SaluteMalati è Cundizione

Voice di Osiplost è cumu per liberà.

Per principianti, deve esse nutati chì a roncatura di voce ùn hè micca una malatìa à tutti, ma solu un simpastu chì accunsente una di e malatie. A maiò spessu hè una laryngitis, in altri palori, una inflamazioni di a larynx causa da un pocu di bacteria, virus o ancu polu ordinariu, se ci hè assai. In certi casi, pò esse farinutitis o una garganta di sera, un forte overstrain di l' attitudini vocali, purtendu à a so irritazione o tracheitis.

In ogni casu, se a voce hè pusendu, questu hè u primu segnu di una violazione di e funzioni di furmulariu di a larynx. Pulmuni, bronchi, tràchea, parte respiratorii di a gola, tuttu pò dannà u prucessu inflamatoriu, se a voce ronca. Cumu trattà stu simiculu, cunnisciutu un mèdicu specializatu. Perchè, in situ situ gravii, avete da cuntattà immediatamenti per cunsigli. Se a cundizione di u pacicte ùn fate micca scantu, ma a ronchezza sempre devi assai malacquette, pudete applicà un trattamentu indipindenti. Questu hè u cumplimentu impostu à u regnu è l'applicazione di certi procedimi.

Prima di tuttu, l'impegnu di qualsiasi alimenti friddi, cum'è u ghiaccio è u freddo, hè statu pruibitu. Ùn arrispate l'aria freda è si stalla in un locu chì hè troppu cool. A lentizza di a voce in u zitellu precisa un attualte. U zitellu deve esse spiegatu chì a conversazione in voce alta, più menu chjosi è canti, hè dannighjatu à ellu. Pudete parlà solu in un sussurru è pocu listessu. Sì a voce hè stata sferita cumplettamente, è questu pudite passà da l'edema di u tessulu connectivu, avete da chjamà immediatamente una ambulanza. In ogni casu, ùn ci hè nunda di male, dopu à l'assistenza puntuale, l'edema sparghje, è a cundizione torna rapidamente à u normale.

A voce ricuperate a so forza, hè stata viddevita è bella, ci sò assai metudi folklori chì sò stati appiegati. Cogliunse un santu cù l'acqua in una proporzione unu à trè, aghjunghje un pocu zuccaru brùaddu è u fraccione di foglie riflette. Eppo un bevande è necessariu in tuttu di u ghjornu invece d'acqua è di qualsiasi altru liquidu. L'assistenza rapida hè garantita.

Elimina effettuamenti a roncatura di a voce cù l'aiutu di gimnastica in u modu di Strelnikova. Hè constantemente utilizatu da i cantori. Ma l'esercitazioni sò deve esse fattu regularmente è ghjornu. Strengthen i cordi vocali, facenu forte è elàsticu.

Unu di i modi assuluti hè l'usu di u bagnu, è sempre per a notte. A megliu scusa in questu casu, curiosamente, serà l'alkohol, à dì u vinu o a cerveza. L'effettu avarà diventatu ancu forte si aghjunse uni pochi di zucchero di limonu à un vetru di u bè. Oghje l'aghju avà stinnutu in lu lettu è digià a matina dopu si sentenu megliu megliu.

Certu, un adultu cù questu simpunimu hè più faciule per trattà, ma chì se si u zitellu hà una voce ronca, cumu trattà ? In quessi casi, hè cunsigliatu l'usu di lavanduli cù l'aghjuntu di parechji pianti medicinali. Una bona aiuta hè una decocção di camomile incù l'aghjunzione di eucalipto. Hè da esse bolliti è deve esse permettenu infuzione, è pozzu arricchisce a malatia di a garganta cusì frequentente. Pudete ogni dui ore. Per i stessi scopi, u zucchero di patata fresca si usa bè .

A lentizza di a voce in u zitellu pò esse eliminata da inalità. Eccu u palisma eucalipto è a chamomile sò usati, è a matri di matriga è a calendula sò aghjuntu. Questi aromi medicinali più impurtentamente di a gargia irritata, suttu, aiutau di scapigliarete di puffiness e sullivanu l'inflammazioni. A prucedura hè fatta in un quartu caldu. A rinfrescante e coppiette cicatrisera deve esse almenu cinquanta minuti, è dopu à ogni manipulazione, in ogni casu, ùn pò micca esse ghjustu à l'aire frescu. Inutili, tutti i sforzi sianu milioni ridotti à cero.

Hè ricurdatu chì a roncatura di a voce in i zitelli pò ancu esse a causa di a riunione permanente di u nasu o chianci. Hè impurtante per i paisani attentu à questu. U prigione freti induve l'aspettu di i noduli in i ligamenti, è dopu à cambiassi serii in a voce.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.