Casa e FamigliaVacanze

Tradizzioni di a festa di a Natività di Cristu

Una di e maiò ferii di u mondu cristianu hè u ghjornu chì u Figliolu di Diu, u zitellu Ghjesù nascit. Chì ci hè a diffarenzia trà e tradizione Ortodoxa è Catulica? Cumu hà fattu l'abitudine per decorate un arbre Christmas? Cumu a festa di Natale hè stata in parechji paesi? Tuttu questu averebbe discussatu in stu articulu.

A Storia di Natale

A storia di a festa di Natale accumenza cù a nascita di un picculu Ghjesù in a cità palestra di Betlemme.

U succissori di Juliu Cèsare, l'emperoru Augustu, urdinò un censu generale di a pupulazione in u so statu, quale incumplìu Palestine. I Ghjudei in quellu tempu hà avè un usu di custruzzione di e caserdi è di i clan, quelli chì erani appartinevanu à una certa cità. Allora, a vèrgine Maria, cù u so maritu, u più grande Joseph, vense obligati di abbandunà a cità di Nazaretta in Galilea. Avianu avutu per andà in Betlemme, a cità di a famiglia Davìdiu, à a quali appartenevanu e duie si appartenenu, per fà u so nomu nantu à a lista di suggetti di Cèsare.

In cunnessione cù l'ordine di censimentu, tutti l'alberghi in a cità eranu cumplegati. Incinta Maria, cun Ghjiseppu, hà sappiutu ottene un alloghju per a notte in una caverna di calcariu induve i pastori utilizati per guidassi u vacche. À questu locu in un invernu friddu di l'invernu, un pocu di Ghjesù hè natu. In l'absenza di una cradle, a Vergine diventa hà strappatu u so figliolu è u metti in un criaturu - un alimentatore di vaccini.

U primu a sapiri da a nascita di u Figliolu di Diu eranu i pastori, chì guardonu a banda ind'era vicinu. L'Angelu apparse à quelli chì anu annunzatu l'aparicio di u Salvadore di u Mondu. I pastori agitati fughjà à Betlemme è truvonu una caverne chì Joseph è Maria è u zitellu durmianu.

In u stessu tempu, da u livante, i maghi (i maghi), chì èranu stati aspittendu à u so nàscita, s'avìanu alluntanatu à scuntrà à u Salvadore. A stilla brillanti, chì sburdà illuminò in u celu, ammittìanu a via. Adoreranu u Figliolu novu di Diu, i Magi u riggianu simbulu. U annu aspittatu di u Salvadore si ralegra u mondu sanu.

Catòlicu è Ortodoxu Natale: a tradizione di celebrà

A storia ùn hà micca mantendu a data precisa di u nascita di Ghjesù Cristu. In i tempi antichi, i primi cristiani cunzidiravanu a data di a festa di Natale u 6 di jinnaru (19). Cridianu chì u Figliolu di Diu, u redemintore di i piccati umani, era di nascita nant'à u stessu ghjornu chì u primu piccatore in terra - Adam.

In seguitu, in u IV seculu, per decretu di l'Imperu Rumanu Imperu, Natale era urdinatu per celebrà u 25 di dicembre. Questa cunferma l'assuntu chì u Figliolu di Diu hè statu cuncipitu nantu à u ghjornu di a Pasqua Pasqua, chì vinia u 25 di marzu. Inoltre, quellu ghjornu, i Rumani faintunu celebravanu u festival paganu di u Sun, chì nowificà à Ghjesù.

A diferenza in veduti di e cumunità ortudossu è cattolica in a data di a celebrazione di Natale nascì com'è u risultatu di l'intruduzioni di u calendariu gregoriu à a fine di u XVIe seculu . Molte cumunioni cattolici e Ortodoxi orientali cuntinuonu per annunzià u anniversariu di Ghjesù Cristu u 25 di dicembre à u vechju, calendariu giulianu, rispettivamente, oghjinè annunziate u ghjennaghju di u 7 ghjennaghju da un novu stile. E churches catolichi è protestante scelte un strada differenti, dichendu Christmas Day u 25 di dicembre, secondu un novu calendariu. Questa hè a divergenza in e tradizione di i cattolici è l'Ortodoxi s'hè stabilitu, chì stilla.

Costumi di Natale Ortodoxa: post di Natale

Natale, o Filippovsky, l' ortodoxu rapidu accumenza à osservà u 28 di nuvembre, quaranta ghjorni prima di u principiu di a festa di Natale. U sicuru nomu di u postu hè assuciatu cù u ghjornu di a memoria di l' apòstulu Filippu. Cascate nantu à a "chimney" - a vigilia di sdegnu, quandu hè cumunità di manghjà tutte e cose di latti è prudutti carnati, perchè ùn sia micca tentatu.

