u principiu di a so vinuta. Ghjesù stessu serà assai prudente nantu à l'usu di a parolla "Messiah", per quessa, e varianti di a so prufiziazione sò casi exclusi.

Una antimission in a cuscenza di u populu russu

In a tradizione religiosa religiose russa, hè dinò assai crescenu chì, contru à u Messiah, ci vole à esse una antipode sanu nantu à a Terra. In ogni casu, si i credenze nantu à Cristu sò stati in a tradizzioni biblica di a incertezza di u ghjornu di a so apiece, u Messiah Oscuros - Trishka, Antichristos - era stasera di i crudetti quasi tutti i seculi. E à questu ghjornu, parechji pòtti Ortodoxi anu una parolla chì tutti dui fenomeni, se micca avutu in i tempi muderni, saranu necessariamente in u prublemu vicinu.

In a mente di u filistone Messiah è u Messia di l'oscurità apparentanu unusually charismatic personalities. Ancu anu creditu cume l'abilità di rimbenderle à una persona un sensu d'amore per u mondu chì ci anu da ellu è per i persone, per sente l'omi in elli, è qualchì altru qualità.

In certi casi, ci hè ancu una cumminazzioni di l'imaghjini di u Messia fugliale è di Dennitsy - l'angel di Lucifer, u più bellu di i divini, fucili in l'infernu per l'orgogliu.

Un analogu di questu cuncettu in Hinduismu

Chì hè u Messia in a tradizione religiosa induve? Questu cuncettu hè direttamente diretta cù u cuncettu di u Maestru è Salvadore, è pare chì esse l'embodimentu di i deci avatari di Lord Vishnu in a Terra.

L'avatar ùn hà micca esse rapprisentatu in u corpu umanu. In l'incarnazioni previsti, Vishnu era un pesce, una tortuga, un porcu, un semi-umanu semi-umanu, un nanu Brahmin, Brahmana Parashurama, Rama - u re legendariu di Ayodhya, u pastore Krishna è u Boudou. L'ultimu, u dicicanu fenomenu di l'avatar di Vishnu à a Terra, i cresceti cresce à a fine di Kali-Yuga, l'era di i passioni umani è i pessimi manifesti umani.

Sicondu l'insignamenti, Kalki - l'ultimu avatar de Vishnu - descenda à a Terra nantu à un cavallu, dotatu d'una spada brillanti è ottu abilità umani. Destruerà i rè di l'inghjulione è di l'averebbi, ripurtate a ghjustizia è restaurate l'mente di i persone chì vivenu in u mondu ", facennu purità di cristallu". Hè assuntu ca tutti i survitori di a fine di u Kali Yuga si anderanu in l'era di Creta, l'età di Purezza, è viranu d'arrabbiutu cù e so liggi.

Maestru di u Buddhismu

In u Budismu, ci hè ancu un cuncettu simili à u Messagiu Cristianu è Judaistu è avè u funziunamentu di una stanza cíclica in un mondu mortale.

Strictly speaking, sicondu i positi religiosi Buddisti, ci sò innumerabile Buddhas cum'è essere chì anu rializatu a verità, è ogni un di i so fenomeni à u pianeta hè nunda più chì un vincenu in una catena infinita di creazione. Cusì, ogni bogdi hè un intermediari in l'affare di u cuncettu mundiale trà e persone è di Diu. U cuncettu di u Bouddhò hè vicinu in natura, ma strattu à e funzioni di u Bodhisattva - "una criatura à stà per esse ghjustu" è hà tomatu a decisione di ripiglià u rolu di u Maestru in u prucessu d'alcuni ghjente di a verità universale. A motivazione per questa accusione hè cunsiderata cum'è u desideriu di u bodhisattva per salvarà tutti l'animi viventi da u soffrenu è di liberà di samsara, u cimentu infinitu di rinvivimenti.

Dunque, u Messagiu Buddhistu hè u Bodhisattva Maitreya, chì a so apetta prufettiva à a fine di u Satya Yuga hè ricunnisciuta da tutti i scole di u Buddhismu. U so nome significa literalmente "Signore, Cridate per a cumpassione". Hè u futuru Maestru di l'umanità, darà a New Teaching è ellu stessu serà u purtatori di l'insignamentu di u Bouddhi. A genti sciaranu a riti di passioni, amparate à entre u trance è guidanu una vita casta è ghjustu.

Unu di i fenomeni prediletti l'arrivu di Maitreya serà una diminuzione in l'area di l'oceani, perch'ellu u Bodhisattva pò passà comodamente.

I fenomeni di i Lamsters in tuttu u 20u seculu

In a storia, ci sò parechji fenomenu di u sensu pruduttu da e persone per u scopu di arricchisce o assicurannu fama è influenza. Hè nutate chì, spessu, questa persone era assuciatu cù l'alta aspittazione. Hè Cristu stessu hà riittate à avè i so seguitori nantu à i fenomeni di i zitelli.

In a psychiatria muderna, ci hè ancu una definizione di u "sindromu di Ghjerusalemme" o "sindromu messianicu", appiegazione à i malati mentali chì sustiniendu à esse diverti profeichi è maestri di l'umanità.

Tra l'altre Lemesi famosa di u XX sèculu, Grigoriu Grabovoi stands out, l'scandalu chì a participazione hà spegnu in a "resurrezzioni di i zitelli di Beslan"; Jim Jones, u fundatore di a Chiesa di i Nazioni è pruvucatu a massacra di i so seguitori in u 1978; Mun Smile Myung, u creatore di u secutu Sudcoreane "Unificazione Chjesa"; Marina Tsvigun, chi si chjamò a Virgen Maria Cristu, chì creò in 1980 una tradutta secunda dopu per esse dichjara u Messiah of the Age of Aquarius è a mamma di u mondu.

Tema di u Mesia in l'arte

Gran accattu à a cultura hè stata fatta da Georg Friedrich Händel, chì "Messia" hè oghji l'oratorio più ricunnisciutu in u mondu. Un travagliu bellu cumpostu di trè parte, in parechje scènji in ogni ghjornu. Malgradu l'aspirazioni avutu Prughjettu di Handel in u 1741, u "Messia" hè scrittu in solu 24 ghjorni.

Una altra famosa obra dedicata à u Messia hè l'opéra "Jesucristu Superstar" da Andrew Webber, scritta in 1970.

A vita terrestre di u Messatu à Cristu hè ancu dedicatu à parechji pitture di artisti di e diverse tempi storichi.

Messia in a cultura muderna di i paesi europei è Americhi

L'imaghjini di u Messiah hè statu rifughjatu in diverse settori di a cultura mundiale. Per esempiu, unu di i esempi di l'usu di l'imaghjini di u Messiah cum'è un tipu di guida vita hè di cumpressione in i so opere surrealisti da u scrittore americanu Richard Bach. "Pocket Guide Messiah" hè un oraculu di libru, chì in ogni mumentu pò dicenu à a pacenzia a suluzione necessaria o esclare a situazione di vita.

U tema di "Antimessia" hà ancu trova a so riflessione in a percepzione massima culturale, chì dà l'urganizazione di l'utilizatori un gran numaru di ghjoculi di computer. Unu di sti jucati hè u Messiachju Scuru di Masticu e Magicu: Elementi, chì hà una stasera fascinante in a furmazione di circà à un artefactu è a lotta di u prughjettu è u so maestru cun i dimònii di l'apucale. U protagonista hè cumparatu cum'è Knight of Light, chì hà bisogni cù a freccia in u core di u magu nìvuru Dark Messi, finalmenti scunfighja e forze di e Forze Dark.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.