U sviluppu spiritualeA Religion

U Monasteru d'Urgellade di San Michele: description, history, decoratie, frescoes and mosaics

U Monasteru d'Urgell, di San Miceli, u locu santu più anticu di Kiev, includenu in a so cumplessu un majestu di a chiesa, erettu in nome d'Archangel Michael, u patronu di a cità. In più di i meriti artistii è architettoniali induve di a catedrale, a so peculiarità hè chì era u primu in Russia tempiu, a cupola di quale hà coperto l'oru. Hè datu u nome à u cuntestu monasticu cumpletu.

Cattidrali, custruitu da u Prince Svyatopolk

Hè ricivutu chì a custruzzione di u monasteru hè culligatu cù u nomu di u Metropolitan Michael di Kiev, una figura di a chjesa era di u 10u seculu. In ogni modu, l'erecciramentu di a famosa cattedrale dalla d'oru principia solu un seculu dopu, durante u regnu di u prìncipi Svyatopolk Izyaslavich. Dopu avè ricivutu u battèsimu, fù chjamatu Michael, è l'erecció di u tempiu addivintau signu di a so addezioni umiliante davanti à u patronu divinu uttenna.

Hè custruitu da un prusciu pijuciu, a cattidrali occupò un postu impurtante in a vita di l'abitanti di cità, postu chì Kiev era sottu u patronatru celestile d'Archangel Michael. Ùn hè micca cuncultenza chì u monasteru d'oru di San Miceli, in u quale hè stata cumpresa, hè diventatu u locu di funebri di a famiglia principale di u 12e seculu. Hè una tipu di pantheon, chì rrespundia nantu à i lontonichi un periculu significativu di a storia di u Rusinu di Kiev.

I primi ciumi d'oru in Russia

In u 1108 un successu significativu di succorsu in a vita di u monasteru: da a capitale bizzantina di Constantinopuli, i reliquii di u Grani Martire Varvara, chì diventenu u sacru principali di u monasteru, fù trasferitu à questu. À u listessu periodu, i furmaturi attribuiscenu u nàscita di una nova tradizione architetturistica di ciumi d'induratura per quelli tempi. A Chiesa di San Michele l'Arcànghjulu hà statu u primu in Russia, induve l'architetti implementaru st'avvienzia.

L'invasioni di i Tártaru è a jurisdicció pulacca

I anni di l'invasioni di l'invasori straneri ci anu influutu u distinu di u monasteru. Tra l'elli, u più grande danni à u monasteru hè statu causatu da i tordidi di i Tattarici, chì hà fattu capu Kiev in u 1482. Destruitu parechji edifici nantu à u territoriu di u monasteru è hà distruttu monumenti inestimabili di a pittura è scrittura russa antica.

Quandu u Monasteru d'Urgell of San Michele, incù u tutale di Kiev, cascà sottu a ghjuridizione di rè polacchi, fù attribuitu cù u diploma, ciò chì hà datu u dirittu à l'indigente indeumitori è assicurò l'indipendenza da l'autorità eclesiastica di i metropoliti è l'arbitrariità di u guvernatore. Hà serve com'è impetu à u so sviluppu, è, secondu l'urli di i ducumenti stòrichi di questa era, à a fine di u XVI seculu, u monasteru divintò u più grande è riccu di u centru di a Kiev.

A lotta l'Uniates

Prugetti di i drammaturgii di u Monasteru d'Urgell di San Michele à principiu di u seculu XVII, quandu u Regnu di Pulonia avionò à l'Uniates - rapprisintanti di a Chiesa Catelica Greca, chì prova di difenda a so influenza nant'à u territoriu di e regioni meridionale è sudoccuore di Russia.

I so prupietà per aghjunghje u monasteru è i patrimonii chì appartinevanu aduprate u finali di i Cossacks, chì si sò stati à difende di i santu pirieisi.

U sangue di i difetti di u monasteru era micca spulatu in vain. Dopu à a so valentia, u monasteru hà restitu sottu a ghjuridizione di a Chiesa Ortodoxa, è u so hegumen, Job Boretsky, era elevatu à metropulitani. Stà à vende in i mura di u monasteru, hà rinviatu u so statutu, aumentendu significativamente u so statutu, chì parechji anni una residenza metropulita permanente.

