U sviluppu spiritualeA Religion

Religione di i grechi antichi: chì face?

Ogni parsoni hà a so propria storia antica, tradizzioni unica è misteriosa. A parte di a storia hè, sicura, credenze religiosa, chì in a maiò parte di guidati guidanu u sviluppu di paesi. À una volta l'Antica Grezia era un modu di mudellu di un statu assai sviluppatu, è a riligione di i grechi antichi era un sistema perfetta chì hè divintatu parti di altri culturi, cumpresu l'Imperu Rumanu.

A data, quasi ogni persona in a terra hè familiara cun qualchi mitu, i creati di quali eranu i grechi. A religioni just found a reflection in them. Quale hè micca familiarizzatu cù e storii di l'Hercules forti o l'histoire boni di Afrodite? Sì, oghje ùn hè nunda più di i stori divertenti, ma un tempu era a riligione veru di i grechi antichi.

La religione greca cuminciò à emerger à u fini di u secùnimu millenniu aC, chì era in quellu tempu chì i grechi cuminciaru a transizione à un modu di vita esplicitu, crea i primi città civilizzata, indulging à l'studiu di l'arte, ripruvazioni di cose.

In quelli ghjorni, a scienza cum'è ùn era micca, è a pupulazione antica ùn avia nisuna spiegazione per ancu i megliusimi naturali, per esempiu, lamponi, pioggia è sequenza. Hè per quessa ch'elli cuminciaru à creà credenze induve l'essenza divina hè stata attribuita à l'astu cumprisu.

A riligione di i grechi antichi dicianu chì à u principiu di u tempu ùn ci hè solu u chagiu, da ellu si eranu creati u primi dii, i so figlioli foru forti e formidulidi titani.

U populu grecu creò un panteistu di i deities, chì, secondu a legenda, hà viviatu in u monicu Olimpo, chì in quellu ghjornu hè in u territoriu di u Grecu di u Nord. L'antichi crèdinu chì a persona chì hà desecrate u locu sacru è pruvatu à scoglià u "regnu di i dii" ùn mai puderanu turnà in casa.

A riligione greca errachjate chì ci sò doce grandi deities, ognunu cù i so rispunsabilità, pussessu di qualcunu è, à u stessu tempu, i so difetti. A principal hè questa era Zeus, chì era cunsideratu u Diu di tuttu u putente di u lampu è u tronu. Hè à questu Dieu chì u supremu putere ghjornu appartene.

A so moglie, chì era chjamata Hera, era cunsiderata un populu anticu, cum'è u guardiastru di una casa è a felicità di famiglia.

Zeus hà avutu ancu parechji fratelli, u più putente chì era Puseidonu. Era quellu chì era un maestru formidigenti di l'elementu di u mari, chì era capaci di causà timpeste è timpeste. Un attributu integrale di u so aspettu era un trident. In u so travagliu forti, hè assistitu da i deities secundari, cum'è ninfi di mari è dii di u ventu.

Un altru fratellu - Hades - hà urdinatu u regnu di i morti. Dicenu dinò per vultà, l'anima di u mortu avia da travaglià u fiume Styx è si ncontranu cù u terribbili mostru Cerberus. Vultatu da quì ùn pudia esse nimu.

Zeus hà parechji zitelli chì eranu cunsiderati micca menu putenti, è chì i grechi worshiped for many centuries. Per esempiu, Apollu era cunsideratu u diu di a lume, chì, per via, l'arti è poesia patronized.

Artemisa - suredda di l'Apollina bessida - era a patrona di i cacciaturi, un difinitore di u mondu di pianta è animali. L'animali sagratu di a dea era un doe.

Ares era cunsideratu un diesfante formidable, incontrollable è veloce di guerra chì aiutau li grechi in battalji. È Athena, sicondu a legenda, nascita da u capu di Zeus, hè statu a patrona di l'arte militare, cum'è a dea di a saviezza. A strada, era u so cultu chì fù glurificatu da l'abitanti di a cità di u listessu nome.

Probabilmente sò tutti intesi di Afrodite, chì nascita di spuma di mari. A dea era un veru modellu di bellezza è cumandatu di sentimenti cum'è l'amore è a passione.

Hèphaestus era cunsideratu cum'è u diu di u foru. A gente cridia chì l'arme fattu da e so mani era invenzente, è quelli chì l'aviani pussessu, acquistatu un cuntrollu tutale di l'imperu.

Hermes hè stata cunsiderata un messenger, perchè un latru senza rivalità.

I principali deities micca statu l'unicu obxetti di cultu. A riligione di i grechi antichi dicianu chì ci sò millez de petite deities chì aiutavanu di guvernà u mondu. Eranu ninfi, satirsi è altri so nomi supernatural.

Inoltre, i Grechi cresce in muntagni periculosi, chì temìanu più. Ci vò a ricurdà solu u Cerberu è u Minotauru.

A so descrizzione brevi di e credenze religiose di a pupulazione greca antica dà u cuncettu è u modu di a so vita. Dopu tuttu, ogni diu era dedicatu à i tempii, i riti eranu fatti in u so onore, si sò glurificati è pruvatu di calmà, in cunsiderà chì ponu aiutà à ottene a prosperità.

In u tempu di i filòsufi antichi, a riligione addivintau d'impurtanza secunda, postu chì era questa persona chì hà datu u primu respiru à a scienza muderna. È in u tempu, credenze cristiana sparghje in tuttu u paese. Allora per oghje u panteistu di i diri antichi ùn hè nunda più chì i caratteri di i belli ghjorni di fata.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.