FurmazzioniStoria

Slutsk cintura - un tesoru naziunale di Belarus. Museu di Cinture Slutsk

cintura Slutsk (manca) - un tesoru nazionale Italia, simbulu storica è a marca di u paese, oltri un esempiu di l 'arti appiicata di u XVIII u seculu. Tuttavia, in Belarus l'oghje elli ci sò assai pochi.

Per esempiu, parechji anni in Minsk, u museu Art National esposi cintura di Russia, Ukraine è Lituania. Allura, videmu di ricordu comu sta 'arti statu creatu è ciò chì fù, aspittannu di destinu.

scentifichi errore

A storia di a Cinture Slutsk hà urighjina in u XVI u seculu, in u Commonwealth. Era u dopu studii è diventa u mutivu di a so apparenza. Sturiani sò pruposti chì i classi i signori hè dirivatu da l 'anticu pòpulu francese steppe, chì hè cunnisciuta in u annali di li rumani e li Greci - i Sarmatians. Chi sta pensà hè a forza di u sviluppu di u XVII seculu, una nova linii - Sarmatian. Ursula li piacia stu manifestu, è si messe à guardà se i discendenti di u populu francese steppe, è u pòpulu cumune - vinutu da u Slavs è Balts.

Dapoi u Sarmatians era u pòpulu da u livanti, hè assai pupulare à mezu à i signori si messe à aduprà Cinture sita, ca foru signìfica da a Persia e Turkey in u XVIII u seculu. Vergogna à i tempi sò cunzidiratu un simbulu di ricchezza è a putenza di u so patrone, oltri ca comu una cumpunenti mpurtanti di l 'accussì-chiamatu bathing "Sarmatian". Cusì, li stòrici si attizzava causatu la nascita di u fenomenu di Cinture Slutsk.

Tintarella di pruduzzione

In u XVIII seculu, in u nubiltà di Rzeczpospolita assummava a circa 15% di a pupulazione. Per quessa, u mondu di cinta sita Turkish era abbastanza grande. E, comu si diciarà micca, dumanda crèa branch.

Allora u hetman di u Granducatu di Lituania, Mikhail Kazimir Radziwill mossa l'idea di a pruduzzione di cauciucata di u campionu Turkish in li terri Belarusian. In u 1757, in u so '' ordini da Turkey fù ammucciuni pigliatu loom in. Però, era solu mezzu la battagghia. Sempri bisognu di un patrone chì sapia comu trattari cu tecnulugia è cunnosce usi Turkish. E accussì si trova. Hovhannes Madzharyants - lu patruni di Istanbul, chì tandu campava in Stanislav. U populu ellu chjamò Ian Madzharskim. So in lu Commonwealth era prima Cinture Slutsk. Factory (cunfizzioni) scritta in situatu in Nesvizh, ma più tardi (in 1762) hè statu cummossu a Slutsk. Ci hà travagliatu per u restu di u tempu. Quì, u currispunnunu nomu prodottu.

A cima di u mistieru

Cumenciu Slutsk manufactory travagliavanu solu maestru di Istanbul. Ma più tardi maestrata u tecnulugia è lu re lucali è i rivindaroli orientali e essayer u Cinture stati rimpiazzati da motivi lucali.

Vinti-cinqui anni (dapoi 1781) l 'usina tenant in Era Leon Madzharsky - u figliolu di u patruni Turkish, chi cuminciaru pruduzzione in Belarus. Di u mantinimentu of business di u so babbu, comu puru l 'alta a riescita è trasfurmà in stu campu, si statu attribuitu u abbianu statu, ricevutu u titulu di officiale è titulu Gentry.

