Arte e spettacoliArte

Titian: scultura e discrizzione

Tiziano Vecellio - pitturi italianu, u più grande riprisentante di u Rinascimentu, maestru di tutta la scola Venetian di pittura. Natu in 1490, in una famiglia, militari e shtatista Grigory Vecellio.

artiste Renaissance

Dipinti di Titian sò nantu par cu li caputravagghi di li mastri Renaissance cume Michelangelo, Raphael, Leonardo da Vinci. In l 'ardori l' artista hè statu dichiaratu lu megghiu pittore in Venice. Titian, scritti in i tempi sfarenti, diverse dipinti vein pronunzianu riflèttiri li sceni cchiù mitologicu è biblica. Iddu dinò addivintau famusu comu un patruni di portraiture.

In 1502 Titian Vecellio intrutu in u Studio di Sebastiano Tsukkato, unni cuntinuau Sketching e po amparà i principii di pittura. Qualchi tempu dopu, u zitellone si n'andò à studià cun Giovanni Bellini. Ci si scontra Lorenzo MAR.GIA e Angelinu. Cù l 'ultimu Titian travagliatu nantu à i afréschi in la ghjesgia Paolo, dei Tedeschi.

prima caputravagghi

piriudu principiu di l'Titian - qualle suprattuttu ritratti. In 1510, u flagellu mori Angelinu è i ghjovani Vecellio pigliatu à compie i travagli inachevé di a so Lars. Un annu cchiù tardu Titian mandatu à Padua, induve a la chiesa, lu Scuola Del Santo staciuni afréschi vuluti di miraculosa trasfurmazzioni Antoniya Paduanskogo.

ritrattu arte

Dopu à u pittore paese u tributu à Angelinu, si rifirisci a la imagini di i fidati di alta sucetà è primure biblica. Unu di i principali temi in ritratti l'artistu di li fimmini si messe. pittura, l'Titian Madonna è certificati prizziusa da assaghjà di u tempu è marcatu di dipinti, piena di e forze-sustinendu a vita è u statutu idee nternu, ca sempri statu u travagliu di u pittore. Vecellio fu capaci di purtà à i piani di u tema biblica di quarchi cosa a terra naffirràbbili, ma in u listessu tempu timuni. Portraits Titian schjaccià un altu livellu di spirituality ancu u tela ochji una persona vivant, cum'è una regula, cù tristezza in i so ochji.

Dopu à Angelinu pittore Vecellio pruvatu à truvà un omu di supiriuri a classi 'arti, a farisi spirienza. Tali lingue per ellu hè Raphael e Michelangelo. pittura, l'Titian falsi acquistatu i segni di a maturità, a vigna divintò più chi è la bedda meza-Anjou in i so quadri enthralled lu pinseri d 'arti. L'artistu ùn avemu tempu à purtà fora mare Spart'u ordini, chi era pienu, dî rapprisintanti di la curti riali è u Vatican, à mezu à i so clienti rigulari era cardinaux e àutri strumintisti, gran fidati è nobili Roman.

I capi famosu-mondu

A pittura, chi fù creatu da Titian, "Venera Urbinskaya" in 1538, hè un esempiu di simbolicu in a pittura. Nude ghjovana donna, incù una di crumbling rosi in a so manu, simbulizeghja a vuluntà di divintà moglia calchissia l'altru. L'artistu chidi u ghjovanu càmera di u duca Guidobaldo, situatu nantu à un lettu in linchi di l 'eventu principali di a so vita - matrimoniu. À u pede di a càmera hè addurmintati cane, - un simbulu di essiri statu fideli, in fondo, sò cameriera affaccendata, tastare tavulini dota. Titian in la luce "Vèniri" mustratu a donna, perfetta di lu Rinascimentu.

Un altru grande picture, unni l 'artista occupa a maghjina di u feminile - hè l' "Kayuschayasya Magdalina". Titian girò à a maghjina di Marii Magdaliny curputu, ma u megliu preti hè ciò chì hè in a cappella in St. Petersburg. taglia capi - 119 da 97 centimeters.

magdalene

U pittore dipintu una donna, in u tempu di pintimentu. cunfusioni mintali nant'à u so visu, à i so ochji - la spiranza di messa fora di la suffirenza pressione. Ripiglià u Venetian imagine pyshnovolosoy, Titian hà datu u so funziunalità caratteristica chì Accenti lu dramma e angosce chì benevulenza u ritrattu. Cintunari di tracce pòrtanu la stupire di l 'anima pintutu ora di Santa Maria.

