U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Temple blachernitissa Santa Lucia in Kuzminki (Mosca)

Di a famiglia di marcanti Stroganov era una volta un sèmplice cuntadini Pomor, 1716 riniscìu a èssiri assai troublesome. Joke, finìu la custruzioni di la chiesa, speciale funnatu di l 'icona, una volta spessu à u of Merit da u Tsar Alexei Mikhailovich! Hè stu icona di Nostra Signora di Blachernae, è dete u so nomu di la cresia, unni tinni mai dipoi, e lu paisi, ca addivintau canusciutu comu Vlakhernskoe.

L'urìggini di l 'icona

U nomu di l 'icona vene da u nomu di chi parti di Custantinòpuli, chi era na vota un tempiu di sta vitoria. Sottu u so patruciniu ùn hè solu à Custantinopuli, ma u tuttu di Byzantium. Cronachi di ddu tempu Dì di pasta, à l 'annu N.626 da i prigheri, cullate davanti à l' icona, Santa Mamma di Diu, salvatu a cità da a murtalità di invasori. Dopu à tanti seculi, si hè digià in Russia, u so putere chì hà da esse manifistaru durante u epidemic cholera in 1830. Idda ha tinutu tutti l 'abbitanti Kuzminok induve era, è tutti l'abitanti di i paesi vicini da a k nuttata.

stu icona ùn hè strasurdinariu. U so creazione hè stata attribuita à i Poulain Luke, cuntimpuraniu è unu di l 'apòstuli, di Ghjesù Cristu. U icona statu fattu in un succorsu è tecnulugia voskomastiki unichi. Funzione era lu fattu ca la cera hè aghjuntu relìqui razmelchonnye di i santi. L'imagine furmati in stu modu si chjama un reliquary.

L'apparizione di l 'icona in Russia

Hè cunnisciutu chì in lu V seculu è finu à Custantinopuli, u poi capitali di lu munnu, Christian, è da culà - à u Santu Mount Pasquale. In 1654, i monachi Athonite purtonu di Mosca è presentati i Pious mpiraturi Alexis, e iddu, a turnu, accurdata santuariu Stroganov. Di l 'icona e la cresia di lignu di Nostra Signora di Blachernae hè statu custruitu.

Ma raru, chiesa di lignu, frombu una longa vita. Sta chiesa c'era sulu sidici anni è statu brusgiatu in un focu, ma u Will di Diu, lu icona priziosa fù salvu. In u stessu annu, avia dumandatu a benedizzione di u vescamu regnu, principia custruzzioni di na nova cresia, ancu di legnu, ma lu aspittava di u listessu destinu cum'è l 'ex. In 1758 comu risurtatu di "u focu ruttu-spagnola," idda murìu. Ma stu tempu lu santuariu statu purtatu fora di u focu.

A custruzzione di u bastimentu, église, petra

Da u tempu à u duminiu di focu Stroganoff famiglia Kuzminki passatu in u pusessu di a famiglia di conti Golitsyn. I discendenti di u Lithuanian granduca Gediminas, hanu per seculi hè un punteddu di u guvernu. Quist'annu, hè u sei centu anni, postu chì cumincionu i so ministeru.

Un annu cchiù tardu, si cuminciò a custruzzione di a ghjesgia petra nantu à u pratu, dunni c'era la cresia abbruciati. Creà un prugettu è mantene travaglia Earl ncarricatu l 'architettu IP Zherebtsov, chì fù dinò impegnati in u élevage e ricustruzzioni di u web duminiu. Ghjesù intrì in la storia di a architittura, cum'è una riprisentante di u stile baroccu. In più, u so nomu hè assuciatu incù una direzzione, dubbed u principiu di classicisme Mosca. Per parechji anni ch'ellu Prughjettu tutti i travagli custruzione nantu à u duminiu.

funziunalità architettura di a nova ghjesgia

A petra fundamentu di u prugettu tempiu Stallions messi tradiziunali di e Chjese Russian tetrahedral prus parte di u bastimentu, è Natural lu tammuru, cima nummurusi. So custruitu parechji ghjesgi Orthodox Russian. di lignu nummurusi campana, torre fù custruitu vicinu. Tutti l 'abbillimentu di a ghjesgia fù fattu in lu stili Baroccu. In 1762, custruzioni hè cumplittatu à u mondu, ma l 'arrivata di ritornu in di dodici anni.

