FurmazzioniStoria

Spidizzioni Persian di Petru 1 (1722-1723). Russian-Persian a guerra

spidizzioni Persian 1722-1723 francese gg. Hè accadutu in la parti sud-orientali di la Càucasu è Dagestan. U so scopu hè di stallà i strada u cummerciu di l 'India è l' Asia cintrali di l 'Europa.

prerequisites

Peter pagatu assai attenti à l 'ecunumia è u cummerciu. In 1716, ci mannò un distaccu Bekovich-Cherkassky in Buchara è Khiva attraversu lu Mari Caspiu. Duranti la spidizioni era necessaria à studià u modu di l 'India, esplurà dipositi d' oru in a zona cchiù prufunnu di li occhi Darya. In agghiunta, lu compitu hè à cunvince i emiru di Buchara per amicizia, è u Khan di Khiva a citadinanza Russia. Ma u prima spidizzioni fu cumpritamenti pèssimi. Khivan Khan cunvintu Bekovich-Cherkasskiy disperse distaccu, tandu parte cascò nantu individuale gruppi, li destruzzione. spidizzioni Persian di Petru 1, fu duvuta ô missaghju datu da i raprisintanti di Israel Antonietta da Syunik Melik dinù. In lu addumannaru a Russian Tsar aiutu. Peter prumisi a cuntentezza sustegnu doppu la fini di li battagghi cu Sweden.

A situazione à a costa à

Storia di a Persia, principiu di u 18u seculu, era marcatu da cresce attività in u Caucasus orientali. Cum'è un risultatu, sughjettu à tutti i territorii custeri di Dagestan. navi Persian cuntrullata da u Mari Caspiu. Tuttavia, issu ùn mette una fine à lite magistrati lucali. In Dagestan mannu scontri viulenti. Addivintaru falsi forti, è a Turchia. Tutti issi sviluppi frasturnati Russia. U statu purtatu cummerciu pi menzu Dagestan Est. Duvuta a l 'attivitati di Persia tutte e la manera si intreccia tagghiò. cummircianti Russian suffertu perditi grannissimi. All di chì situazione negativu hè dunau a lu Tisoru statu.

A causa immediata

Victoriously pocu maiori da u War Northern, Russia, hà iniziatu a priparari di mandà truppe di u Caucasus. A raggiuni diretta hè l 'malandrini, e pugna di marcanti Russian in Shamakhi. U urganizata di l 'attaccu di addivintò lezghien pruprietariu Daoud Bey. 7 di austu, 1721 brancu armatu distruttu i butteghi Russian Gostiny Dvor, colpi è caricati u TAV. Lezgins è Kumyks sacchighjatu bè tene circa mitati un miliuni rubles.

furmazione

Mpiraturi Russian amparatu chì Shah Tahmasp II fù scunfittu da u Afghans in a so capitale. In u statu di penseri messe. Ci hè un periculu chì i Turchi, apprufittannu di la situazioni, u primu attaccu è vi cumparisce davanti à u Russian in u Mari Caspiu. Rimanna spidizzioni Persian hè assai risicatu. Manghjà si messe à l 'inguernu. In i cità Volga di Cadice, Uglich, National Linguistique, Tver accuminzau custruzzioni nti nu di li navi. In 1714-1715 francese gg. Bekovich-Cherkasskii tracciati costi Caspian urientali e sittintriunali. In 1718-m francese discrizzione dinù fattu Urusov è Kozhin, è in 1719-1720. - Verdun è Soimonov. Mappa di tantu megliu di u Mari Caspiu has been cumpilatu.

piani

spidizzioni Persian di Petru 1 fù pensa à cumincià da Astrakhan. Iddu previstu à longu à a costa di u Mari Caspiu. Quì si pensa a catturari l 'a cità di Derbent è Baku. Doppu ca, si vinni chianificatu à andà à u fiumu. Galline, à pona ci a furtezza. Allora u itinerariu n'andò in Tbilissi a li rinfozzi tudischi a li battagghi contru à l 'Imperu Uttumanu. From ci fluttiglia hè di ghjunghja in Russia. In u casu di u scoppiu di difesa fù cried cun Vakhtang VI (re di Kartli) e cu Astvatsatur I (Armenian Catholicos). Astrakhan è Kazan addivintau lu centru di furmazione è strutturatu campagna. Di u bocca 80 campu hè statu creatu 20 battaglioni. U so numaru tutali hè 22 mila. People. 196 d 'oru artiglieria. U modu di Astrakhan Petru hà prumessu di aiutà u Kalmyk Khan Ayuka. Cum'è un risultatu di u distaccu intro Kalmyk cavalleria, fà un contu 7 mila. People. 15 di giugnu, 1722 lu mpiraturi ghjuntu in Astrakhan. Quì si dicisi à mandà 22.000 Marines nant'à u mare, è i sette cull'elmu Tempe (9 mila persone ..) - Overland da Tsaritsyn. L'urtimu cumannu di Major General Kropotov. In u paese cum'è Don è Cusacchi Ucrainu stati mandati. In più, cummattennu era 3000 tatar. In Kazan Saline navi transports stati custruiti (totale 200) per u 6 di marzu. Marina.

