U sviluppu spiritualeA Religion

La Gran Deessa Hathor

Una di a divinità più venerata di l'Eggittu anticu hè Hathor. U so putere ùn hè nè ugguali. A dea hè spissu identifie cù un invitatu di altri altri putenzi da a diversità di capacità ch'ellu possa.

I miracles di divinu putere

A dea Hathor era particularmente reverendu in i tempi antichi. Hè stata avvicinata da e persone cù diversi prublemi è a so bèzzu. U simbolizza l'amore, bellezza, musica, ballà, creatività è fertilità. E donne si vultonu à u grandianu patronu di a saviezza di a donna. Ancu Cleopatra s'appoghja repetitamente per aiutu à l'esseru divinu.

A dea Hathor, chì a so foto hè illustratu sottu, era a figliola di u diu Ra è personificò i celi è u putere di a vita. Ci hè nantu à u nasu di u barca è scambià u male è a bughjura. In a mitulugia antica, a dea occupò u postu più veneratu trà e parolle. Hè stata cunnisciuta com'è un putente defensor di e donne è a maternità, personificazione di bellezza è lumera. A dea era venerata in tuttu l'Egittu è hè ricevutu cù i danze è di cantà. Sicondu e credenze, e donne chì si prustuvianu e so capelli davanti à l'estatua è dumandatu l'amore, in u stessu annu maritatu o truvò un ghjovanu, è à quellu chì hà patutu da infertilità, a patrona di u zitellu.

Imagine di Hathor

Strangamente abbastanza, ma prima era a dea era rapprisintata cum'è una vacca divina. Miti dicenu chì a dea Hathor, cum'è u regnu di tutti i cattivi viventi, puderia piglià qualsiasi imagine di a fauna. À u tempu, l'imaghjini principiavanu cambià. E persone retrappau l'esseru divinu comu una vacca cù cornuti curvati o cum'è una donna cù a testa di vacca. L'animali hè stata sceltu per u tempu di u gravidenza, chì l'omu è a vuccata sò casi u stessu tempu.

Allora l'imaghjini di a dea diventonu u so vicinu à a persona, è da a vacca à Hathor ci era solu e cornuti. Trà i corne di a dea hè u discu oru di Ra, è in a manu, cum'è a più di divinità, una vucca papyrus. Inoltre ùn hè un minaret - hè un ughjettu speziale di culte, denotazione di una feminina. L'imaghjini di a dea eranu appiicati à l'armatura musicali è l'amuletru per a prutezzione di i spiriti maligni. U so cultu hè ancu associatu cù assai arbureti è e piante, cum'è palma finlandese è sciaràbulu. A dea stissa mira stonda è attraente, cum'è l'embodiment d'amore è gioia. Ella spessu cantonu canzoni, usando l'epitetu "golden".

Tempiu complexu

U più grande temple in a storia di l'Egittu, dedicatu à a dea, hè stata fatta 200 anni. In tuttu, u tempiu puderia esse situatu solu in u XIX sèculu. Anu avà, i scientisti crede chì sottu a struttura massiva hè chjucata un santuariu più anticu. U tempiu hè diventatu un veru centro di vita per parechje periodi storichi. Dintra, hè un spaziu grandi spaziu cù 24 culmini di u perículu. In a parte alta di u tèmpiu, pudete vede un carte di u celu stellato. A parti suttumana cuntene assai segretti è i paesi nòbbili. I scientisti ùn ponu micca avè un cunsensu, qualchidunu crede chì in i tempi antichi, ci era l'electricità è i bombe di u focu, mentre chì l'altri anu sicuru chì avìanu autri sigri di l'illuminazione prima. Ma hè solu impussibili imagine chì a ghjente era in u bughju graficu senza fonti di luci. Sicondu studii nantu à i mura è u soffiu di u tèmpiu, ùn sò micca traccia di fasciali, è in u muru imagine si pò vede cum'è a ghjente usa fonti di lumi spferiche, chì guidanu i scientifichi à diverse ipotesi. U tempiu trova ancu tesori è attributi per diversi ritimi è rituali.

A venerazione di a dea di u ghjornu

Ancu qualchì circustanza di e circustanze è cambiani l'interessi di religione, annunzanu i culturi antichi è i critini di tuttu u mondu venenu à u tempore di a dea. Bastamente, per prustirnassi davanti l'estatua è dumandate a furtuna in relazione amante è mantene un matrimoniu.

I femini rignenu à e porte di u famusu tempiu, è dumandonu à dà un zitellu. Hè cresce chì u tempiu di a dea hè a fonte energetica più putente. Sicondu l'imprese di e persone chì passanu u tempu in a zona di u santuariu, u corpu umanu acquistenu una riserva di energia energètica, pacificazione è illuminazione. U miraculu ùn hè micca solu u complexe stissu, ma ancu a porta versu ellu. Dicenu siddu si pigliate a porta è facenu un desideriu, da esse realitatu. L'età di cultu di l'antichi dii hà trasmessi, ma a dea egiziana Hathor, chì i so imagine pò esse truvata in u tempiu, sempre esegue à i so aderbuli è sempre aiute à i bisogni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.