Kuzminki duminiu hè a fiertà di i conta Golitsyn, è u so migliuranza, ch'elli ùn hà pietà fondi. In u 1784 si sò invitati à u famosu architettu Moscow RR Kazakov, eleva di u famosu V. I. Bazhenova, chì travagliavanu cun ellu nant'à un prugettu di u Big Kremlin Palace. Iddu accuminzau la ricustruzzioni di lu tempiu, sicondu à i vostri bisogni architetturale di u tempu.

ricustruzzioni di lu tempiu

R. P. Kazakov cambiatu tetrahedral pianu principali bastimentu a circulari, furmatu in a forma di un tammuru, è una overbuilt capitulu cima. U quattru lati di u bastimentu era Italia, cù passi dicurativi e ideas. Complement la cumpusizioni bottom campana pietra tour megliu. Cusì l 'blachernitissa tèmpiu, Santa Lucia in Kuzminki acquistatu conta pràticu.

Duranti la Guerra di lu 1812, lu tempiu hà suppurtatu nutevuli cuntaminazione. Iddi èranu arrubati voci di a miccia ghjesgia è suciale. Ci eranu accolti chì dicu circa numerosi casi di sacrilegiu ingagiatu da i suldati Francesi. À u invitu di u Golitsyn in u so travagliu a ristaurazione di u megghiu architetti. In lu 1819 fù cunsacrata a cappella cumplitamenti ricustituitu di St. Sergiya Radonezhskogo. Perciò, u travagliu in u tempiu durò un pocu di più anni. Cuntimpuranìi scrissi lu straordinariu iconostasis naturale in stu limiti. Sopra à lu travagliatu megliu muratori paese. Avemu stati invitati à u famosu lingue Ural.

Ci hè assai testimunianze chì u blachernitissa tèmpiu, Santa Lucia in Kuzminki arricchisci in vista di parsoni di a famiglia di regnu. Per esempiu, in 1828, la mpiratrici Maria Fedorovna dunati a ornate u suciale di preziosi brooch di perli e diamanti. In 1858 u tèmpiu, fù visitatu da lu mpiraturi Alexander II. In più, à u duminiu Kuzminki vistu parechji altri raprisintanti di a Casa di Romanov. Dapoi u 1859, u tèmpiu, divinni una tomba di famiglia Golitsyn. In i primi anni di lu XX seculu, era dinò di mantene è cunsacrata.

U destinu di a chiesa, dopu à l 'rivoluzioni

Doppu la rivuluzzioni u blachernitissa église Santa Maria Madre in Kuzminki spartutu u destinu di parechji lochi di cultu in Russia. Iniziu in i primi anni di lu rapprisintanti di l 'auturitati atheistic pigliatu tutte e dispusizione e voci di a miccia cresia. Quandu lu tèmpiu, infini chjusi, u icona miraculosa fù cummossu a la Chiesa di lu Dormition in Vishniac, è quandu si firmau a travagghiari, l 'icona fu trasfiruta a lu Gallery Tretyakov, i fondi chì si hè tinutu à stu ghjornu. In u 1929, l ', dôme statu casi, è u bastimentu fu rifrabbicatu cavallieri ricunniscenza, facènnunni in una casa, casa. Più di u web piriudu Suviètica si puonnu è attelli, industriale, è un 'Ogliastriccia transformer, è Curricula. pareti tinuti pittatu e decoru di stuccu stati distrutti. lu cori Pain sangu quandu vi vede images di u tèmpiu, in quiddi anni.

rinascimentu

In l 'anni doppu la ristrutturazioni, parechji ghjesgi Orthodox Russian stati ritornu à i cridenti. A piriudu di un'immersioni storica. Era vole à fà rinviviscia Ce dicennii ruthlessly distruttu. A gran 'aiutu a chistu, e hannu autorità di guvernu è parechji urganisazione publica di u paese. Bancalari è ghjùnsenu in lu tèmpiu, blachernitissa Santa Lucia in Kuzminki. Iddu fu usata in a lista di i suggetti a pò mantene a prima. Iddu supervises l 'òpira di l' architettu EA Vorontsova. Per trè anni u para è bancalari turnau a ghjesgia à u so aspettu uriginale. In 1995, ci fù cunsacratu, oltri ca comu tanti e chiese Orthodox Russian.

A vita di oggi la cresia

Oghje, u tempiu hè u più grande centre religiosa è culturale. Quandu si corre una scola Sunday è una scola di catechesis di francese generale è i zitelli. In più, ci hè una biblioteca, a porta hè aperta à tutti. In un bastimentu spartuta hè dutatu cù una interfaccia baptistère generale. Like parechji ghjesgi di la chiesa ortodossa, divinni un locu induve ognunu pò vince a cunniscenza di i principii di Orthodoxy, per parechji anni, quasi chiusu di lu megghiu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.