Manifestu à i paesani di u Càucasu è Persia

Hè statu publicatu 15 (26) di giugnettu. L'autore di u messagiu hè u Dimitrie Cantemir, chì era in u cumandante di ufficiu campu. Stu principi pussidiani lingue orientale, chì ci hà permessu di ghjucà un rolu impurtante in la campagna. Cantemir pruduciutu inlaid scrittura Arabu, creatu una stampetta spiciali. U manifestu hè statu traduttu in Persian, Tatar è turca.

U primu stadiu

spidizzioni Persian messe da a Mosca. In Pà accelerate prugressu in la variàbbili fiumi prura sò statu preparatu, lungo la via. Da a fine di maghju, à Petru ghjuntu in National Linguistique, 2 di ghjugnu - in Kazan, 9 - in Simbirsk, 10 - a Samara, 13 - in Saratov, 15 - 1 Tsaritsyn, 19 - a Astrakhan. 2,06 da National Linguistique e lassò la corti cun libbra e li surdati. Iddi macari si n'andò à Astrakhan. A navi eranu in cinque filari unu dopu à l 'altru. July 18, tutti i navi di fora à mari. Chief statu misi lu Conti Fedor Matveevich Apraksin. July 20 navi intrutu in u Mari Caspiu. Duranti la simana, Fedor Matveevich Apraksin Court purtatu longu la costa à punente. By principiu d 'aostu à raghjugna u truppe esercitu Kabardian. Iddi èranu urdinatu da Knyaz Aslan-Durum murza e Cherkassy.

Endirey

July 27, 1722 ci hè statu un sbarcu in Agrakhan Golfu. Re Russian per a prima volta a pistari nantu a terra di Dagestan. U listessu ghjornu, à Petru mandatu un distaccu guidatu da Veterans a catturari Endireya. Tuttavia, u modu di u stabilimentu di i gola statu attaccatu Kumyks. Viddani stati ammucciatu in i scogli è boschi. Avièvanu arrinisciutu a mette fora di l 'azzioni 2 ufficiali è 80 suldati. Però, l 'Munniali regrouped subitu è si n'andò in i offensiva. U nimicu fù scunfittu, è Erdirey abbruciati. I magistrati severokumykskie cullezzione palesa a so piena champagne a serviri a Russian. August 13 truppe intrutu Tarki. Quì, Peter ncuntrau cu onuri. Shamhal Aldy Giray presentati à i Puritani Russian Tsar, e milizie ricevutu u vinu, frutti è foraggi. Qualchi tempu dopu, e truppe intrutu in u pusessu Utamyshskoe, chì fù trova micca luntanu da a Derbent. Ci fùbbenu attaccatu da distaccu 10000th di Sultan Mahmud. Però, l 'Russian arriniscìu à piglià l' armata, scappò cum'è un risultatu di un cortu lotta. U paesu hè statu brusgiatu.

Derbent

U Tsar Russian hè calmu fideli à quelli chì accittò a arrinnìrisi, è assai duru à a resistenza. Sta nutizia si sparsi tutta l 'cuntìa. In stu riguardu, resistenza Derbent nun hannu. 23 d'aostu, u guvernatore cù parechji i citadini fisizianu scontra Russian luntanu da la cità. Tutti i lampò à i so pedi, purtannu chiavi d 'argentu Petru à a porta. tsar era Russian pigliò u guvernatore pè e prumittiu micca à mandà e truppe in la cità. Tuttavia, un accolti hè luntanu da tutti i populi, è principarmenti Shia. Iddi occupatu una pusizioni di privilegiu, comu era u punteddu di u duminiu Safavid. By 30 August Russian ghjunse à u quartieru. Rubas e pusau lu furtezza in la vicinanza immediata di u territoriu da Tabasarans. Sutta l 'auturità di Petru era parechji paesi. Per uni pochi di ghjorni, u tuttu lu vicinatu, chi si trova trà i fiumi è Belbele Yalama, cummossu ancu in sottumessu à i Russian.

