Casa e FamigliaVacanze

Comu dicura una tavula per una festa?

Ambiance festivale - questu hè probabilmente a cosa più preziosa chì questa o quella festa pò dà. Ma ùn scurdate micca chì a furmazione di stu spiritu largamente si monda nantu à e spalle di celebrante, è, in particulari, i patroni. Unu di i modi più faciuli di creà l'impressione persunale hè di bellissima decorar a tavola.

A tavola festiva hè cintrali, cusì u significativu hè valore. Hè quellu chì aghjunte immediatamente u so ochju, hè quellu chì hè capaci di stabilisce u tonu di tuttu u vacanze. Cusì avete bisognu à dà un'atica attenti mentre preparava. In ogni casu, u decoru di u tavulu ùn hè micca cusì difficiule, perchè ùn pare avellu. E ci sò assai manere, pudete sceglie u qualchissia chì vulete megliu.

Cumu decorate una tavola? U modu più sèmplice, u più viscuvili hè di appruvà ghjunti l'apparechje chì si deve esse serve. È in questu hè ancu una grande scelta. À u grande, ancu esemplari à rimborsu l'insalati in bè cù copre hè un passu versu l'estetica. In ogni modu, questu hè probatu d'esse insufficient. E listesse à l'insalati ùn sò micca pussutu esse stati boni pranzi boni, ma ancu sò cun fantasia di u so designu.

À a sorte, pudete piglià un sole pruvucativu, se u listessu pane "Mimosa", dopu chì hè aggruzzata cù una ghjuvannula wiped, circuncendu i chip perimétrici. I pasturi coreani ponu esse stati in forma d'un erice cù aghjunti. Pudete truvà l'altri idee per i platti à appruvazioni, o avvicinavanu quarchi cosa tù stessu.

Inoltre, a direzzione, chjamata carvinga, hè oghji attivamenti sviluppatu. Questu quì chì u ghjocu hè cutucatu da l'alimentariu. Fiore da l'uvaghji, stati di tomate è i rosi da pettine - i figuri interessanti, chì pò esse creati da alcuni affari. Ogni maestru puderanu fà opere d'arti da frutti è ligumi.

Comu dicura una tavula cù l'aiutu di servillone? Hè assai facilmente. Prima di tuttu, pudete formà da elli uni figghi è arrange-à nantu à i platti di i clientni. Se ùn ci hè nimu per st'omu, pudete dullisce solu in triangulosi neat. Ci hè ancu una opción più economica in termu di u tempu - napkin. Hè permettenu à prestu è bellissima ricerche questi cumezzii insubbabbiliti supra a tavula.

Sì a celebrazione si faci in u bughju, i candele sò simplement una fantasia di decorazione per a tavula. Eccu, cum'è sempre, l'opzioni sò pussibuli. Pudete mette à parechji candileri enormi, o pudete - petite candele vicinu à ogni platu.

E, sicuru, ùn devi micca ubligatoriu di e fiori. Cumu decorate una tavula cun l'aiutu? Ci hè un matriculu - ùn pò micca mette in u centru di un vasu cun un grande bouquet, perchè ùn impedisce à e persone di cumunicà, u chjusu di l'altri. Hè megliu mette in cuntinenti picculi cù prudutti pezzi, o mette una piccula fiorita per ogni clientu per separatamente.

Pudete cumene è i piatti. Tuttu u codice di quantu impurtante hè di pudè ritornu à a so apigna originale. I stessi venti pò esse stampati cù l'additivi, quale hè solu sappiutu. È pudete pintà di l'esterno cù u pittura. Inoltre, à a vostra dispusizione sò diverse ritmi, brocche, fiori, chì ponu ancu esse usatu per a decorazione. A più chjave - per vede l'imaginazione, è u risultatu sicuru ghjè per favvi i visitori è l'anziani.

Hè assai impurtante per capiscenu chì tuttu ciò chì hè scrittu quì hè permissìvule solu s'è no avemu parlatu di una cena di famiglia, una simplicità o una sughjornu romantica, quella hè di u nostru propiu. Se parlemu di una accultura ufficiale, avemu bisognu à seguità a règula d'etiquette, chì, curiosamente, regula esta pregunta. In questu casu, a maiò parte di l'anche altri hè inacceptable. Hè bisognu à esse cuntinuo cù un poghju di candele in u centru di a tavula è e napulitei nicati davanti.

Cumu decorate una tavola? Comu pudete a vede, hè assai simplice, u più chjaru hè di avvicinarià a cummercialità cun imaginazione. In questu casu, a tavola festiva diventerà una veru travagliu di l'arti è darà tutti i pratichi. Hè, senza dubbitu, serà ricurdatu da un pezzu di tempu per tutti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.