Cù u riguardu à e restrizioni, sta postu ùn hè micca cusì grande chì, per esempiu, u Granni. U so significatu è chì l'ànima pò esse purificatu da a preghiera è à u pentimentu, è u corpu per a moderazione in l'alimentariu. Hè diventata particulare siveru à a vigilia di Natale.

Tradizioni di a Natale Ortodossa: Eva di Natale

Hè u solitu chjamatu Christmas Eve un ghjornu chì leva a Natale Ortodoxa. I tradizioni di a celebrazione suggerenu chì in quellu ghjornu, i persone di ghjustu manghjonu u granu tuttu di u triple è a cebada suttastate da u melatu.

A matina nantu à questu ghjornu, l'ortodoximu preparatu pè e veniderità di e vacanze: purtavanu e case, lavò i pavimenti, è elli si stanu sparati in un bagni caldo. À a sera, i figlioli cuminciaru à camminà in u paese, cù una stella di Betlemete fatta di carta nantu à u raghju. Appressu sottu u finestu o vai in u minimu, canta cantu rituali - "carols" - chì vulianu i patroni di a casa benessiri è bonu. Per questu, i zitelli anu ricumpensata cù dolci, pasticcerie, è soldi di soldi.

Ammettini preparanu un alimentu rituali speciale chì sera. Kutia, pomata da u triple cù meli o oliu di linse, simbolizza a cummemorazione di i morti. Un pranzu cù ella hè stata colatta nantu à u fenu sottu l'icògliu cum'è un signu di u nascita di Ghjesù Cristu in a manghjatoghja. Uzvar (vvar) - compote nantu à l'acqua da frutti è frutti secchi - era costumbratu di coccu in l'onore di a nascita di un zitellu. U menù festiu era satisfacente è variata. Preparatu necessariamente assai cocchi, torti, pancakes. Comu u sdighjunu hè in più, i platti carnaghji eranu u so postu nantu à a table: u jamone, cunfittiti, salsicce. À un pate u biscottu frizzatu o ancu un porcu.

Trapeznichat si stabbilò dopu l'apparizione di a stella "Betlemme". A tavula hè stata prima coghju di paglia, è dipoi - cù un mantellu. U primu a mette una candela è un pianu di Kutya. Dopu sottu u mantellu vulsutu un paglia, è stupendose: se longu pane sarà bè stu annu, se corto - sarà un fallimentu devastanti.

Era tradiziunale impussibule di travaglià a vigiglia di Natale.

I patrimoniu di a Natale Ortodoxa: Natale

A festa di Natale in Ucraina, Russia è Bielorussia assorbiu assai tradizzioni di e credenze pagana pre-cristiana di i slaves. Un illustratu vivu di questu hè festa di Natale. Sicondu l'abitudine, cuminciaru à u primu ghjornu di Natale è durò finu à l'Epifania (ghjennaghju 19).

In Christmas morning, prima di alba, un rituali di "sowing" hè statu fattu. L'omu deve esse intruti in a casa prima (in i paesi era un pastore cun un porcu di avena) è da u limitu per scatterà u granu in tutte urdunità, vulendu un benessere à i patroni.

In tutta a casa, i ghjovani accuminciaru a girari, in i capanni di pilami, vultatu in bocca, cù culore di culore. Razzavanu diversi funziona, skits, cantaru canteroni, ricuvandusi per questu un premiu simbolicu. Hè stata creuta chì quelli ghjorni dopu à u caldu di a stizza di ghjente cumincià à i maligni maligni rampante, pruvatu à fà a ghjente di ogni tipu di trucchi suciali. Per quessa, i mummeri Ortodoxi sò in casa, affinchendu chì u locu hè digià occupatu è ùn hè micca manera.

In i ghjorni santi, ghjovani ghjente sò generalmente di guessing à un "sucheno-ryazhenogo"; In ogni località avianu parechje credenzii è signalli cunnessi.

A tradizione di decorazione un arbre christmas

Cridendu u Novu Annu è Natale in i nostri ghjorni hè casi impossible senza un arbre, decoratu cù ghjucate è luci. Sicondu i scentifiche, i primi alberghi d'arburu di Natale apparevanu in casi tedeschi di Francia in u seculu VIII seculu. In origine, era una lege chì pruibisce mette in più di un arbre in casa. Grazie à ellu, avemu u primu certificatu scrittu di un arbre Christmas.

À quellu tempu, era una tradizione per aduttisce u spruce cun dettiche brillanti, figuri di carta culurata, munecche è ancu goffets. À u seculu XVII in Germania è Scandinavia, a dicurazione di l'arbre si trasforma in un ritu permanente, simbulizendu a celebrazione di Natale.

In Russia, questu costume hè stata grazia à Petru Cristu, chì urdinò à i so sughjetti à décorà l'abitazioni di i santi ghjorni cù spruce è di pini. E in l'anni 1830, i primi alcunechi di Natale si prisintonu in e case di i tudeschi di San Pietroburgo. Aos pouchly, sta tradizione era ancu cutturata da l'abitudini indigene di u paese cun un scopu spanitu L'arbureti s'ani a stallà in ogni locu, ancu in i chjazzi è rini di e cità. In i menti di i persone, si sò assestati fermamente in a festa di Natale.