Aptitude re search crisciutu da rincursa. Cusì, u più altu livellu di a pruduzzione hè divintatu un dui-modu chetyrehlitsevoy Cinture Slutsk. un tali cosa hè assai pulivalenti: lu misi 'n ferii e lu luttu. Sicondu a tradizione Turkish, solu l 'omi pussutu diventà maestri. Sicondu a liggenni, si a manu di una donna tuccari lu linee d 'oru, o d' argentu, sò dimmed. Per quessa, e donne ùn sò u dirittu ancu vicinu à i loom in. À ammaistrà a tecnica di a pruduzzione, a ghjente era sette anni di a furmazione. È stu malgradu u fattu chì u so casu, hè solu u squires. Tutti i mutivi è i rivindaroli nvintatu individuale artisti.

Epistemica

U saccu hè divintatu una virsioni di primura in la lampa di ogni Moura self-rispettu. Slutskaya prudutti manufactory guditi densita successu è prestu esautoratu da u marcatu u so Baia urientali. u profitability di a impresa cunsigghiatu paisi cunfinanti a ripetiri stu successu.

So, Rzeczpospolita King Stanisław Augustu Poniatowski dicisi à apre un mulinu tissitura in i cità di Grodno. È I dumandatu craftsmen Radzivilov chì pussutu crià pruduzzione. Però, era nigatu. Ma in a cumpetizione di chistu, la fabbrica apertu in Grodno. Cinture Slutsk accuminciò a stazzona locu: da u Varsavia, e chi finiscinu cu la cità di Lione.

A luttari bè homme à Radzivilov usina si messe à incullà e so prudutti. Cusì, ognunu saccu fù stabilitu Slutskj le tag-etichetta chì indica u locu di pruduzzione: «Me fecit Sluciae» o «Sluck». Quandu i terreni Belarusian era parti di l 'Imperu Rumanu Russian - "Sib a cità di Slutsk".

pasquale tramonto

Ma dinù di u cunfizzioni Slutskaya cascò nantu i tempi mali. U terzu rùbbrica di u Commonwealth in 1795 era u principiu di i marcia triumphant di a moda francese. U catalogu di Cinture Slutsk assai ridutta. At prima ch'elli eranu appena piattu in casciuni, e poi vasciu si messe donating cresia e chjese. Certi eranu brusgiatu à fabricà metalli preziosi. Unu di Cinture Slutsk cuntena sin'à centu grammi di argentu è d'oru.

1831 hè un puntu si vultò in lu la storia di l 'manufactory. Doppu la falluta, l 'auturitati Russian sò cumpletamenti canciatu li custumi arme in i signori, è da quì a cinta. In u 1848, l 'usina chjusu in Slutsk.

Dannu pi unità

Belarusian stòricu Adam Maldis stimani chì durante u so asistenza Slutskaya fabbrica pruduciutu circa 5000 zoni. Ciascuna di l 'unichi. Dopu à a fine di u saccu XIX seculu, persu u so dumanda pratica, iddi hannu valori artisticu. E musei, e cullezzione privatu accuminzau a cògghiri li. Per esempiu, u famosu è successu avian Schukin Russian guasi dui dicennii caccia per elli è compru in Vilna è Varsavia Antiquaries. A so tutalità si more à u Statu Historical Museum. È, secondu à i sperti, ùn si componi di 60 pezzi è 80 zona sana.

Ci hè tistimunianzi storichi chì in u 1939 Nesvizh Casteddu Radzivilov tinutu cintura 32, di cui 16 era Slutskaya. A cullezzione fù trasfiruta a lu Statu Art Gallery di u BSSR. Tuttavia, duranti l 'accuppazzioni tudisca, ch'ella avia spariti.

A data, solu 11 firmati in zoni tuttu u paese, di u quali 5 - Slutsk, è altri - copie fattu u strangeru. In generali, u nùmeru esattu di sti travagghi di l 'arti in u territoriu di Russia, Polonia, Ukraine, Lituania, è altri paesi, hè guasi impussibbili.

