Casa e FamigliaVacanze

Un scopu interessanti per u ghjornu di Babbu di Babbu in kindergarten

U principiu di l'estiu hè u tempu più funtu, ci sò assai ghjorni in caliu anticipu. U sole brillanti hà facenu felici cù u primu corpu. L'adulti aghjustanu, è i zitelli sò in vacanze. In i settori preistorichi, prima ghjugnu sò ghjorni spiciali. Avemu bisognu à u moddu di u travagliu di u veranu, per pudere formà novi listi di i zitelli, per fà un divertimentu avvenimentu, perchè u 1 di ghjugnu, ogni annu, u Cecu di Feste se celebrà . L'opere di i vacanze in a kindergarten hè pensatu per avantaghja, u solitu cumprendi i realizazioni di i zitelli è sorpresa. U nostru articulu u vi diciarà cumu fà preparà stu vacanze, vi prupone una variante di a so splutazioni in l'aria aperta.

Cumu create un modu d'animu

Preparate pè u vacanze in anticipu. Assicuratevi cunceta u disignu, chì cresce un ambiente glistoso di a matina. Quessi sò devenu una decorazione tematica, secondu quale scopu hè sceltu per u ghjornu di i zitelli. In a strada, à l'intrata à a kindergarten, piglieti l'ochju cù i palloncini, bandieri è garlande. In a sala di giardino è in gruppi, hè ancu cunsigliatu per foglie cartelli di salottu, urganizà exhibimenti di opere di zitelli (disinni, articuli artifici) o ritratti.

In più di un disegnu culuritu, a musica aiutarà à creà un ambiente di vacanze. Fate stu ghjornu in a matina nantu à u giardinu, i vostri canzelli prediletti favuriti di i zitelli, chì causanu figlioli è adulti a cantà.

Ogni exercitu di matinata nurmale pò esse sustituitu da una piccula discoteca. Let the children in the dance express their emotions positives.

In a sala o in a strada?

Ci hè parechje scelte per sapè passendu u ghjornu. Prima, decide quan scrive un script for Day Protection Day, l'azzione sarà nantu à a strada o in u hall. Da questu depende di ghjochi, competizioni è altri momenti.

U locu duvenu l'avvenimentu festivu seranu postu per allughjà tutti i zitelli. A pianta ghjunghjenu vicinu à u giardinu hè ideale per un tali successu. U primu, hè novu è pocu spaziu per i zitelli (festi esterni, sfurtunatamenti, sò assai menu frequenti cum'è in a sala). Siconda, tutti i zitelli puderanu participà à u stessu tempu (solu dui o trè gruppi s'integravanu in u hall).

A negativa di l'avvenimentu nantu à a strada pò esse cunsiderata a so dipendenza à u clima. Si chiuvana, a vacanze sarà esse annullata o postponata. Un'antra minus - a difficultenza à u performance di canzone è i danze hà amparatu à questu ghjornu. Se l'equiperii di rinfurzatu di u sonu pò esse cacciati à a strada, allura i zitelli pudarà puderà ballà à a rivista di l'audio. Certi canzoni sò ancu realizati sottu a soundtrack. E quelli chì sò sappiutu sottu l'accumpagnamentu di un direttore musicali toccu à u piano can sound unaccompanied (a cappella). Inoltre, ùn ponu micca esse cumposti in u scopu di ghjornu di u ghjornu di babbu.

Poesi per i vacanze

U veranu u primu ghjornu,

Tutti quellu sapi di questu,

Cantando canzone canti

È lettu poesia.

Tutti i carusi sò invitati per u praticiu, fervidu da u sole.

Cumplòglite u bunches di grass e bouqueti di fiori.

Faremu aduprà una ballata round - brillanti, culori!

Perchè u soli, perchè l'estiu!

Hè assai bbonu chì u sole santu,

È ellu permette li i cunegini sò vinendu à noi da a mattina à a finestra.

Hè assai bè chì i fiori ci sò fioriti.

Let the bright days of summer brighten up!

Hè assai bè chì i figlioli riri,

Hè divertente è gioia per vive in stu mondu!

"Oi, l'estiu hè russu" (Scenario di u Babbu di Babbu in u celu apertu)

Siccomu a festa hè per i zitelli, in u focu averebbe esse chiuvisi è carusi. Seranu i principali caratteri di questu ghjornu. I gruppi sò edificatu nantu à u situ nantu à u kindergarten. Sounds merry music.

Clown sorgi de Veselinka:

- Oi, carusi! Vi felicità in u principiu di l'estate! Diciemu salutu: gridendu "hello!" È aghjunghjendu a penna.

