U sviluppu spiritualeA Religion

Diu di u ventu: quale hè? Chì ci hè u nome di u diu di u ventu?

U ventu hè un survivore indispensabile per l'omu. Avà, cù a so aiuta, ricivenu l'electricità, cultivà i culturi di vegetale, ecc. Perchè, in i leggende è i miti di i diverse pòpuli, u ventu hà pigliatu u so postu legettu. Allora, in parechji pagani, unu di i caratteristi più impurtanti in i miti è i leggje era u diu di u ventu. In ogni modu, ogni persone chjamà è u capiu di manera diversa.

Ùn u vintu di ventu nantu à u bordu

Se scopre a mitulugia di e naziunalità, pudete truvà più di un centu di parechji divinsi chì erani cunsiderati patruni di u ventu. Nimu in u panteistu di i dii di quasi ogni nazione hè u diu di u ventu - u maestru di unu di i elementi fundamentali di l'universu - l'aria. I nomi di u maestru di l'elementu à l'aire ùn pò micca esse cunsideratu, ogni persone era chjamatu diversu, à tempu chì aghjunghje cù forzi e abilità simili. Boreas, Noth, Zephyr, Eeolus, Evrus, Amon Egiziani, Vayu Indù è Slavic Stribog - una lista micca cumpreta di i nomi di u diu di u ventu.

I nomi di u maestru di l'aria ùn conta micca

Fighjemu à i caratteri trà i religioni pagani più famose.

1. Iran anticu. U Diu di u ventu hè Vayu. Ùn hè mancu un diu, ma gimelli. Solu a prima Vayu hè u male, ellu prova per dà l'animi di i morti ortodoxi. Questa postulà corresponde à u ventu nordu di u ventu. È u sicondu Vayu hè amatu, ellu passa per u ponte di Chinvat à a vaddi di u restu eternu. U diu di l'abbitanti di l'Anticu Irani era assuciatu cù un ventu di primavera chì porta a vita. A so storia ci hè datu in Pahlavi teste sagru. È l'himno "Yasht" XV dici di Vayu - una divinità formidiosa chì hè un intermediari trà a terra è u celu. Frà l'altri cose, l'antica iraniani anu cunsideratu cum'è patronu di i guirreri è di tutta a classi militari.

2. India antica. U Diu di u ventu hè Vayu. Certu, u nomu di sta deitati hè simile à u soprannatu di l'anticu Vayu iraniana, ma sò assai diffirenti di l'altri. Vayu hè un Dieu chì hà una bella aspettu, cù millares di occhi è pienu rapidu. A muntagna di sta divinità hè un cervu. Ma spessu sottu Vayu hè purtatu sottu à u celu in un carru spillante cù Indra stessu. U Diu di u ventu hè famoso per a so generosità, benevolenza, ricchezza. Hè sacrificatu in animali di culore biancu. In gratitudi, Vai spessu envia u figliolu à u donu (è in generale, a so casa hè chinu di risate nisantana), è questu hè u grandi ritinimentu. Inoltre, u diu di u ventu ùn priveghja micca a prupietà, i cavalli, i toru, a fama, u refuge è a prutezzione di i nemici di quelli chì u veneranu.

3. Antica Eggittu. U Diu di u ventu hè Shu. In i disinziari egiziani sta deessa hè stata riunita per un omu chì si appiegò da un latu di a terra è tenite e braccia di u celu cù e mani. Shu hè ancu unu di i ghjudici in l' oltre.

4. Chine antica. U diu di u ventu hè Fanbo. Un certu esterno di questa divinità ùn esiste micca. Hè ritrattu, dunque un cane cù un raru umanu, dopu un cometa, Feilianu - vedi cum'è u leopardo, un cervu cù una puttana è a cuda di una serpente.

5. Ancien Giappone. U diu di u ventu hè Fujin. Hè stata retrata in forma d'un omu chì porta un saccu sottu à a so back, in quale tutti i tornati, i venti è i venti sò cumposti. Sicondu l'antica ligenda giudaica, à l'aube di u mondu, Fujin pubbricau un urafanu per scatteria a nebbia trà u firmamentu di u terra è u firmamentu.

Wind - Windy Elements

L'ànima hè ingannante à u spiritu, ma hè vicinu à questu. U spiritu hè un babbu, questu hè u muvimentu di l'aria, chì significheghja u ventu. Hè per quessa chì i dii di i venti sò più vicinu à l'omu ca u restu di l'espunenti. Ci hè digià vicinu, ovenu dighjà attempu, cumportamentu, percepzioni di u mondu.

Hè interessante per vede a genealogia di i dii di u ventu. A maiò spessu ùn sò micca scritte in sistemi ghjerarchichi cummarii è sò novi. U Diu di u ventu vula cun u ventu è vola all'ariu, cum'è di colpu.
Pudete pensà à l'imaghjini di i dii di i venti. Quasi per ogni locu (ciochia Chine) sò alati è s'assumiganu à l'anghjuli. O demonni - missaghji cun alati di i dii di l'antichi filòsufi grechi eranu demonii, inveci di u più o più minus in motivazione etica. Hè tentatu di cuntinuà a linea di u diu di u ventu - l'ànghjulu hè l'ànima, ma di chì chistu pò riescivvi à pensà micca innecesitivu è scuperti, hè megliu d'accettà a simbulizazioni cum'è una rialità.

Chì ci hè u nome di u diu di u ventu è quandu hè u so nome? Solu à u principiu di a battaglia o à vela i navi. Diu di u ventu Cum'è u primu patronu di a geopolitica. È dinò hè ancu una occasione per riflette.

