FurmazzioniStoria

Eroi di l 'Unioni Europea Cherepanov franc Mihaylovich: biografia

Cherepanov Sergey - u famosu eroe di u Great War Refrains. un calmu ft iddu in eternu intrutu in u so nome in a storia da divintà i esempiu immurtale di curaggiu e heroism.
Ancu dopu à più di settanta anni, it up cum'è un esempiu di i ghjovani in purleva. U ghjuvanottu, senza risparmiari ellu stessu, cummattiu contru li invasori, cumpiutu à a battaglia, datu a so vita per a libertà di u so populu.

Cherepanov franc Mihaylovich: biografia

In u 1916, in una famiglia di paisani Vologda nasciu Cherepanov franc Mihaylovich. Data di nascita arregistrata in u 16 di lugliu, ma arcuni stòrici crìdinu ghjè un colpu à pacchettu. A famiglia stava bonu, e accussì l 'omu ùn hannu a' Âme seriamenti in li campi, ancu s'è lu aiuta i ghjorni senior in affari di bassu. In u so paesi nativu di Pestovo ch'ellu friquintau la scola lucali e lassa senza cumpritò lu.

In u 1931, a famiglia mandati à Novy Bor. U primu tempu à addritta, Sergey travaglia latterie. Dopu à quattru anni, si dicisi à piglià a so educazione. Passa miccanica corsi. Grazie à u sapè fà di u travagliu nant'à mprisi Forest. U travagliu piglia postu in i cundizioni difficiuli. àrburi Cazzo spessu cascò u travagliadori, à pressu à i disguasti seriu. Dopu à un tempu Sergei hè mandatu à u situ custruzzioni. In stu casu, si pigghia 'na pusizioni civili assai attivu. In u trenta-VII 'annu doppu la libbirtati di un numeru di novu li liggi, trasìu a faciri parti di lu cumandante lucali. Dui anni dopu, si dosluzhivaetsya à un cuntrullori. È in quaranta-unu hè incaricatu di a pruvista di benzina e lubrificanti.

cuscrittu

In July, quaranta-dui Cherepanov raghjunghje u Armata à luttà contru à i occupiers tedesco. I ammaistrati. Tandu e truppe Soviet suffertu vinciri permanente. In i cundizioni difficiuli di sò ammaistrati recluti. Cherepanov Sergey di più ch'ellu studiati, è dinò serve à u fronte in casa. In ghjennaghju di u 1943 fu trasfiruta a lu davanti. A stu tempu lu stesi fora battagghia drammatica di Léningrad.

L 'assediu di l' a cità

À Léningrad truppe Nazi riturnò in quaranta-prima annata. As cuncipitu da Hitler, a cità avia à esse pigliatu à u massimu di a fine di 'inguernu. Hè stata prevista à fallu, ma u tuttu di u nordu di u fiume, Neva à dà Finland. A catturari un tempurale agglumeratu, li tudischi eranu andavanu à crià un Bloccu Vincent e ripetuta è lampà lu difinnìa di u focu artiglieria è aria. Ma in u vaghjimu di i prima anni di a guerra di l 'offensiva tedesco impiciati à furmazzioni di difisa cu n'àuta dinzitati di l' Armata Russa. Però, dopu à un cortu tempu trasfiruta a lu rinforzu a cità. Principiu di una longa Bloccu.

In i cità quasi subitu a caristia. U nazzisti bombed barns e Cantine cun pastu.

In u 1942, Cherepanov franc Mihaylovich vene sottu Léningrad. curaggiu Natural è sgualtrezza u dirittu ellu a divintari na spia. In l 'autunnu ci cunfidarà u friscalette, unità. una varietà di ogni cumplessu, crià davanti à l 'omi. N'àuta dinzitati Nazi Insignamentu è ùn permette di uni pochi di chilometri à vene à u so furtificazzioni. Tuttavia, cumannu distaccu Sergei Mikhailovich pena sempre u compitu. A stu tempu, u giovane League Libartariu di u rughjonu Léningrad hè lentà un novu membru - Cherepanov franc Mihaylovich. Man foto statu publicatu in u ghjurnale lucale. Qualchi ghjorni dopu, era ferita in battaglia.

Torna a lu fronte,

Cherepanov franc dinò ghjunghjenu à u fronte in ghjennaghju di u quaranta-terza. A stu tempu, a battaglia di a cità realizatu à u fronti Volkhov è Léningrad. Sergei cumbattutu nantu à tempu. A ddu tempu, nant'à un purtàrila Stalingrad ci era u cumbattu più intensi. A cumannu Soviet circava à chì tuttu ciò chì era a rumpiri lu Bloccu, è i Nazi - leveling la cità à la terra. Hitler vinni militanti cù l 'idea di ripiglià i vechji capitali Russian. In più di i tedeschi in battaglia dinù intarvena u Dunca, Taliani è vuluntari Spanish. Hè in lu quaranta-terza si ampara inguernu noto suvièticu. Ùn era abbituatu a sud di friddu avutu difficultà marcia è hè assai dipressu. Messina paga Soviet attaccani sempri convoys e distruggennu forniture occupiers.

