U sviluppu spiritualeA Religion

Eclissi Ortodoxi à u mondu

L'ortodoxa (traduttu da a parola greca "ortodoxia") hè stata furmata cum'è a filiera orientali di u Cristianesimu dopu a divizzione di u putenti Imperu Rumanu in dui parti, l'uccidentali è l'occidintali, vinìanu a principiu di u V sèculu. Finu à a fine di sta rame furmate dopu a split di e chjese à l'Ortodoxu è Catòlicu in u 1054. A furmazione di diversi tipi d' organizzazioni religiose hè quasi direttamente ligata à a vita pulitica è suciale di a sucità. Egeocristi Ortodoxi accuminciavamu à spàrghjenu principalamenti in u Mediu Oriente è in l'Europa orientali.

Funzioni di Fede

L'Ortodosimu si basa in a Bibbia è a tradizione sagrada. L'ultima struisce a legge adoptada di l'Ecumenici è l'Cumunitati Locali, chì per ogni tempu era solu sette, è ancu l'opere di i santi patri di a chiesa è i teologici canonichi. Per capisce e caratteristiche di a fede, avete bisognu di studià i so urighjini. Hè cunnisciutu chì à i primi Cunle Ecumenici 325 è 381 anni. U simbulu di a fede era aduttatu , chì sintumu l'essenza tutta di u dogma cristiana. Tutti issi principesi basi, e chjese ortodoxa si chjamonu eterna, senza cambiante, incomprensibile à a mente di l'omu ordinariu è infurmatu da u Signore stessu. A so prisirvazioni in inviolabiltà è diventenu u cumerciu di i figuri di religione.

Igreja Ortodoxa

A salvezza persona di l'ànima umana depende di u cumplimentu di l'ordine rituali di a Chjesa, diventeranu a so parte di a divina grazia à traversu i sacramenti: u sacerdòziu, a chrismatif, u baptismu in a nascita, u penitentiu, a cumunione, casali, untu, etc.

E chieti Ortodoxi passanu tutte ste sacramenti in servizii di cultu è preghjudizii, anu attaccatu assai impurtanza per e festioni religiosi è di viunione, insegni a ruscenza di i cumandamenti di Diu chì Mosè ha datu, è u cumplimentu di i so alliancesi deskritti in u Vangelu.

U cuntenutu principe di l'Ortizzu hè in l'amore per u vecinu, in a misericòrdia è a cumpassioni, in u rejetimentu di a resistenza à u male di a viulenza chì, in generale, custituisce e norme universale di a vita. L'enfasi hè ancu posta nantu à a trasmissioni di u patimentu senza cumpiimentu mandatu da u Signore, per esse purificatu da u peccatu, per passà a prova è di furtificà a fede. In una venerazione especial di Diu, i santi di a Chiesa Ortodoxa: vittite, capricci, benedetti, saggi, pratiche, ermitichi è disirtura.

Organizazione è rolu di a Chiesa Ortodoxa

Ùn ci hè micca una sola capu in a chiesa o un centru spirituale in Ortodoxia. Sicondu a storia religiosa, ci sò 15 chjese eccezziunale auturefali in a so amministrazione, di quale 9 sò guidati da patriarchi, è u restu sò metropoliti è archevelli. Inoltre, ci sò e chiese autònumi, indipindenti di l'autocéfali in u sistema di gestore internu. In turn, i chjese l'auturefali sò diventati in diocesi, vicariate, deanery è parishes.

I patriarculi è i metropulitani portanu a vita di a chiesa cù u Sinodu (sottu a patriarchia, un organu collegiale di i più persunale eclesiastiche), è sò eletti per a vita in l'assemblei.

Governance

E chiese Ortodoxi sò carattarizati da un principiu di gestione ghjerarchicu. Tuttu u cleru sò divisu in più bassi, mediu, più alti, negli (monasticisimu) è bianchi (u restu). A dignità canoniche di e churches ortodoxa sò a lista ufficiale.

E chiese Ortodoxi sò spartuti in l'universale (mundiale) Ortodoxitta, chì cumpresi i quattru patriarcati più antichi: Constantinopuli, Alexandria, Antiochia è Ghjerusalemme, è e chjose l'isglini novi formati: Russu, georgianu, Serbiu, Rumeno, Bulgaru, Cipriottu, Hellas, Ateneu, Polacco, Czech E l'eslovicu, americanu.

Oghje sò ancu e chjese autònichi: u Patriarcatgiu di Mosca hà u Giappone è u Cinese, u Ghjerusalemme unu hè u Sinai unu, u Costantinopuli hà u finitu, u estonu, u Crete è à l'altri, e juristici chì ùn sò micca ricanusciuti da l'ortodoxia mundiale, chì sò cunziddi micca nè micca canonichi.

Storia di l'ortudoxa russa

Dopu à u battèsimu in u 988 di u Rusinu di u Rusu da u Prince Vladimir, a Chiesa di ortodosia Russa stabilita durante un longu tempu era di u Patriarcatettu di Custantinopuli è era a so metropole. Ellu hà designatu metropoliuliti da i Grechi, ma in u 1051 l'Ortodoxu Ritudu Metropolitanu Hilarion si truvò à u capu di a Chiesa Ortodoxa Russa. Prima di l'ombra di Bizantina in 1448, u ROC hà acquistatu indipindenza da u Patriarcaru di Costantinopuli. A la capu di a chjesa, èranu quà u Ghjocu Metropolitanu di Mosca, è in u 1589 per a prima volta in Russia, pareva u so patriarca Job.

La Diocese di Mosca di a Chiesa Ortodoxa Russa (chì hè chjamata a Chiesa Ortodoxa di Mosca) hè stata creata in u 1325, oghje hà più di 1.500 tempii. À i monasteri è i parochji di a Diocesana sò 268 cappelli. Nummù parechji distritti di a diocesi sò uniti in 1153 parolle è 24 monasteri. In a diocesi, in più, sò parechje parrocchiale religiosi sottumessi à u viscuvu di u diocesi di u ROC di Mosul, u Krutitsy Metropolitan et Kolomna Juvenal.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.