(I vostri ghjucassi) Vulete dinò? E cume facemu questu questu? Forsi si cunnosce canzone di canzone o un ballu?

- Iè!

- Wow! È mi manchi?

(Quì à l'scena di u ghjornu di prutezione di u ghjornu, pò aghjustà alcune poesie, canzone o danze per i zitelli)

A musica tristi Sounds, un pezzu fora di Grunch, cammina cu la testa, ùn mi circà nudda.

Veselinka: "Guys, questu hè a mo mozambjola (volte à ella), bonu, sì triste? O quale fate questa ora?" E chì site successe à voi? "

Pienu: "Hola!" In a matina, ghjè ellu hè più preziosu in u mondu, è avà ... (suspira) truvava una maraviglia fiorita - ogni petali avia u so culore, duverebbe esse magicu! Ma u ventu hà chjappu, è tutti i petali fussinu, è È ùn hà micca tempu per fà un desideriu (suspiri)! "

Veselinka: "Era una fiore sete fiorite, oghje qualchì fata di fata, sapete ch'ella sapi? Pensu à qualcosa! Agghici u mo sorrisu di a mozza! Agghicamu tutti i petali di una fiorenza màggica per ella". Dice ch'elli eranu stati passiunati da u ventu è Truveremu solu! Solu à ripiglià oghje, avete da fà funti differenti.) Cope? Allora si ncùantemu quì, quandu tutti i petali sò cullati! "

U ghjocu "Imparate i petali"

U scènestu scenario di u ghjornu di babbu hè custruitu in tale manera chì ci sò sette punti nantu à u travagliu di u giardinu, chì venenu à quale, un gruppu di zitelli realizà a cumpitenza è riceve un pétalu. Dopu alluccutu tuttu, elabure un fiore biancu.

I paisani puderebbe aspittà per una varietà di tarei, ponu scuntrarete cù i caratteristiche di fàvule cù e cumerci spettaculari o solu travagliu di u giardinu. U mistieru prudente cerca dumanni nantu à edibles - legumi freschi è mushrooms o di i mediurevuli. U direttore musicali dà a tastera creativa: cantà, ballà, ripetite u ritmu o altre. L'instructore di furmazione fìsica dumanda per vede i movimenti di i carricati chì anu da fà in l'estiu.

Pudete fà rivuluzioni, ghjoculi, risolve i prublemi. A cosa principal hè chì a cumpitenza deve esse faciale, interessante è alteru in u tipu di attività, u mobile seguitanu l'intellettuale è cusì.

Preparate tutte l'attelli in anticipu, chì deve esse scrive un script. U ghjornu di i zitelli in a kindergarten sò diventate è una festa erranta in i zitelli.

Vola, mosca, petali!

Ricuglie tutti i petali, i figlioli ritornu à u situ. Go Grustinka è Veselinka.

Veselinka: "Cumu fate? Fate u ghjocu di cullà i petali?"

I figlioli: "Sì!"

Grunch: "Hè bella!"

(I pagliacci sò cunzidienu i gruppi di fiori rifluttivi - sette culleghi)

Grudinka: "Quante fluria divertida ch'e aghju vistu, è solu un avutu un desideriu di fà u veru cale è feroce!" Ma puderete scurdà di e parolle ... "Vola, mosca, petali, da u punente à l'est ..." (i carusi aiutanu à ricurdà ).

Veselinka: "Pensatu quì, è decisu chì ùn vi ne scumpirellà i petali, hè megliu inizià i bolas à u celu (i sguardi)".

Diciaremu di forti: "Oulu, l'estiu". I figlioli ripetiri questi paroli, postu chì un munzeddu di boli di colore sò volte fora di l'altitudine. A fine, i zitelli custituiscenu una canzone o un cummerciu di ballu cumuni, u scrittura finali.

U ghjornu di i zitelli di u kindergarten pò seguitu cù una cuncorsu di disegni nantu à l'asfaltu, cumenti di sabbia o diversione divertente. Pudete attruisce i genitori chì urganizanu e classi maestri, assicute à i zitelli per fà articuli, mudeli longa bola di figurini, applià aquagrim, corpi in corpi, fendu rampi.

Se u tempu ùn hè micca furtunatu, i vacanze sò disposti in u salone. Pò esse un manifestu di pupi, un concerti o un scrittore teatru.

U ghjornu di i zitelli hè una occasione maravigliosa per divèrntu per i zitelli è e donne. Let the coming summer bring up the sorpresa and will please with warmth!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.