U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Pietà di u Beata Vergine: segni, usi, festività

In la chiesa ortodossa 21 di settembre hè celebrata la nascita di l 'Beata Vergine Maria. Ma chistu è 'na bella jurnata micca solu di u tempiu. September 21 hè stata longa assuciata incù moderna è usi pupulari, ca eranu fattu ogni annu nant'à sta data. Arcuni di li sò stata longa scurdatu, ma, però, certi assirvazzioni ponu esse assai interessante.

e vacanze

Joachim e Anna, i genitori di a Beata Vergine Maria, vissutu in Nazareth. Essa ghjusti cristiani, si prega a Diu, per un bellu pezzu di i zitelli. Qualchi tempu dopu, quandu Joachim era in u disertu, è u so unu moglia in la casa, è à u listessu tempu un ànghjulu apparsu. Iddu dissi a so moglia chì, Anna hà da esse in gradu di incinta una zitella, a Vergine Maria, attraversu cui avissi vinutu à salvà a ghjente, è amparà circa lu in tutti i più di u mondu. Di colpu rinasce, si scontra in u Nanna Golden in Ghjerusalemme. I Mulateri Di attornu a l 'àutri, la coppia, sapia chì ùn si pò nati figlia.

Just 9 mesi dopu à cuncizzioni, 21 September, nasciu la Vergine Maria. Just trè anni ch'ella hè vissutu in casa, i so parenti, è tandu, a secunnu di l 'prumetti datu da Diu, è fù mandatu à u tempiu. Nantu stu ghjornu, cristiani Orthodox attornu a lu munnu, e cilibrari la nascita di l 'Beata Vergine Maria.

Cosa à pricà a Beata Vergine Maria?

Dapoi i tempi antichi, fu la nascita di l 'Beata Vergine Maria hè cunsidarata una casa di tutti li fimmini e li matri. Stu ghjornu ùn purtavanu i so migliori panni è vai à u serviziu tempiu. Quì a ringraziari a santa Vèrgine Maria di la nascita di u Figliolu di Diu.

A natività di a Obed Assisi vinarà veru è vi pò rispose: prichere. Richiesti, angosce, datti - chì hè ciò chì genti tu duni a santa Vèrgine Maria. E donne sò sempre pricatu di u cuntrollu di a so casa, salute a l'i zitelli. Iddi appellu à a santa Vèrgine Maria, micca solu per sè stessu è a so famiglia, ma ancu per altri omi.

In lu tèmpiu, godi, luminoso lumini, alberghi, dilimitatu a Sept. 21 Pietà di u Beata Vergine. Segni di stu sò i seguenti articulu. By la fini di la cannila pezzu primatyvali di carta cun una richiesta. Quandu si hè cumplettamente brusgiatu, si vulia dì chì l 'Mamma di Diu, à sente tutti i prieri. Nantu stu ghjornu, e donne deve esse sicuru dà à a limòsina, cibu è soldi, micca à divintà nfertili.

usi Folk e tradizioni

À chì la data di settembre, 21 numari u calendariu naziunale festighjeghja u festivale di racolta , o secunnu oseniny. Li vene ghjustu à dì di u Assisi. Signa e festività, chì hè accadutu in u chì data ancu i nostri antenati firmatu in certi lochi di u prisente ghjornu.

Anna di 21 di sittemmiru quasi tutta la pruduzzioni di li campi era tempu à custruiscia. Apicultori piatte bugnu a teniri 'abi to freeze. Si messe settimana cipolla. Statu cacciatu da a lu campu, micca solu a arcu, ma l 'autri ligumi. U populu ci hè una parolla: "Ci vinarà croce, sarà riti-riti". Da quellu ghjornu, accuminciau lu calori sera, in casi.

On Cità di Natale, la Beata Vergine Maria di u populu corsu hè più à e donne. Si pichjò in u 21 di sittembri, prima alba. Sè li fimmini hannu tempu à lavà u prima arba, ùn vulia dì chì si saria capaci à prisirvà la biddizza di li capiddi più grisgiu. Young fimmineddi di fà lu per una lesta canadese groom courting.

