Casa e FamigliaVacanze

Cumu si celebrendu a festa di Ivan Kupala?

A mezcla più strachjata di tradizzioni cristiana è pagana rapprisenta a vacanze mistico è mistico di Ivan Kupala. Parechji seculi, l' antichi Slavi fete cilibrari a Kupala a notte di lugliu u settimu. Hè u diu di a fertilità è un membru potente di u panteciu paganu. Se toccu e tradizione cristiana, in a listessa notte celebre u ghjornu di San Giovanni Battista, chì battizò à Ghjesù Cristu. Fused together, i dui ghjorni fendi a nozzione di Ivan Kupala solu inolvidable. Questu ùn hè micca solu un passatu brillanti, ma di purificazione spirituali.

Ci hè tradizzioni interessanti di e festi di paura. Allora, à a festa di Ivan Kupala , hè abitudine di valdi l'acqua, purificendu di stu modu, perchè secondu a credenza, hè un simbulu di rinnimentu spirituali. Hè cresce chì l'acqui di battagghia vi pò pruprietariu, cum'è l'Epifania. Sta tradizione hè assai populari di l'adulti è di i zitelli, perchè tutti ci piace à ricaricà cù l'acqua in u caldu di u veranu. Pudete esse cleansed in fiumi è laghi, è ancu in a roghiera di a mattina, ma questu hà da esse risata tempi. In i casu estremi, utilizate l'acqua di l'acqua. In una nitica mistica festiva, partiti inusuales cun prejudici etiche anu realizatu in i clubs, douches obligatorias o partiti d'espuma sò stallati quì.

N'àutra tradizione, chì ghjè accumpagnata da a festa di Ivan Kupala (una occupazione periculosa, per via) - salta per u focu. Ancu u fattu chì u focu è l'acqua sò cum'è oppostu chì u paganismu è u Cristianesimu, in queste festa i dui elementi sò intravati. Se in a versione previa, u rituali di purificazione cù l'aiutu di l'acqua hè stata realizata, da una chjamata hè aduprata per questu. Hè cresce chì sta manera pudete truvà u so ànima alma. Allora, in i vechji tempu, era cunvinta chì un omu è una zitella chì spuntavanu in un focu senza separà e so mani viranu una longa è felice. Allora, questa hè una maraviglia, anch'ella unica radica, l'opzione per truvà a vostra segunda mità. Sè avete vistu in i tempi di u Rusu Anticu, da ghjornu sottu un focu incù i vostri amichi hè cunsideratu in quasi tradimentu. In u mondu mudernu, i festivali è festività di Kupala sò sempre accumpagnati da saltà sopra u focu.

In u vacanze di Ivan Kupala, ghjovani ghjurnati tradiziunalmenti fècenu rutti adornamenti-belli rampoli di grass è fiori, chì èranu lanciati à a sera. Allora i figlioli si lamponu in l'acqua per aghjunghje una guirlanda. A voti era distribuitu in anticipu, chì l'ariani anu aghjunghje, perchè ùn esiste micca malincipente. A sta bella tradizione still exists. Spécialmente li piaci à l'abitanti di cità è paesi.

A Night on Ivan Kupala hè una festa, quandu un fernu fieghja da a legenda. Hè succorsu devenu à e dòcimi di a mattina. Si crede a legenda, u fern hè chì si trova oghje nantu à a ricchezza cuncernata. E ancu chì a scienza pruvò chì a fern hè senza fiore, a ghjente persone in una ricerca di una flora rara. Questu hè unu di i megliu divertimentu nantu à una nitica festiva.

Ci hè una legenda mistica finu à quì. Ci dici chì ùn pò micca dorme nantu à a notte di Ivan Kupala. Inutile, pudete esse faciatu per una bruita o un spiritu malviziu, in più, pudete diventà vittime di una sirena o una maghjina. A so legenda hà fattu a festa mistica è sirvutu cum'è una scusa eccellente per camminare finu à a matina. Pagani cunzidiravanu questa festa cum'è un ghjornu d'amore. Perchè, u ghjornu chì u vacanze di Ivan Kupala hà iniziatu, i piacè fannu pagà l'altru massima.

Ci hè parechje infurmazioni in sicretu chì l'antichi Slavi cumminciaru u ghjornu di Ivan Kupala in u ghjugnu, quandu era a nuvella notevoli in tuttu l'annu. Hè una festa assai bella è misteriosa, chì hè circundatu di mistica, leggende è boni tradizzioni. Dapoi u tempu anticu, Slavs anu cunsideratu sta festa una festa di u Sun. In questu ghjornu, persone anu distruttu i capelli, incantevuli guirlanda di grass in i so capelli è in legatura cù corpi di fiori.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.