arte ritrattu di Titian hà campatu u so heyday in lu 1530 - 1540 anni, quandu l 'artista dipintu cù nutevuli perspicacity di li sò cuntimpuranìi, guessing tutti i variazioni di i caratteri, liati à u canvases di u statu di i so servitori. Iddu macari arrinisciutu a mostra u raportu trà i populi chì sò state rapprisintatu in u ritrattu di gruppu. L'artistu truvari facirmenti lu unu àutri suluzzioni cumpusizioni, unerringly hà sceltu i Suspect, epressioni, allegria, testa.

maestria

Dapoi u 1538 Titian maestrata à maturà i gastrunomi sustanzi tunalità, quandu u culore, un'idea crèa dicini di differente Anjou. Di e tecniche, pittura, soprattuttu portraiture, sta senza circulazioni capacità incù u Gamut culore significa assai. U sustanzi di culore ntrizzati cun images psiculoghjche diventa nutava spinta emutivu.

U megghiu òpiri di ddu piriudu - "Portrait of Gonzaga Federico" (1529), "L'architettu Giulio Romano" (1536), "Pietro Imperia" (1545), "Venus and Adonis" (1554), "Gloria" (1551), "L'omu in vistitu militari " (1550)" Clarissa Strotstsi "(1542)" Ranucci Farnese "(1542)" Bellezza "(1537)," u conte Antonio di Porcia "(1535)," Karl V incù u ghjacaru. "

In 1545 l 'artista manca di Roma à creà una seria di ritratti di papa Paulu III. Ci Titian prima scontra à Michelangelo. Tri anni doppu, si trasfirìu a Germania, induve guditi la uspitalità di Carlos V, mpiraturi. Duranti stu pirìudu, la artista faci parechji dipinti munumintali: "Arricu murìu ntô cun male" (1542), "The Man Se" (1543) è una seria di dipinti sottu u titulu di "Danae".

Cchiù tardu, l 'artista era culurata' na pittura, psiculoghjche spechju "Venus and Adonis" (1554), "Gloria" (1551), "Un omu in costume da militari" (1550), "Diana è Actaeon" (1559), "Venus cù una Mirror" ( 1555), "The râpé di Europa" (1562), "Allégorie de prudenza" (1560), "Girl cù un fan fan" (1556), "L'architettu Giulio Romano" (1536), "Pietro Imperia" (1545), "Klarissa Strotstsi" ( 1542) ", Ranuccio Farnese" (1542), "Bellezza" (1537), "The Count Antonio Di Porcia" (1535). Duranti stu pirìudu, comu lu cèlibbri self-ritrattu era culurata, induve Titian chidi cù una spazzola in i so mani.

Light è schjuma

òpiri sò ancu di più suttili chromaticity culore. Anjou d 'oru muter, cù culori turchinu azzaru, un numaru infinitu di Anjou rosa è rossu. U pourrissement di u fini di opere di Titian - la mprissioni di legeri, brushwork solu free, cumpusizioni, forma, luce - tutti i assuciata à una. Titian trouvés un statutu tecnica di disegnu magnifichi, induve l 'anticarburizing hè appiicata cù una spazzola, micca solu, ma dinù cù u vostru dita, un cuteddu scelta. Different in prissioni forza datu una varietà di tracce. From u varietà di imagini smear Am nati senza pienu veru dramma.

caputravagghi l 'urtimu di Titian, scritti pocu nanzu sò morti: "pieta", "Santa Lucia Sebastian", "Venus e Cupidu fàccia", "Tarquin è Lucretia", "Porter la Cruci", "A situazione à a cascia", "uva". In sti imágenes la artista mustratu a tragedia inescapable, tutti la fini canvases differ prufundamenti drammatica.

a morte l'artistu

In 1575, Venice statu cunfruntatu cù un disastru chì hà cumandatu da tutta a cità, fù un terribbili pesti. In una settimana, aghju persu un terzu di a pupulazione. Ill e Titian, 27 August, 1575 a prima artista statu trovu mortu vicinu à una utensili. In una manu, si tinia un spazzola, e l 'àutru - la scelta.

In Italia, ci hè una lege prohibiting i militari di vittimi di la pesti, comu lu virus di sta terribili k hè ncridibilmenti cuncede, si pò s'intestanu di dicenni. Per quessa, i morti sò solu abbruciati. Titian dicisi micca à fà u focu. artiste brillanti fù intarratu in a cattedrale, "Santa Maria Gloriosa, Frari."

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.