Natale è annu in Russia

In u 1916, a festa di Natale in Russia hè statu ufficialmenti pruibita. Ci era una guerra cun l'Allemagne, è u Sancte Sagrario hà cunsideratu l'arburiu di Natale per esse "venture ostili".

Cù a furmazione di l'Unioni Suvietica, a ghjente era novu permessa di pona è di decorar l'arbuli di Natale. In ogni modu, a significazione religiosa di u Natale hà trasfurmatu à u sfondate, è i so rituali è l'attributi graduallyu assorbutu l'annu novu, chì diventò in una festa famigliale secular. Un stitch sovièticu di cinque puntu hà rimpiazzatu l'Apicultori sette punta di punta à a cima di u spruce. U ghjornu di u ghjornu di Natale fu annullatu.

Dopu à u collapseu di l'URSS, ùn anu parechji cambiamenti speciali. U vacanze invernu più impurtante in u spaziu post-sovieticu hè sempri l'annu novu. Natale accuminciau a benitatu in pocu tempu, principarmenti li cridiechi ortudoxa di sti paesi. In ogni casu, a vigenza di Natale in i chjese, i servizii divinità sò solemne, chì sò direttamente direttamente in televisione, a festa era torna ancu u statu di u ghjornu off.

Natale di Natale in i Stati Uniti

In i Stati Uniti d'America, a tradizione di celebrà u Natale accuminzava a ripiglià abbastanza tardu - da u XVIII sèculu. I Puritani, protestanti è Baptistiani, chì custituiscenu a parte più grande è influente di i culoni novi in u Novu Munnu, perchè parechje tempu upprenza a so celebrazione, ancu imponente multe è penalità per ellu à u livellu legislativu.

U primu árbol di Natale americanu hè stallatu davanti à a Casa bianca solu in u 1891. E quattru anni dopu, u 25 di dicembre era ricanusciutu cum'è una festa naziunale è dichjarate un ghjornu off.

I costumi di celebrà a Natale Catrica: casi di casa

In i Stati Uniti, hè cumune di Natale per festighjà diprezzà no solu l'arburi di Natale, ma ancu in casa. À u finestru è sottu à u so tisori cordeanu l'illuminazione, spumante di tutti i culori di l'arcittu. Garlands sò ancu adurnati da arburi è arbusti in u giardinu.

Prima di l'intrata, i propietati di casa propiu spiegari l'attitudini luminosu di l'animali è di i bianchi. È nantu à a porta si stalla una guirnalda di Natale di rami spruce è cone, inchiutatu cù cilesti, cumplementati da perle, campane è fiori. E sti guirreri dettu ancu in l'internu di a casa. Agghici Evergreen - a personificazione di u triunfu supranendu a morte - simbulizeghja felicità è benessiri.

I tradizione di a festa di u Natale Catòlicu: una sera di famiglia

Hè ricivutu chì à a festa di a Natività di Cristu una gran famiglia in forza sana hà intesu a casa di i genitori. Prima di l'iniziu di un pranzu festiu, u capu di a famiglia sia di leggi una preghiera. Allora tutti manghjonu un pezzu di pani cunsacrati è drissi una sciullazioni di u vinu russu.

Allora pudete aduprà a manghjà. I platti tradiziunali chì sò disposti in unori di e celebrazione di Natale, sò in ogni paese è regione. Allora, in l'USA, una mustità di fasgioli è di colti, i salsicce, u pesciu, u patata hè sempre servuta nantu à a tavula. L'inglesi è l'scozzia sò sicurazione di culmu di un gallinacciu per questu ghjornu, preparanu un furzu di carne. In a Germania, l'oca hè tradizionale u vinu caldi è cucinatu hè coccu.

I patrimoniu di a celebrazione di u Natale Catòlicu: rigali è hymns

Dopu un ghjornu generoso è cori di festa, tutti ghjucate sempre à daricci ognidanu l'altri rigali. E i zitelli anu preparatu "Calzi di Natale", chì sò pendiati da a chimenea: à a matina dopu, Santa Claus certamenti partianu da ellu una sorpresa. Oghje chì i zitelli saldate sottu a l'ughjettu di l'alivi di Natale per Santa Claus è u so vechju, perchè quelli in Natale sò ancu micca fame.

A festa di Natale in cità petite cità americani hè ancu cunservatu altre piacevule tradizione. U ghjornu di Natale andà à visità un altru è cumincia i vechji canzoni devoti à questa festa. I figlioli, vistutu cum'è ànghjuli, realizanu carols di Natale, glurificà à Diu è u nàscita di u zitellu Cristu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.