U sviluppu spiritualeA Religion

Brahman hè ... Brahmins in India

L'India hè un paese cun una cultura assai interessanti è antica. In a società indiana moderna, a influenza di quella cultura antica hè sempre palpable. U più altu livellu di a sucità in l'India hè longu cunsiderata cum'è brahmanas o, cum'è ancu chjamati, i Brahmins. Brahmanas, ksatriyas, vaisyas, sudras - quale hè? Cù quantu pesu unu unu o un varna avè in a società? Quale sò i brahmanas? Cunsigliate questi emette in più detail.

Liggenna indiana

L'indi si dassi una legenda chì spieca l'apparizione di quattru varnas (estate). Sicondu sta storia, i pòpuli era divisu in i classi da u diu Brahma, dismembering the First-person Purusha. A bocca di u Purusha hè diventata un brahmana, e so mani sò in ksatriya, i malati sò a vaisya, è i peri sò a sudra. Dopu da quessa, l'indi anu dividutu spartutu u populu à casteddi, chì largamente determinanu a destinazione di tutti i residenti di stu paese.

Sezione di casteddi in l'antichità è a so influenza nant'à a societat in i tempi muderni

Castes, o certi seculi di a società, anu sempri un grande impattu à l' abitanti di l'India, anche u fattu chì in u 1950 a liggi nantu à a divisionu di i residenti in elli era abulita. A manifestazioni di e liggi antichi sò sempre presente - è questu hè notevili quandu dui persone chì appartene à a listessa casta meet. Ùn hè solu u cumpurtamentu di l'indi, ma ancu i so cognome, chì si fa riferimentu à l'attribuazione à questu o quellu stratum di a società. Per esempiu, u nomu Gandhi, sicuramente, pertenece à una persona di a casta cummirciali di Gujarat, è a brahmana hè Gupta, Dikshit, Bhattacharya.

Ksatriyas sò una classa di guerrieri

In più di i brahmanas, a sucità indiana hè diventata più in 3 parte di e classi - ci sò i kshatriyas, vaisyas e sudras. Ksatriyas hè a seconda casta dopu a brahmanas, chì includenu guerrieri, difendenti di u statu. U nome di questa casta significa "putere", ùn ci hè nunda chì hà surprisatu in quellu chì hà appartinutu à molti dirigenti indi. Kshatriyas pò si vantavani di avè dritti speziale - sò pardunati di ei manifestazioni di emozioni cum'è furore, passione, etc., ponenu punisce è perdonu. A lege per elli hè sopratuttu. Inoltre da sta casta sò excelliamente ufficiali militari, funziunarii è ancu gestite in i statali. I brahmane sò longu cunsiglieri di ksatriya - questa cooperazione era mutuali benifita, perchè a so cumpagnia di i brahmani era per travaglià cù a mente, è a ksatriya anu da esse attu. A filusufia di l'Induismu anche parechji casteddi, menu stati statali.

Artisansi è cummerciale

Vaisyas sò rapprisintanti di u terzu in u status di varna (sicondu una versione, a parolla hè traduzzione per "dependenza", à l'altru - "persone"). Hè cunsideratu cum'è a più numerosa, perchè includi artisani, mercaderi, usuri. True, pocu tempu hè cunsideratu u mercatu di guerra, perchè ancu in tempi antichi, assai cristiani pèrdite a so tupuli, cumincendu per esse percebbe com sudras - a quarta varna, a più baixa in statutu (senza cuntà i Untouchables - una casta particulari d'indi).

Sudras: Servitori è Handymen

Sudras sò persone chì sò in sotzione. Se i varna più alti sò cunsiderate cum'è rapprisentanti di u diu di i brahmani, i sudras okkupanu u stadiu più bassu, è u so drittu hè di serve à e trè varnas superiore. Quandu sò spartuti à pura (brahmana puderia piglià l'alimentu da e so mani) è impuru. Hè cresce chì sta casta hè statu furmata dopu à l'altri, è era di e persone chì perde terra, à l'esiliu è in l'inquilanti. In u nostru tempu, sudras ponu chjamà quasi tutta a pupulazione di l'India. Ci hè ancu una casta di i Intouchables, chì, in fattu, ùn anu micca appartenent à ogni varna. Hè incù piscadori, prostituti, pecore, artisti di strada è articuli strazzii. U ghjuvatu di i Untouchables hè unicu in generale - incorpora travesti, eunuchi, ecc. Ogni Untouchables sò casi guasi isolati da l'indiani chì appartenenu à l'altri castes - ùn anu micca dirittu per micca par parlà cun elli, ma ancu per toccu a so robba. Sò ancu pruibbiti di visitate i stituzzii statali è viaghji in trasportu. È, finarmenti, parlanu di brahmanas, chì, à u cuntenutu di l'Intouchables, sò cunsiderate a casta più rispettata in l'india è diventenu privileghuli privilegiati.

Brahman hè u rapprisentante di a più alta caste in India, u analogu di un pruduttu spirituale europeu. Queste persone sò membri di a più alta varna. In i tempi antichi u so putere era cuncentrau in mani di i brahmani. Eranu sacrifici, cunsiglieri di re, custodiani di manuscritti antichi, maestri è scientisti. Frà tra i brahmanas ci anu ancu parechji monarchi è ghjudi. Avanzatu, a so cumpagnia cumprendi a crià i zitelli è sdividitu in varnas - per questu u maestru analizò u cumpurtamentu di u zitellu. In u nostru tempu, a varna hè passatu, com'è regula, per l'eredi, chì ùn hè micca bellu correttu, per chì ogni casta havi carattaristichi di caratteru, cum'è u diu in Induismu dice. Per esempiu, a funzione di brahmani hè creazione è liberazione. U brahmana classica ùn pensa micca di prublemi mundiale, hè immersa in una cosa più fonda è più reale. Kshatriyas sò sicuri chì a cose principale per elli hè u cumpletu di u travagliu, per vaisya - arricchimentu, per i placeres sudra carnal.

