Casa e FamigliaVacanze

Wide carnival!

In l'ultima semana prima di a Great Quaresma in Russia, di i primi tempi feste a festa di u filatu di l'invernu è a riunione di primavera. In u pòpulu, hè chjamatu una Maslenitsa ampla o sfondate. A primu in i ghjorni di u Carnaval, i canzone è i risati anu intesu in ogni locu, in i big cities and villages foru isse feri induve pudete cumprà tutte parechji tratti, tes, sbittens è compotes. In Russia, queste ghjornu chjamò i campanelli, in u sole, e cume di e chjese eranu brillanti, brillanu i samovarini cuminciaru cum'è calore, in ogni locu eranu festività, buffoni è fine tea-parties!

Questa festa festiva veni da noi di i tempi pagani. À a fine di l'invernu, celebravanu a festa, dedicate à i dii di a fertilità Veles è u Sun-Yarile. Parirò à i slaves chì u sole dughjanu a terra da a hibernazione di u inviu, duna vita nova è aspittava à una ricchezza in u novu annu. In questu questu, quasi tutti i riti di quellu tempu era assuciatu cù u circhiu - u simbulu di u sole. In sta simana festiva, incendomii, incruciate i rote è u simbulu principalu di a festa, sicuru, era una frittella. Dopu l'adopru di u Cristianu, a festa hè chjamata a Semana di Cheese, dopu, in u XVIe seculu, riceve u nome attuale, a semana Pancake, familiar à tutti.

À u tempu, a festa hà acquistatu novi costumi è riti. Allora, ogni ghjornu di a Semana di Cheese hà avè u nome è e règule di a so cummandu. U primu ghjornu di Maslenitsa hè chjamatu una riunione. In seguitu, i zitelli di prima di a matina fendu un panne di stuppa, hà vistutu cù robba splendente, vistutu di bast i calzini è tissuti. Allora Maslen hè stata postu in un trineu è, sottu i canti e chjosi forti, hè stata pigliata à a strada. È, cù ellu, purtonu tutti i tipi di documenti: per i zitelli, picculi rotolo, pancakes, documenti è tè calori, per l'adulte panificà è pancakes avec butter, cheese, wine and beer. U sicondu ghjornu di Maslenitsa hè chjamatu "flirting". In questu ghjornu tutti i ghjurnati in modu di ghjucà prestu à i chjusi di ghjesgia, rini di ghiacciu è posti, induve elli durmianu nantu à i diaculetti, cavallieri di schernu esculputi. U mesecru di u mumentu a so mamma hà invitatu i so figli-a pancetta. Di solitu in questu ghjornu, a famiglia sana, famiglie è amichi cresciute per un cena festiva cù pancakes è carichi. U più ghjornu di Giovannucci hè u ghjovi "Broad Quarter". In questu ghjornu, in regula, nessunu hà travagliatu, è tutti, allughjatu è ghjovanu, indulged in all kinds of winter fun, da cavallu nantu à u drow è finennu cù palla di battelli. Ricurdativi di a film "Barber of Siberia", induve u Carnaval di questi tempi hè assai illustratu. U venneri hà statu un ghjornu rispunsevule per i figlioli chì invitaru a so amata maternaria à a so casa. A so mamma hà avutu esse invitatu à a vigilia di a sera, è da tutte e menziunhe personalmente, è u venneri dumani, prima di a matina, era necessariu di mandà à a casa a sogrezza di e persone especial, quale u populu chjamò "chjamatu". A festa ùn finisce u sàbbatu, quandu tutti i parenti culligiani in casa di a ghjovana ghjovana (nantu à i partiti di u Zolotkin) è digià hà datu tutti i numerosi parienti è amichi. Dopu vindutu u domenica "vedende u Maslenitsa", o cum'è ancu chjamatu "Pervenziale Sunday". In questu ghjornu, e persone si dumandà u pardonu per tutti i feriti involontari o involontari sottumessi à l'annu, dopu chì era bisognu necessariu di bacio Per esse cleansed from all offenses, i laeti cù un corpu apertu avvicinanu à a Gran Post, chì dura 40 ghjorni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.