SaluteSupplii e vitamini

'Materna' - vitamini per a mamma

Sè decide di avè un ziteddu, a vostra vita cede st'ella sia a listessa. Ancu mentre u zitellu hè sempri in i piani, duvete avè pensatu à u so benessiri. Per aiutà i mariti futuri è e donne anu amatu, venenu un cumplicatu di multivitamini "Materna Centrum", chì a cumpusizioni pò piacè ancu i più persone di noi.

Quandu puderete amiaru, u vostru corpu necessa più nutriente. Perchè ùn sò micca tutti i sustanzi è e vitamini pò sintetizà in u corpu, a maiò parte sò chjaru esse chjamatu cù l'alimentariu.

Parechji donne, ancu prima di a gravidanza, aderiscenu una nutrttica propria, ma in anticipazione di u zitellu u passiu hè ancu più notu. I donne pruvate di escludiri di a dieta tuttu l'alimenti malati è manghja più riccu in minerali è vitamini. Ma chì ciò chì facenu quandu u tempu di a verdura è di i frutti hà passatu, ma per quarchi cosa di cocchià qualchì cosa complicata è nutritiva à tutti ùn ci hè micca u tempu?

In questi casi, l'additivu di l'alimentariu biologicu di attivu "Materna Centrum", chì a so cumpusizioni hè apposta per e donne in questu piacè è duru assai duru di a so vita, venenu à salvà.

"Materna" - vitamine, minerali è altri microelementi in u cumplessu sò creati precisamente per preparà l'organisimu di a futura madre per u gravidenza. Inoltre, dopu à u nascita di u zitellu "Materna", vitamine è minerali chì sò in un bellu cumplessu, pruponi l'omi è u zitellu cù tutti i nutrizi necessarii.

Lu cumpurtamentu "Materna", vitamine per e pregnant women, hè riccu in iodine è vitamina B9, senza ellu pò esse u sviluppu normalu di u fetu. Questi cumpunenti sò assai necessarii in ogni uparu di u gravidenza è aiutà micca solu per sustene u corpu di una donna, ma dinò contribuiscenu à u sviluppu normalu di l'uttérulu di u zitellu.

U disadvantage di u complexe "Materna", vitamine per e pregnant women, pò esse chjamatu un grandi cuntenutu di vitamini, cumu a vitamina A è tutte e vitamini B, chì ponu causà diversi tipi d'allergii.

L'effettu di a droga "Materna Centrum"

Per assicurà chì u corpu necessite ghjè omi futuri è eterni in sustanzi minerali, vitamini è elementi di traccia, una tableta di u cumpunimentu Materna hè necessariu di ghjornu. Vitamini B1, B2, B6, B12 ghjucanu un rolu impurtante in u crescitu è u sviluppu di u zitellu, ancu in u metabolismu.

A cumpusizioni di a droga includenu l'acidic folium, chì cuntribuisci à u sviluppu è u crescitu di i celi. A vitamina C aiutà à rinfurzà u sistema immune di a mamma è di u futuru figliolu. U calciu è u magnesiu cuntribuiscenu à u sviluppu propiu di i denti è l'ossi di u zitellu. Inoltre, u magnesiu hè necessariu per a trasmissioni di l'impulsi nervi è u travagliu normale di i musculi, è u calciu hè necessariu per a produzzione di u latte materno. Ferru aiuta à trasferì l'ossigenu à parechji organi è e celluli di u corpu. Iodine aiutà a funzione di a glàndula tiroidea senza interruzzione. È a vitamina E prutege a cèl·lula da a distruzzioni, grazi à i so proprietà di antioxidante, è aiutà à i musculi funzionà degne. U zincu hè necessariu per un criatu propiu è regenerazione di culeculi di u corpu.

Indications per l'usu

Cumu "Materna", vitamine, hè cunsigliatu com'è additivu à l'alimentariu. Hè una forma addibulata di vitamini, macro è microelementi per e donne chì sò preparati per a maternità, e donne incinta è quelli chì sò digià in u periodu postpartum.

Dosi

Assignate 1 tableta per ghjornu. Ma dopu avè cunsigliu un duttore, a dosazione pò cambià.

Effetto d 'uparate

Ci sò parechji effetti secundari, cum'è: l'ipersensitivu à i cumpunenti di a droga, vomitu, stinimentu, diarrea, un sintimu di malacuntie in u stomacu, nausea, pruva.

Contraindicazioni

- malatii chì sò accumpagnati da un accentu in l'accumulazione di ferru in u corpu;

- formi severi di alterazione di a funzione renali;

- A sensibilità aumentata à i cumpunenti di a droga.

Ùn pigliate cunsiglii vitaminati senza a surviglianza di u vostru duttore.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.