Eventi di i seculi XVII-XVIII

Un altru mumentu significativu in a vita di u monasteru hè in u 1654, quandu l'anchegliu di Kiev è i so territorii subordinati à u statu Russu si produci. Invece ancu chì u Monasteru d'Urgellazione di San Michele perde una parte di e so patrimoniu di a terra, chì hè divintata propiu di a Commonwealth, sta perdita era più di cumpensata da l'hetmans è u Cossac sargeant-major chì hà scrittu à a pussibulità monacali di territorii significativamente situati in u Banku Speke Ucrania. Dopu à u 1800 u monasteru hà ancu divintatu a residenza di i vicari di u diocesi di Kiev.

Duranti u seculu XVII-XVIII in tuttu u cuntestu di l'edifici sò stati rifurmaneghjenu considerablementi in u moddu stili baroccu per quellu tempu. Per via di u travagliu realizatu, l'antica isula pre-mongolica includia a Cattidrali di l'arcàngel Michael Mikhailovsky di u Monasteru d'oru. Da quà sò solu l'altari abissu, fragmenti di mura è a cupola cintrali. A particular attention paid attention to ancient mosaics and frescoes that adorned the walls of the temple. Sufficisce à studià l'arti, sò stati dopu esse rilassati è restaurati.

Ricurdendu a storia prusuvruvoluziva di u monasteru, ùn pudemu micca dettu u mottu di u sketu perchè ghjuridificatu, custruitu pocu finu di Kiev, è u monasteru di e femine d'epòmine vicinu, chì fù trasferitu à Podol in u 1712. Questu locu santu era statu fundatu ancu in l'onore di u patronu di a cità - l'arcàngel Miquel.

A distruzzioni di a catedrale in u periodu Suvieticu

Nè da l'oraghjera di u tarrachjaru, nè da l'invaders stranieri, u monasteru d'oru d'oru di San Michele ùn anu purtatu risultati irreparabbili perchè da i so citadini, captuin in u periodu Sovjeticu da atheistic madness. Quandu a capitale di u SSR ucrainu fù trasferitu da Kharkov à Kiev, è hà pigliatu assai spaziu per creà edificazioni amministrativi, l'amministrazioni ripubblicati urdinò a demolizioni di a cattedrale antica.

Malgradu tutti l'attempati di stòrici di l'arti per salvà da a distruzzioni di un monicu monumentu di l'antichità, in u 1934-1936 u travagliu hè statu fattu di dismantle. Mosaicos è frescoes di a Cattedrale di San Micheliu di u Monasteru d'oru d'oru sò stati salvati parziale. Eranu furtificati nantu à una nova basa è pusendu nantu à a Cattedrale Santa Sophia, situata in u centru di Kiev.

Santu Ortodosi chì sò diventati musei

Per cunservà u mosaicu di u pannellu "Eucaristia", era necessariu di custruisce un muru in u locu di a sala di mostra di a cattedrale di Santa Sophia, riproduciute esse di e contorni di l'àversu altari di a Chiesa di San Micheli. L'altri fragaghji di mosaicu è i frescoes sò stati cumpresi in cullizzioni di musei in Mosca, Leningrad è Kiev.

Duranti l'occupazione tedesca, i mosaicu è i freschi chì anu adduzzatu u Monasteru d'Urgell d'St Michael anu purtatu in Alimagna. A fine di a guerra, tornanu à u nostru paese, ma micca à i banche di u Dnieper, ma à i fondi di u museu di altre città. I reliquii di u grandi martyr Varvara, chì parechji seculi eranu u sacriali principali di u monasteru, sò stati sipolti in u Vladimir Cattidrali di Kiev da i primi anni sittine . I Mosaic images di u Monasteru Domestu d'Aste San Michele pò vede in Mosca, Leningrad è Novgorod.

Hè necessariu esse statu un fattu tristi. U pianu di a custruzzione di u bastimentu amministrativu in u situ induve a catedrali principali di u Monasteru d'Urgell d'Aligre San Michele era antica ùn era micca realizatu. U distruzzioni di u monicu più preziosu di l'antica architittura di tempiu russu, l'autorità abbandunatu in u so postu un patrimoniu in tuttu u tempu sovièticu attentiven à a so attitudini bàrbaru à a so storia.

Santu rinfrescante

Riturnatu in l'anni finale di l'architettu Y. Lisitsky, u tempiu hè statu inauguratu u 30 di maiu, 1999. Parechji elementi di l'anziani chì anu guardatu in musei di u paese tornonu à questu, è una statua decorata cù una copia di l'antica scultura di l'arcàngel Michael.

Nantu à u campanile, ricreatu per antichi imagines, hà stallatu un strumentu musicali mudernu - carillon. Cù u so assistenza i musicisti prufessiunale cumerciate cumprendi spirituali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.