Esploratori Cherepanov sempre mette nant'à u so risicu. About parechji evenimenti Sergei dissi a so moglia è e figliole in lèttere. In a guerra di Léningrad sargenti trovu fora di la nascita di u so figliolu, chì si torna per un bellu pezzu.

offensiva

operatu, pre-Priparati messe in a mità di ghjinnaghju. la matina guccini di i pusizioni XII in ghjennaghju di u Nazi scossi cu na putenti attaccu da artiglieria suvièticu. Dui ore howitzers, murtali, parechje launchers mare, u sistema pò cumparari a pusizioni di l 'nazzisti à a terra. Dopu chì, dui scossa 'esercitu falava in a lotta. U primu ghjornu ch'elli eranu capaci di sfracicà i nazzisti e li discard di parechji chilometri. A situazioni si sviluppau assai prestu. Tudischi spustatu tutte e riserve. battagghia Hot si n'andò di cincu jorna. Da a fini di u XVIII di ghjennaghju di l 'asèrciti francisi Soviet intro, apertura, cusì u modu di Léningrad. A cità subbitu accuminciò a mandà pastu.

Tuttavia, issu ùn dì una mittennusi cumpleta di lu Bloccu. Tudischi sempri tirritoriu cuntrullati e stati vicini l 'shelling longhi di i cità. Artiglieria nimicu lompi a tutti i parti di a cità. A situazione hè tale chì parechji di i carrughji stati trovi segni designating lu latu più periculosa di u carrughju in casu di u focu. Tudischi nizziaru a custruiri cateri difesa di na vintina di metri di largu è assai denso.

li trona di ghjennaghju

As di ghjennaghju di u tassu annu quaranta-quarta Cumannanti incinta offensiva grande-scala à u piena mittennusi di u Bloccu. A cumannu tedesco sapia avvinta, è à rinfurzà a difesa. Quattordicesimu ghjornu di ghjennaghju di u messe u famosu "Internet January Thunder". Dopu à u bumbardamentu artiglieria, truppi suviètichi lanciau un offensiva u prima lìnea di diciassette chilomitri. Digià in i primi ghjorni, eranu capaci di fari u prugressu significativu.

Duranti "The January Thunder" Armata Russa avianu occupatu i paesi Poddube quali l 'nazzisti girava in una cità furtificatu. Prima di l 'inizziu di na offensiva grande-scala in i paesi intrutu in u esploratori. Cherepanov dipartimentu cumannanti Sergei Mikhailovich Prughjettu pirsuna u funziunamentu. Appena lu Armata Trasivu ni lu paisi di li apre u focu cù un fucile di machine. A prima a casa hè un nidu di machine-fucili. Sign in Poddube senza passari la casa, ci era impussibile. Cherepanov braced à u bastimentu è à u puntu jittò un francese grenade à la finestra, distruggennu entrenched ci nazzisti. Tuttavia, a fari stu, si ancora arrinisciutu a mali lu cumannanti. Nunustanti lu sangu, Sergey hà decisu di cuntinuà u cumbattimentu. gruppu esploratori entrenched è si messe à aspittà di i tedeschi.

Ventu

U nazzisti fattu parechji counterattacks stende. All di li stati firmatu da una manata di surdati suviètici, chì era parechje volte urigginariu. Càntanu a resistenza, u nimicu jetta tutti i so forzi, cumpresi usato pisanti. Postu chì a so perditi è i resistenti fissatu di i truppi suviètichi, li nazzisti pensatu chì si resenu un offensiva grande-scala.

La battagghia durau per parechje ore. Unu da unu tutti i esploratori foru ammazzati. Cherepanov era solu. In stu casu, si statu seriamenti feriti. Ma, si cuntinuava a lotta solu. Avìa un cannone è parechje grenades. Ben pocu, cuntinuau a repel attacchi nimicu. U paese intornu à u tribunu littered cù i suldati di u nazzisti. Dopu à qualchì tempu, u LCD scappari fora. Allora Sergei tiratu i Pin da una francese grenade è svegliu di u nimicu. Quannu li tudischi si avvicina Cherepanov, iddu detonated un francese grenade, ammazzannu sè stessu è inturniatu a so nazzisti.

morte di un eroi

esploratori ft datu l 'uccasioni di a lanciari un attaccu. Quandu e truppe Soviet intrutu in la cità, vittiru lu ritrattu scioccante - vicinu à u mortu Armata era mucchia di cadàviri. Per tedeschi franc pagatu settanta-dui vita.

Per stu cumannanti ft poti presentati à u più altu ricumpenza. Cherepanov franc Mihaylovich, Eroi di l'Unioni Suviètica, tutte e scrivi in u Regimentu 1249 reconnaissance.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.