A riazzioni di autorità lucale

signori feudali in Dagestan differente cumpurtamentu di l 'aspettu di Russian. Haji Davud hà statu attivu s'appronta per a difesa. U so alliati Ahmed III e Surkhay pruvatu à pusà à u so duminii, à aspittà. Haji Davud sapendu benissimu bè chì solu contr'à u attackers ùn sarà capaci. In stu fattu, si la spiranza chi Ahmed III e Surkhay aiutu, à u listessu tempu circannu a migghiurari li rilazzioni cu lu menu pritinnenti di u tsar era Russian - i Turchi.

S'avissa cumpritatu di i primi spirienzi

spidizzioni Persian pruponini micca partendu da solu in Dagestan, ma dinù quasi tutta di Transcaucasia. esercitu Russian accuminzau a priparari per una prumuzioni di u sudu. In fatti, a prima parte di u giru hè più. Cuntinuà u chjassu i timpesti défendu a mari, chi fici lu difficiule à u trasportu pastu. Re Russian manca una guarnigione sottu Colonel Juncker in Derbent, è si n'andò in a Russia in u pede. Nantu a strada di u fiume. Sulak Ghjesù hà cuminciatu a furtezza. Santa Lucia. Cruz per i difesa di i cunfini. Dunqua, Petru è a so armata si n'andò à l 'acqua in Astrakhan. Dopu à a so partenza, u cumandu di e truppe in u Caucasus fu trasfiruta a Major General Matiushkin.

Rasht

By u vaghjimu di 1722 la pruvincia di Gilan minacciati occupazione afgana. Latest intrutu in un accordu sicretu incù i Turchi. U guvernatore di a pruvincia girò versu aiutu Russian. Matyushkin dicisi à forestall u nimicu. Era abbastanza à prestu preparatu 14 navi chì pigliò 2 battagghiuna cu artiglieria. November 4 navi fora di Astrakhan è un mese dopu ghjunse in Anzali. Picculu sbarcaru a cità di Rasht fù pigliatu senza una lotta. L'annu dopu, à u veranu di Guilan fù mandatu à l 'intiressi in u tempu di 2 milla. People. Marines cù 24 hunting. Iddi sò urdinatu da Major General Levashov. Insemi, e milizie Russian occupatu u web pruvincia. Cusì fù stabilitu u cuntrollu supra li costi di la costa Caspian Sea.

Baku

Un altru di Derbent Russian tsvp mandatu à i cità di Lieutenant lunapark cù un invitu a arrinnìrisi. Tuttavia, Baku nfluinzata Messina Daud Beg. Ch'elli ùn sò u dirittu in a cità lunapark è ricusatu l 'aiutu di Russian. June 20, 1773 Matyushkin guidatu di Baku da Astrakhan. 28 di lugliu e milizie intrutu in la cità. Power, accolse Matiushkin datu li chiavi di la porta. Dopu à ripiglià la cità, e truppe situatu 2 caravanserais è stitujùtu lu cuntrollu nantu à tutte e mpurtanti punti strategicu. Avè nutizia ricevutu chì Sultan Mohammed Hussein Bey tinutu in cuntattu cù Haji Dawood, Matyushkin urdinò à piglià Ghjesù in cunniscenza. Dopu à quessa, i so frateddi è i bè mandatu à Astrakhan. Derge Quli Beg fù numinatu guvernatore di a Baku. Iddu fu elevatu à u gradu di culunnellu. As cumandante fù numinatu Prince Baryatinsky. Morte 1723 hà u dirittu à impatrunissi di quasi tutta la costa, di u Mari Caspiu. Stu, a turnu, u mandulin, seria preghjudiziu à i pusizioni di Haji Dawood. Pirdennu la pruvincia di Caspiu, si intreccia persu a so capacità à sunari-créer un statu indipendente è putenti à u territoriu di Lezgistan è Shirvan. Haji Davud hè a ddu tempu in la citadinanza Turkish. Iddi nun hannu nuddu sustegnu iddu, pirchi era mpignatu cù una decisioni di i so prublemi.