Oghje, in Slutsk

Dapoi u 2012 in Belarus u nomi di u presidente di u programma di guvernu, chì a missione hè di fà rinviviscia u tradizioni è i tecnichi di a pruduzzione di Cinture Slutsk.

Nantu à u situ di u vechju manufactory situatu accintu RUE "Cinture Slutsk". Sta cumpagnia statu furmatu in u 1930 cum'è una cuuperativa, riunificari embroiderers, re, travaglia in misteri tradiziunali è pussedi i sapè fà è di programmazione apprupriati. In u 2011, a Cumpagnìa festighjeghja u so 75th anniversariu. U principale i prudutti sanu à u pasquale - sta bedspreads, Asciugamani, dinner, bambole è ricordi. Tuttu hè fattu da a manu nantu looms spiciali - "Krosno".

Dapoi u 2012 Slutsk accuminzau pruducia quelle di Cinture Slutsk, oltri ca comu tanti ricordi incù e so motives (canto di li libbra, chjavi, wireless, pannelli, arte, è cetara è cetara. D.). Anni di studià i secreti di u re e funziunalità artistica di l 'caputravagghi di u XVIII seculu, ùn era in malu - i cumpagnia hà recreated la tecnoluggìa unica longa-scurdatu. Allura, prima di Cinture Slutsk (foto) - una copia perfetta di una capi storichi - fù prisintata à u presidente di a Republica di Belarus. Oghje si adorns u Palace indipendenza.

Products "Cinture Slutsk" sunnu assai pupulari oghje. Quì si pò cumprà bella prise, Asciugamani Belarusian, dinner è di più. È ùn hè appena e cose, ma u veru travagliu di l 'arti.

Museu di Cinture Slutsk

A cumpagnia Impiega un museu unicu. Ci pudete vede per quelle è pezzi di caputravagghi, versioni muderna, è vede cumu si sò fatti.

Museu di la storia di Cinture Slutsk include parechje camere. A prima zona - "Bonifacio, di la storia". Quì si pò vede cumu a canciari lu spuntà di u Cinture Slutsk perdiri differente, in diversi nazzioni.

Zone "cintura Slutsk" avanta òpiri urigginali di l 'arti di u XVIII seculu, è u so quelle e pezzi. È in u dipartimentu di "verniciatura" è dispunibbili da u statu di a pruduzzione di u XVIII u seculu.

Hall "Palace Fragment Radzivilov" - hè recreated pezzu Casteddu Nesvizh di u tempu. Dopu à Radziwill eranu li rapprisintanti di unu di li tudischi, più influente, e la nascita nòbbili Pulaccu-Lituana. U so casteddu statu un ammubulata, studiata cù i dipinti da artisti famosu, è cupertu cu seta persiana. In cuntrastu a l 'càmmari a nòbbili e a l' "Zone People l'" vi ponu dinù vede quantu era la vita di la genti cumuni.

U museu hè una macchina ùnicu, fatte da u ferma tedesco Mageba, in particulare di u recette di Cinture Slutsk. Si hè cuntrullata da dui impianti, cuntene una 6 traghetti e circa 1.200 linee. Analugii di sta macchina in u mondu ci.

prezzu questione

Oghje nantu à l 'usate unica recreated Cinture Slutsk. Quantu sò tali caputravagghi? Sicondu à una à pressu fabbrichi artistu, quelle di Cinture Slutsk vi à i clienti trà 10 è 50 milioni d rubles. Hè da 1000 à 5000 euru US.

Ùn chambre, tantu à parlà. Finisce sta costu? Ancu oghje, cù mezi tecnichi muderni, hè un grande travagliu. A creazione di una zona pigghia circa 60 ore! U prucessu di usa linee assai magre di sita, chì cuntenenu d 'oru e argentu. È s'è vo cresce u vitezza di a pruduzzione, si pò mancari. U prezzu finale hè fatta, secondu u longu di u saccu, oltri a la quantità di metalli preziosi usatu per u so tailoring.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.