GirateTips Travel

Girona (Spain): ciò chì a vede budget trafficu

At un tempu quandu di più è più indipendente budget vulannu Air bugettu in l ' "stradale" Routes turistica ci hè una nova bagagliu - Airport Girona. Cunfrontu cù u grande centri turistiche, cum'è Granada, Madrid, o Barcelona, si pò, a primu sguardu, parenu picculi, pecchè unremarkable, cum'è un postu à aspittà di u volu dritta. Però, si deve firmavanu zdes hè almenu per un ghjornu - criditimi, ci hè qualcosa à vede.

Hè cunnisciutu per, quannu la cità fu funnata: in 75-76 gg.n.e. legionnaires Roman in tempu fiche, custruitu un future, fortezza, chi cchiù tardu fu a essiri chiamatu lu nomu di Girona. Spain a ddu tempu facìa parti di l 'Imperu Rumanu è u furtezza era di surviglià a strada di l' Via Augusta, chì si n'andò da Roma à Seville.

Da chi éra sò stati tocchi pezzi di 'anticu e furtificazioni è, a propositu, na vota un impurtante pezzu di "Strade di austu."

A Vizzavona (induve l 'traghetti ghjunghjini da u campu d' aviazione) hè situata in lu novu paisi nantu l 'altru, banca di u fiume, Onyar. Vi tuccherà à andà à u fiume, longu a strada, godere i beddi casi in stili Art Nouveau.

À traversu u fiume, in u na cullina cuddetti è altu Kapuchins hè vechju Girona. Spain cunsidareghja hè "la prima, viale in Europa", comu hè vicinu à u canadese cordon di France.

Hè meriteghja a imprissioni i vechji casi di u front Onyar. Parechje di li stati custruiti in lu tardu Medievu è era parti di u furtificà a cità.

House-turri Arrìzzati fora di u mare, cum'è i munizioni di scogli. By u stradellu, tutte e di li sò sempre abitata. Fun à fighjulà, comu lu seculu dopu à u seculu à fà adjustments in l 'abbillimentu di l' antichi muri.


Avemu passà u ponte, è vai spechju in lu cumplessu, labirintu di carrughji medievali. Micca esse persu, si avissi a èssiri beddu a visita u primu centru infurmazione turistiche è ci piglià una mappa di a cità di Girona. Spain veru ùn abbandunà i turisti, è hè prubabilmente a centru u impiigatu in bona English vi dicu chì hè u colpu in u primu postu di visita. visita nizziali cunsigliemu Girona, minà attornu a l 'perimeter di u so muri. Iddi èranu fabbricata da i Rumani, tandu i Mori furtificatu, aghjuntu dui Castilians, sicondu à i bisogni di usato militari. Da l 'a cità di torri hè videvule à un sguardu.

Vicinu à a pusari, cattedrale cù e furtificazioni. Nantu a strada voi vi vede i bagni Araba, ùn trattendu di i Mori nun hannu. Iddi foru custruiti da Cristiani in lu XII-XIII seculu, dopu à a ricunquistari cum'è un mimetisimu dicurativi di parolla Musulmani. Girona, quale attrazioni sò p'aviri, particularmenti famosu per a so cattedrale, principali. Ci pò diri ca si tratta - "Solyanka" in architettura. First pintu, allura l ', basilica, Romanesque - si enough elementi di gòticu, baroque, è Classical mischjatu. Lu tempiu vinni custruitu un assai longu tempu è fù cumplettamente di tennis solu in lu XIX sèculu. Ma a ghjesgia hè intrutu in a storia di a architittura a causa di a larghezza di i so navata principali - 23 metri (largu solu San Pietro di Roma). Di u tèmpiu, hè una scala di u 90 di passi, à u mumentu di a custruzzione (XVII c.), Era u prugettu scala in u regnu.

"Preghera", o la Russian Jewish medievale - un altru ochji luminosi di i cità di Girona. Spain scacciò i Ghjudei di u regnu durante u regnu di Isabella di Castigghia - un Cattòlica fanàticu. Houses in u Russian stati dati à i poviri cristiani, ca era troppu ddu mischinu di ricustruisce di elli. Cusì, u Russian firmati in u so forma urigginali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.