Deities di u ventu in u sistema di l'ordine di u mondu anticu

Cum'è sapete, u sistema lògicu è cunnisciutu di l'urdinariu, induve ogni diu hà u so postu è i so stori di vita, da i grechi antichi. Miti è liggi grezii sò cusì detallatu chì ùn ponu mancu compari sistemi di divinità xerarchichi chinesi è giapponese, induve ogni deïtatanza hà a so propria classa è u numaru di stiddi nantu à i corpi. Allora, cù a manu di qualchissia, u diu di brisa diventonu arpies.
In a Cina è l'India, ùn anu micca riformi speciale in u regnu di i dii, da u principiu, i deities spontanea sò inveni periculosi è ostili, in l'affari di u guvernu divinu pertenenu à i dimònii. Vedic Maruta (comparable à a nostra Mara-Morana) ùn hè micca un diu, ma un dimoni di ventu è u clima dolore. Pruvate quì per stabilisce u nome di u diu di u ventu!

Wind on Olympus

Diu di u ventu I Greci ùn anu micca unu. Parechji deities eranu in manu di i venti olimpichi.
A più difesa era Boreas, u diu di u ventu nordu. Era u figliolu di l'alba è u celu starry. Hè interessante per supponi chì i Greci anu da a cunnessione di u nordu cù l'alba. A strada, rispettava assai ipertiera, un paese di distanti di u paese di u paese di u paese in distanza. Da quì, per esempiu, Apollu era in Grecia.

E in parechji fonti (micca assai ufficiale, sicuru) hè presumutu chì parechji dii grechi sò deities slaves, chì à qualchissia apughjenu l'Grecia comu u so locu di residenza è assimilati quì. Hè micca cunnisciutu, cum'è l'altri, ma Borey hà definitu e razzi scythian. Sicondu u leggje grecu, vive per Thrace è si diventa un cavallu. U so fratellu Zephyr hè u diu di u ventu di l'ovest. Conocido cum'è novella cù una arpia (una donna di e ventu), una gout, è da questu matrimoniu i cavalli d'Achille nascinu.
U diu di u ventu di u ventu hè a musica. Hè e nebbia è umidità. Evr hè u diu inespettatu di u ventu di u ventu. Ùn ci hè vintu di u ventu orientali in a cosmogonie di i grechi. Ùn hè micca ligatu à altri dii, senza mane di forma umana è distrughja i navi. I pregu di quandu duvitassi à i terri greci? U più famosu hè Eolo. Solu u semigodu di u ventu. Figliolu d'Ellen. Una figura misteriosa è, pare, d'altre fata in fata. Hà capimatu Ule Odiseo, in u quale era stati oculati i venti, per ùn aperta l'ordine. Odysseus ùn hà micca state.

Stribog è ...

In a mitulugia Slavica, i venti ùn anu micca personificatu. U nome Stribogh hè furmatu da a parola "strog", chì significheghja "uncu per babbu", "senior". U diu hè statu apicultatu da l'arghjera di Rod. Stribog pò cumunione è assume e tempesta, è ancu diventà u so assistente, u stratim m mythico. U Diu di u ventu trà l'antichi Slaves ùn hè micca cusì a divinità di l'elementu à l'aria cum'è u missiavu di tutti i venti. Sì bisognu à a so genealogia, e razzi vedici è indoeuropei di u nome è e caratteristiche di u cumpurtamentu juru a so identità originale à Diu u Celu. Un diu unicu, da u matrimoniu cù quale a Mother Earth hà purtatu a natura è a ghjente.
Stribog, assai più Perun, puderà esse questa funzione. Hè un diu di cosmogonu, antediluvianu, a diferenza di u diu di i guerrieri è i guvircanti di Perun. Vivi Stribog, comu s'ellu esperta, nantu à una roccia negra nantu à u mari mari. Ciò chì faci - i fonti sò silenziu. Amuzione è golfi, cumu si deve esse. I navi sò affucannu. In ogni casu, hè unu di i dii di u panteistu stranicu è ecletticu di Vladimir. Quandu ci hè dumandatu da questu settore riferisce a "Tale of Bygone Years", nessunu pari avè truvatu una risposta.

Diu di u ventu in l'arti visuale

Misteriore boreyore hyperborié hà truvatu in una di i pittura più famosa di a storia mundiale, nantu à "Spring" di Botticelli. In a tradizioni mistica di Priore di Sione, in sta stampa vede l'arrivu di Maria Magdalene à u Sudu di Francia, dopu chì ella hè divintata u simbulu di a tradizione esoteric. È micca solu a ninfa è a Francia (a donna in un vestiti studded con fiori blu) meet Maria in France, ma Boreas. In a stampa hè, a verità, petite, ma, interessante, vola da u livante.

Winds scrivite poema è prosa

Interessanti sò i divinità di u ventu in una di e ricenti di Andersen. U modu in cerca di u paradisu passa à u ghjovanu à una caverna di i venti induve i figuri di u ventu di u nordu di l'est, uccidintali, uccidintali è di u ventu di u ventu di u ventu di a borse e timpeste chì distruzianu l'omu. Malgradu u fattu chì u vinu purtatu u ghjovanu à u Paradisu, a natura umana impeditu di esse sempre sempre, è hà tornatu à a caverna di i venti. Hè interessante chì Maximilian Voloshin hà una bona frase: "Sò un paganu in a carne è crede in l'esistenza real di tutti i dies pagani è i dimònii, à u listessu tempu ùn pudemu micca pensate fora di Cristu". Eccu a cunfertazione - i dei di u ventu, i primi dii di l'umanità, i dimònii ricanuseghjanu u Cristu è sò pronti ùn solu per dà u putere nantu à l'animali umani, ma ancu per scorta una persona à u Regnu di Diu, ma l'omu hè debbu. E in u so debule si diventa interessanti ancu à i diu di ventosa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.