FurmazzioniStoria

Battaglia di Poitiers in 1356. A vittoria brillanti di u Prince Francesca Neri

Per di più cà un seculu di Poitiers hè u tempesta di battagghi di sangu. Auropa medievale, ùn hè stupente guerri friquenti, ma u fattu curiosu chi era la battaglia di sta cità hà cambiatu u distinu di stati, magistrati, lu cursu di la storia. A prima battagghia impurtante di Poitiers successa à l 'annu 486, quandu i Franks scunfissi lu Re Roman di Gallia è creatu a so statu. I 732 abitanti search rinisceru a difenniri la murtalità di l 'Àrabbi e mantiniri la riggiuni a sud-occidintali. Ma la lotta cchiù grandiose hè accadutu durante a guerra centu voce di l esse trà u French King Giuvanni II, è u principe, Black, figliolu di u rè inglese.

Prerequisites di una battaglia di sangu

The British avia unu - piena di cuntrollu nantu à i Aquitaine a sud-uccidintali, ma u rè di Francia, ùn vulianu dà in a lu nimicu di a tarra, perchè sutta tali circustanzi u statu ùn pò addivintari forti e ndipinnenti. Edward III dicisi à mette Giuvanni II, in locu è offensiva prughjittò tri frunti. Guvernatore di a Aquitaine hè u Prince Francesca Neri, figliolu di Edward III, si sarà ricurdatu da cuntimpuranei com'è un guerrieru honnête, una strategia inteligente. Hè isolé dicurazioni cumplitamenti neru: pantaloni neru, elmu, armatura, piuma di u listessu culore, cavallu neru.

In l 'annu di a battaglia di Poitiers Black Prince camina à traversu u focu è a spada u Aquitaine, taming abbitanti firàu. À quelli chì a risistiri, pigliò u prigiuneru è ammazzatu. In fini di statina, Giuvanni II dicisi à pruvà a so furtuna è mancari l 'esercitu britannicu. Iddu accolta un esercitu grannissimi, u numeru di li surdati di doppia superiore di u nemicu, è si n'andò à u sud-ovest. Black Prince accuminzau ritiru nti nu, ma di colpu, cascò in a trappula. Battaglia di Poitiers statu nun evitàbbili, perchè l 'esercitu britannicu apparsu inturniatu da u Francese à tutti i lati.

Circannu a risuluzzioni pacificu di u cunflittu

Black Prince subitu capiri ca lu so 'esercitu hè cunnannatu, accussi si pruvau a risolviri u cunflittu tranquillamenti. Da u so nomu di Giuvanni II parrava lu Papa, Cardinal, niguzià una tregua. Prince uffertu 100.000 s'annu d 'oru, u ritornu di tutti i furtizzi è castelli, chì si pigghiaru in trè anni. In più, u figliolu di Edward III stessu offra un tenienu, u pattu chì u so milizie da pudè andà in libertà in casa. Ma Giuvanni II di, in linchi di una vittoria brillanti supra lu nimicu, ricusò di tutti i cundizioni.

U fiercest battagghia di guerra i centu voce di l esse '

Battaglia di Poitiers in 1356 è cunzidiratu unu di li cchiù pisanti e Unpredictable. Black Prince avvisti chì ci avissi a lotta di l 'urtimu, accussi si tutti i arechja pinsava fora, u passageru si n'andò à tutti li surdati e clap li idiomi liberta. The British venenu nantu à u campu di coddi cu vigni, inturniatu da un histoire. U flanc manca, ch'elli stati prutetti da un torrente è, palude, lungo la scherma serbit archeri daretu à l 'histoire cuncurrenti pisanti.

Tuttu indicò a lu fattu ca lu cummattimentu di Poitiers saria pèssimi di lu ngrisi, ma i francesi anu fattu un sbagghiu funestu. A so 'esercitu, si custruitu nant'à i quattru cumpagnii, muvimenti unu dopu à l' altru. In più, u rè di ricusatu à aiutà i townspeople, scantannusi ca nun vi perdita di a gloria di a so vittoria. Cum'è un risultatu, lu primu attaccu di ghjunse u marescialli, ma si rumpiu luntanu da l 'asèrcitu principali chì di colpu, eranu scunfitti è fattu prigiuneru. Allora I andò à u duca di Nurmannìa, ma i so omi eranu in una nuvola di frecce.

The French fughjita in tutti i sensi, certi di i truppi micca stati ancu amparatu u rè di pi, tantu Giuvanni II persu a so battaglia sottu u cuntrollu di u duca di Orléans. Battaglia di Poitiers hè una vera vergogna di u Francese. King cumbattutu à a fini, a so unità patutu u più da u archeri inglese. Quandu tutta l 'esercitu pùa scapparu, Giuvanni II teniamu tantu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.