FurmazzioniStoria

Viulinu e lu primu 'anticu pòpulu

Lu cuncettu di scentificu di Charles Darwin chi 'anticu pòpulu vinutu da u mondu, animale à selezzione naturale è Mutation (qualità è intellettuale di u corpu) pusitivu, parechji seculi più di unu è una mità di statu sottumissi to ridicule è attaccu critichi. Oghje, però, sta 'idea hè sustinutu cù dati di geneticu, storia, sputum, è altre discipline, fatti una pusizioni duminanti in u scentificu fattu dâ l 'urìggini di l' omu.

Comu si tuttu si messe

I parenti cchiù vicinu di a persona in u mondu mudernu è una Scimpanzé. Chì hè u so scuperti genetica sò fiducia cu i nostri più di 98%. E stu chì pari nicu sfarenza hè u dirittu di fari un sautu da u regnu animale à bulà in u spaziu è micànica quantistica. Sicondu a circadori di lu XX sèculu, la strata Giuseppe e stessi genti sunnu spartuti circa 6-8 miliuna di anni fa, quannu la prima umanoidi, furmò la famigghia di hominids. U riprisentante pecchè rich di a scala hè cunsidarata esse chjamatu Sahelanthropus. Iddu campau circa 6-7 miliuna di anni fa, viaghjava nant'à dui li gammi e strutura scheletru digià avia carattiristichi stantari. Chi, però, era sempri vicinu à Giuseppe. Di sicuru, ùn si pò dì chì era digià stata anticu pòpulu. No, ma sti hominids era a prima à scinni da a li rami di arburi, è avia sceltu di campà in u savannas di l 'Africa, ca canciau sviluppa u so modu di vita, è daretu, è cambiamenti physiological è suciale.

U longu chjassu evulutivu

Altronde Sahelanthropus, archeòloggi aghju trovu un numeru di àutri parti di la catina evulutivu: orrorin (abitanti di 6 milioni di anni fa), canusciutu di tutti i Australopithecus (4 miliuna di anni fa), Paranthropus (2.5 milioni di anni). Ognunu di sti hominids avutu qualchi funziunalità nuvatori in paragunà cù u merre.

Lu primu omu vechju

scussuni Real in u stradellu evulutivu di i nostri babbi, hè a nascita di Homo habilis (minuziosu) è Homo ergaster (travaglià), rispittivamenti 2.4 e 1.9 milioni di anni fà. U so vulume lavaggiu ogettu drammaticamènti più cà u so re, è eranu i primi à aduprà i mezi primitivu. Però, oghje ùn ci hè nimu aanimi in u mondu scentificu cum'è a quale sò i primi populi à l 'antichi u sensu di a parolla. Certi scentifichi chjama un critère generale di l 'usu di strumenti, altri - vulume lavaggiu physiological (chì era micca sempre ancu in Homo habilis), è altri - un certu livellu di urganizazione suciale. Però, si tratta indisputable chì u prima, Antico omu cumplettamente furmati chiamatu Cro-Magnon. Sti primi rapprisintanti di Homo Homo apparsu circa 40 mila anni fa nta l 'Europa, e appoi funnatu la prima citati e stati. Interestingly, u pòpulu anticu canusciutu comu l 'Neanderthals, nunustanti la struttura suciale assai sviluppati, l' usu di i mezi è u focu, u rializazioni cultural (a religione) hè più cunsideratu a esse un antenatu di cumpagnia mudernu, è sò solu fini mortu, estinta per raghjone scunnisciutu circa 25 mila anni fa. Esprimianu una varietà di iputesi circa i causi di a so estinzione: i nun putìrisi cchiù a terra move l 'glacial prossimu, u spustamentu di i piantazioni caccia Cro-Magnon, è qualchi ùn permette di lu stirminiu fisicu di i noms de Neanderthals.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.