Turnemu in u dizziunariu

A parola "brahman" in a traduzzione da l' antica lingua indiana di Sanskrit significa "principiu spirituale", simbulizendu l'altru impersonale altru, à quale l'affari stanu à l'aligri è aninterestanti. Sta parulla ancu a prichera.

Sicondu una altra interpretazione, i brahmanas sò chjamati libri sagri, chì sò cumunioni nantu à i Vedas (a cullettata di i scritturi più antichi in Sanskrit).

Brahman hè un filosufu, un sacerdote longu reverendu è ancu un capu. Anu assuciatu cù l'indiani cù l'altezzi superiore, u più vicinu à a religione, è per quessa, à Diu. In ogni modu, u Hinduismu ùn sperene u megliu di i tempi, postu chì u numaru di l'Indu, sicondu l'statìstiche, hè più basso chì chiddu di i cristiani è i musulmani. In ogni modu, invece, assai brahmanas in l'India sò sviluppati sviluppati, ùn mai più d'impiegà e cultivà intellectualmente. Pruvenza di mantene u so statu, conservendu a tradizione antica. Ma hè tutte cum'è rosu chì sia, veramente? Demu cunsiderà a transizione di u brahmanu da l'antichità à a mudernità.

Brahman hè quale? Storia è mudernità

I Brahmins sò Magi (in russiu). Anu prumessu, i brahmani anu veneratu ancu più di i guverna, perchè pò esse chjamati guidati spirituali chì guidanu u populu à u percorsu di a religione. Oghje, anu ancu rispettatu, anche u fattu chì micca micca tutti i persone chì anu stu status vitale da e lege. In attu, u ritu in u nostru tempu si pò passà nessunu è diventà un brahmana, ma hè ancu impurtante per observà a dati durante u successu vows.

In u nostru tempu, à u Brahminismu, da e grande, parechji venenu, perchè sti pirsuni ripresentanu un spirituale più spirituale è micca una fisica di l'omu.

In l'India muderna, assai persone di sta varna rapprisèntanu a classi di l'intelligentsia è a classi diriggenti. In ogni casu, u bisognu aduprà volte i brahmani analizate l'antichi fundazioni - elettu travagliu cum'è servitori o impiegati picculi. Inoltre à e brahmanas ci sò i paisani. Un gruppu separatu (jadi) di i Brahmins vive solu à a lotta di i turisti.

E persone nascuti in una casta di brahmanas sò una quantità di restrizioni imposta per elli.

  1. Brahman ùn pò micca manghjà da i mani di i raprisentisti di altre casti, perchè sò cunsiderati inferjuri. In questu casu, u mo Brahmin stessu pò sparte a manica cù qualsiasi persona.
  2. Brahman ùn pò micca affucà u travagliu fisicu, postu chì u so travagliu hè spirituale o intellettuale.
  3. U matrimoniu trà una brahmana è un rappresentante d'altre varna hè impedente. In ogni casu, u Brahmin hà u dirittu di sceglie l'anima alma di una altra comunità Brahmin.
  4. Certi brahmanas ùn mancianu carne.

I stranieri ghjucanu chì assai programaturi indiani sò brahmanas.

U "partitu" di u brahmana hè atman. Questa hè una entità individuale, un principiu menticu subjectivativu. Atman è Brahmana sò diverse, ma i cose inseparabbili. L'indi sò sicura chì in ogni persona hè una essenza prufonda, chì pò esce a via à a felicità per ellu. Mentre chì a brahmana hè qualcosa più esplora, chì hè più ghjustu da l'intelligenza è a cuscenza umana, atman hè amparatu in ogni persona, ogni manifestazione esterna hè guidata da questu.

A filusufia di l'Induismu, malgradu u fattu chì ùn sò micca tanti di i so supporturi in l'India, anu stille una influenza significativa nant'à u sistema multicapa di separazione di varn. In fattu, ancu quandu u rè Indiatu Ashok accettò u Budismu in quantu a riligione statale, u sistema hà mandatu u listessu, chì parlebbe di a so incredibile stabilità in u prucessu di grandi cambiamenti.

In a filusufia di l'Induismu ci sò parechje esences di Diu

  1. Ddiu u brahmana hè perceivedu cum'è una entità impersonal. Dopu avè alcuni, una persona trova un state glissenti, chì pò esse chjamatu (in u Budismu) nirvana.
  2. Paratigma hè a manifestazione omnipresente di Diu, chì si trova in ogni partícula di u mondu materiale.
  3. Bhagavan hè a persunalizazione suprema di Diu manifesta in diverse forma - Vishnu, Krishna, etc.

Inoltre, i currenti di u Hinduism percive a religione in modu diversu, perchè u diu in l'Induismu ùn hà micca una sola imagina.

Chjave

In questu articulu, stamu desassemblendu u cuncettu di "brahmana", è anch'ellu aschianu ancu parechji casteddi, chì a pupulazione di l'India hè statu divisa da u mumentu anticu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.