Dopu à chì la matina prestu e donne andonu à u scorsu, incù u pane, avena e marmillata. Ci si parravanu di canti e ringraziannu a Beata Vergine Maria Vergine Maria di racolta, in u listessu oseniny riunioni tempu. Pane e vinni rumputu su pezzi è dete à u bistiame.

Dopu à l 'òrdini nant'à i spondi di corpi' acqua tutti noi si n'andò a visita u newlyweds.

Holiday u 21 di settembre. Pietà di u Beata Vergine Maria: i segni di a famiglia

Nantu stu ghjornu, a giuvanotta, anziani, village, e autri parienti visitatu i ghjovani. Comu a chi data pisaia u vacanze di Natale Beata Vèrgine, marca la càmera godi pigliata in contu. U Hostess ricevi invitati francese pie. Sè era diliziosi - fù cuntentu. Sè u pane ùn hè micca un successu, u ghjovanu Hostess cuminciaru a 'nzignari qualchi bon sensu. U tavulinu serate eranu altre piatti chì i visitori eranu rivalutatu. U pruprietariu dinù mustrò visita parenti e so palazzi e bistiamu. Hè cuntentu per quessa, o cunsulatu, è a so moglia.

Also, 21 di sittèmmiru (Pietà di u Coro) segni riguardu à l 'avvene di a vita di u Mariée. In la sera, si n'andò à i genitori. Wife da l 'occhiu u male in u vostru treccia manica cuntintizza Asciugamani cù i littri "P", "B". Sè hè persa o di scarpi, ma vulia dì chì ci sò un numeru di invidia.

On a natività di a Beata Vergine Maria si messe una nova la vita. Old cannila a la casa, usatu à esse messi fora, è una nova lume.

Pietà di u Beata Vergine Maria: i segni di forecasters antichi. Cosa hè inguernu?

Hè cunnisciutu chì ghjente sò sempre veghjanu da i cambiamenti camping fora di la finestra, è sapia in l 'estate, ciò ch'elli aspettate di l' inguernu. A festa di vaghjimu 21 di settembre, à dì di u Beata Vergine Maria, tutti i segni indicò a seguenti:

  • Sè u ghjornu hè chjaru, chì u football hà da cuntinuà finu à la fini di uttùviru;
  • si in l 'nebbia matina - pò esse sicuru tìampu;
  • siddu la nebbia, vi ndivaci aspittassila prestu - u football hè Ersatz;
  • se in la matina doppu si misi a chioviri, ma vi lu pusau per un altru di 40 ghjorni, è l 'imbernu sarà;
  • s'è u sole la matina luminosu sicca subitu a guazza nant'à l 'erba, - nun s'aspittava assai di neve in inguernu.

Nant'à sta data ùn sò u dirittu di u travagliu, è deve cunsacreghja un ghjornu una riflessione, spirituali e preghiera.

How to prutezzione di i zitelli di u male è k?

Famiglia è i zitelli - sta hè impurtante, ciò chì a donna si ne in preghiera a santa Vèrgine Maria. Per i so tradizioni antichi beni-fatti à Christmas Beata Vergine. Signa cunfirmatu chì in ordine di lavari i zitelli da li spoiling cun dete un vechju vistita e scarpi imbruglia è brusgiatu quellu ghjornu. Tutti l 'ncontru e cuntìnui cuntrattempi era a vai cù u focu. Dopu chì, quandu i zitelli francheti u zogliu, ùn spartu, acqua da a testa a li pìadi.

I nostri antenati ludà Madre di Diu, è pricatu di idda, si crideva in omens | e abbitùdini revered di u so pòpulu. Stu aiutavanu li a prutezzione di a so famiglia, i zitelli è a casa di u male, è à incascià una bona racolta. Ùn vi scurdate di oggi l 'usi e riti di i so antenati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.