risultati

spidizzioni Persian hè assai successu di u guvernu francese. Hè statu primurosu stabbilutu lu cuntrollu supra li costi di l 'Caucasus orientali. I successi di l'esercitu Russu e l 'invasioni di e truppe Uttumanu furzatu Persia firmà un trattatu di paci. Fù imprighjunatu in Petersburg. In cunfurmità cù l 'accordu di 12 (23) in settembre di u 1723, à l' Russian ritirò grande lochi. Ntra li era la pruvincia Shirvan Astrabad, Mazandaran, Gilan. Si trasfirìu a la tsar era Russian è Rasht, Derbent, Baku. From avanzavanu in a parti cintrali di u Caucasus, però, si avianu a essiri abbannunata. Chistu fu duvutu a lu fattu ca a l 'istati di lu 1723 supra lu tirritoriu di l' truppe Uttumanu intrutu. Iddi devastated Georgia, i terreni uccidintali di Azerbaijan mudernu è Armenia. In lu 1724, cu la Porte fù firmatu Custantinopuli trattatu. Sicondu à ellu, u surtanu ricunnisciutu i Acquistu di imperu Russian in u rughjonu Caspian e Russia, a turnu, - u so dirittu à u territoriu di u Caucasus Western. rilazzioni tardi cun i Turchi essendu suffrianu. In ordine per impedì una nova guerra di lu guvernu Russian hè interested in n'allianza cu Persia, turnaru a so tutti i territorii canadese littoral di Ganja trattatu è cuntrattu Rasht.

cunchiusioni

Peter pianificazione principia a so campagna. U so successu adattu un numaru bastatu di pòpulu, i navi e armi tesi. In più, u tsar era Russian rinisciu a ricorra à l 'aiutu di vicini. Iddi accetta emi à a so dumanda. Per esempiu, e truppe francese eranu replenished guerri Kabardian, pigliatu da u tatar. Piuttostu una furmazioni organizzata hè accadutu per un vendu. Si pigliò un tuttu ùn hè micca assai tempu. Di particulari mpurtanza a la campagna avemu navi trasportu. Iddi assicurà incù sterpa di viveri. Squale impurtante era u manovre Russian è strategica. Datu chì u spaziu hè S'elle, eranu capaci à cuntrullà quasi tuttu u tarritoriu. Problemi pò liberacci Russian turchi. Li megghiu nfruènza un forti prissioni nant'à Haji Dawood. Iddu, a turnu, nfruinzatu la società è altri magistrati. Ma, ancu sta micca pussutu impedisce u baddu di i piani di Petru. Se micca per i timpesti di vaghjimu in u Mari Caspiu, hè quasi pussibili iddu avissi prugriditi ancu di più. Tuttavia, ci fù decisu di vultà. tirritori campavanu cuntrullati eranu e truppe Russian. Hè statu trovu parechji forti. In i paesi è cità di a ghjestione di guardii Russian eranu prisente. Supra lu tirritoriu di l 'Caucasus Eastern à u mumentu di a partenza di Peter in Russia Ùn ci era una sola, pecchè uncontrolled. A situazione hè cumplessu di qualchi mountaineers inaction di l 'alliati. Arcuni di li pò hannu a misa a resistenza, ma presa in contu l 'inuguaglianza di e forze megliu a arrinnìrisi. Più di u cumbattu hè accadutu senza sangu, o cù perditi spentu in lu latu Russian. Stu era largamente a causa di lu fattu ca magistrati search stati cunnisciuti cumpurtamentu di Petru è sottumessu. Si dissi ca nun avissi a mandà e truppe in c'avìanu cunsignati a so cità, allura avissi a mantèniri la prumissa. Ma abbastanza difficiuli à risista Russian ricevutu. U puntu cchiù mpurtanti fu la cattura di Baku. Cù l 'accupazzioni russa di la cità pigghiau lu cuntrollu di quasi tutta la costa. Era l 'tre più efficace è più. Contru à a tarrazza di un recenti vittoria in lu War Northern, u successu di a campagna Persian ancu di più glurificatu tsar era Russian. Si deve dinù esse parturitu in menti chì in lu paisi lu mpiraturi assicutau una riforma attivu pigghia statu Europeanization. Tutti stu Russia cambiatu putenti di campagna, insieme hà fattu, chì participeranu à u rilazzioni straniera addivintò ubligatorie. Peter vendu in East Transcaucasia à assicurà u cummerciu unimpeded in marcanti Russian. Per elli, li strati era aperta di novu, hanu cessatu u ceppu a perdita. E replenished lu Tisoru nzinu. Guardii dì in u posti è furtizzi cuntinuau a serviri ci sinu à u vulè di novu acordu in 1732 è 1735. Sti patti stati necessaire Peter a aa tinzioni nant'à i cunfini è impedisce scontri incù i Turchi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.