FurmazzioniStoria

Storia antica Slavs

L'antenati di i Slavs, u cusì-chjama antica Slavs, vitti fora da u vastu gruppu Indo-European populata tutta tirritoriu di Eurasia. Più di tempu, u pòpulu di l 'chiudi l'établissement di l' ecunumia, a struttura suciale è lingua, unitu in u gruppu slavi. A prima minzioni di li si trova in i ducumenti bizzantinu di u 6th seculu.

In 4-6 seculu aC anticu Slavs participò à a Great Migration - una grandi prucessu di migrazione, cù u risultatu chì si sò occupatu u vastu tirritoriu di Central, Eastern è Europe South-orientali. Pocu à pocu, si vinìanu dividuti nta tri rami: u Slavs livanti, punenti e miridiunali.

Duvuta a l 'chronicler Nestor, ùn sò cuscenti di u principale tribù slavi uriintali è u so locu di accumudamentu: a parti supiriori di lu Volga, Dnieper, Western Dvina e su nord krivichi vissutu; da Volkhov è Ilmen era a Slovenia; Dregovichi abbitata tarra Polesye, da Pripyat à l 'bérezina; radzimichy abitanti trà Iput è Sozh; circa Luna pò esse trovu northerners; da a parti supiriori di a Oka e vaddi terra ittatu Vyatichi; in i rigioni di u Middle Dnieper è Kiev era spaziu; drevlyans vissutu longu i fiumi è Squamish Oh; Duleby (o Volhynians, buzhans) venenu nantu Volhynia; Monica occupatu i versi di u Carpathians; tribù Ulichi è Tivertsy venenu nantu à i cchiù vascia di lu Dnieper, u Bug à a bocca di u Danube.

A vita di l'antichi Slavs, i so usi è credenze divintatu chjaru in u cursu di numerosi siti archiulogica. Cusì, ci fù cunnisciuta chì un bellu pezzu ch'elli ùn alluntanassi da i cultura patriarcali: ognunu tribù hè divisa in parechje genera, u tipu era piuttostu di parechje famiglie chì tutti ci nn'eranu e misa a pruprietà cumuna. Cuvirnatu dû clan è anziani, tribali. Per Affare impurtante convened Càmera - assemblea di l 'anziani.

Falsi 'attività ecunomica obosoblivalas famigghi, e spirisci generica fù sustituitu da i cumunità cunfinanti (liami).

L'antica Slavs eranu agricultori sedentary chì curtivatu pianti utuli, accuppiamentu nnustrî, impegnati in a caccia e pesca, sapia qualchi artigianatu. Quandu cuminciava à sviluppà u cummerciu, la cità accuminzau a nesciunu. Everglades custruitu Kiev, northerners - Chernihiv, radzimichy - Ljubech krivichi - Smolensk, Ilmen Slavs - Linguistique. guirreri slavi Fulbertu creatu a prutezzione di a so cità è purtatu in squadre divintatu prìncipi - principarmenti Vichinghi. Falsi magistrati pigliatu putere stessu è primurosu di divintà i maestri di a terra.

U listessu chronicler Nestor nni rici ca tali principato, fundata da li Vichinghi Askold è piazza in Kiev, Rurik - in Novgorod, Rogvold - in CREME.

Ancient slavi venenu principarmenti cumuli - cità vicinu à i fiumi e laghi. U fiume, ùn hè solu pè aiutà à righjunghja i paesi vicinu, ma dinù à nutriscia a bravezza. Però, l 'accupazzioni principale di u Slavs hè agricultura. Iddi Focetta lavoru cun boi o di i cavaddi.

Addevi accuppiamentu hè dinù impurtante in l'ecunumia, ma per via di u e cundizioni ùn sò troppu sviluppatu. Assai Slavs anticu di più attivi sò impegnati in a caccia è apiculture apiculture - VII salvatichi preda e mulino.

Sicondu à a so cridenza, sti tribbù era paganu - Avianu a natura è antenati morti. Ci chjama lu celu diu Svarog, è tuttu u fenomenu divinu erani cunsidarati com'è i zitelli di Diu - Svarozhich. Per esempiu, Svarozhich Perun Slavs soprattuttu revered perchè vi manna li trona e di li lampi, oltri à sente a so tribù patruciniu duranti la guerra.

U focu è u sole, è a destruzzione, o benefica, è sicondu à stu tipu di personified Dazhdbog dannu fochi luci e caluri, cavallo, o di u male, a natura di u caldu è addumatu-dannu a vita. Stribog statu cunzidiratu lu diu di timpesta è venti.

L'antica Slavs mittia a vulintà di i so dii, tutti i finòmini naturali è cambiamenti in la natura. Pruvaru in ogni modu d'propitiate i so varii festival e offerte. Hè bellu, chi l 'vittima pussutu purtà un omu chì vulia a fà lu. Ma in tutti i tribù avia u so Sophie-Sage o magu, chì era capaci à amparà i vulintà Ersatz di i dii.

Ancient Slavs micca custruisce tempii, è per un bellu pezzu micca à creà imagine di i dii. Solu poi si principia facennu idoli - figure di lignu crudely fattu. Cù u adoption of Cristianesimu, paganism è idolatry falsi struncatu. Ma, l 'riligioni di i nostri antenati puntu di stu ghjornu à l' usu di l 'vulintà pupulare è i vacanze a natura agriculu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.