FurmazzioniStoria

Nikolay Nikolaevich Novosiltsev: biografia e rializazioni

Conti Nikolay Nikolaevich Novosiltsev hè unu di i più impurtanti figure publicu di Russia in a prima mità di u XIX seculu. Ghjesù hè u autore di parechje Italiana.

urighjini

Born Nikolay Nikolaevich Novosiltsev in u 1761. Era u nipoti di u sgiò nòbbili Alexander Stroganov - un membru di lu Cunzigghiu di Statu è unu di l 'vicinu di Catherine II. Tuttavia, ci era in u biografia di u zitellu è u scar. Era u figliolu di Lecci di a so mamma-nobili. Hè per via di sta ch'ellu fù mandatu à addivà à u so ziu, unni si putìa campari luntanu da guai a famiglia di i so parenti.

Alexander Stroganov decisu chì u megliu nipote hà da fà una carriera militari. famigghi nobili ricchi sò sempre circava a attaccari di i figlioli di St. Petersburg guardia Elite, chì era piuttostu di crema di a sucetà Russian. À un livellu Nikolay Nikolaevich Novosiltsev ùn tinia, ma campavanu finitu a furmazione in Corps l'capital of Pages in 1783.

carriera militari

Più di u dopu 13 anni, u futuru shtatista stabbirmenti si trasfirìu, su ntra li schieri in l 'asèrcitu. In l 'anni di lu so serviziu ghjunse un altru a guerra cù Sweden in 1788-1790 francese gg. Novosiltsev participò in parechji opérations impurtanti è sconfitta di sta sperienza cumbattimentu. Sicondu à i risultati di a guerra, addivintau un culunnellu.

On avè ricivutu di 'na tali marina altu rangu cumplitamenti scurdatu sula. No avìa l 'armata russa a fini dâ guerra cu Sweden scuppiò una insurrezzione in Pulonia. Stu accadutu in 1794, quandu era digià daretu à una pochi di e rùbbriche di u Commonwealth. Russia, Austria e Prussia spizzò, stu paese in quattru è iddu pigghiò un pezzu. Pulacchi s'arribillaru. I c'era à u capu di una nazziunalista e una patriotta Tadeusz Kosciuszko. Nikolay Nikolaevich Novosiltsev participò à a resistenza armata à u supprissioni di li pulacchi. In 1796 si dicidi di lascià u serviziu militare, è ritirò.

Cunnisciuti in ambienti libbirali

Qualchi tempu Novosiltsev Nikolay Nikolaevich abitanti di u strangeru, cumpresi in Londra, induve ellu fù cumplettani u so educazione in u umane. sughjornu longa in un paese straneri nun hannu. U ghjovanu mpiraturi Alexander I chjamò, daretu à a so tarra.

A stu tempu, lu novu rè avìa cugghiutu attornu a iddu un circulu di veri amichi à mezu à i nobili più struitu di Petersburg. All d 'iddi era libirali, è vulia à fà la partendu riformi in u paese. Mpiraturi spartutu issa brama. Iddu necessaire people like Novosiltsev Nikolay Nikolaevich. A biografia di sta persona hè cumplettamente carer cun Alexander.

Nunustanti lu fattu ca la prima Novosiltsev educazione hè un surdatu francisi, typique, avia una menti publicu prufonda. Iddu fu canusciutu e pupulari ntra li nòbbili Petersburg di bonu, priatu l 'ordine stabilitu duranti lu regnu di Paul I - patri di Alexander I. Avà u vechju munarca fù quellu è tombu, è u so sistemu puliticu sensu cunservatore stabiliu in Russia, ci hè tempu à dismantle.

Membru di u Cumitatu Private

In i primi anni di u regnu di Alexander Novosiltsev Nikolay Nikolaevich hè un membru attivu di u cumitatu di sicretu - una riunioni informal di lu mpiraturi apprussimata. In 1803, u signori fù numinatu prisidenti di l 'Académia d' Sciences. In sta pusizioni iddu ristau 7 anni, in chì hà fattu assai per u sviluppu di a lingua è a ricerca in Russia.

Novosiltsev statu cunnisciutu per pudè mudificà parechje pusizzioni differente. Perciò, a so armata di ùn falà - pigliò la suluzzioni currettu e vere. In u 1804, l 'ufficiali addivintau assistanti ministru di ghjustizia. Fu duranti stu pirìudu, ca misi nta lu cumplessu ligislazzioni Russian chì nicissarii riforma. Qualchi regule foru stabbiluti in u XVII seculu, è u regnu di Alexander infini abbuccari.

Di u baddu di i riformi hè stata impiantata per formulate liggi Cummissione. Hè statu guidatu da Novosiltsev Nikolay Nikolaevich. Photo ritrattu di l 'omu si pò trova in ogni un'opera di Vociaru drittu à università.

Diplomat è rifurmaturi

In lu 1805, lu mpiraturi vinni livari in u cumitatu di sicretu. Riformi trasutu la manu Mihaila Speranskogo. anzianu i membri di u gruppu ricevutu un novu articulu. In Novosiltsev accuminzau un imbasciadore carriera è diplomat. In stu campu hè interessante à a so sperienza di vita à u strangeru. Dinù in lu 1805 si ne successu pi scuntrarisi cu Great Britain, chì hè vitali a Alexander duranti la priparazzioni di la guerra cù Napulione.

Duranti stu pirìudu Novosiltsev svorgi tanti ASSIGNIEZ diplomaticu tutta l 'Europa occidintali. À u listessu tempu, si facìani parte à chì u so travagliu cum'è un esiliu preziosi. Novosiltsev parlà vulia vultà à a capitale. Hè accadutu più tardi. Prestu si rumpiu War Refrains di 1812 anni. Quandu Napulione fù infini, scunfittu a Russia juncìu lu restu di la Pulonia. Hè culà chì fù mandatu Novosiltsev.

In ùrtimi anni, lu regnu d 'Alexander Moura infini turnau a St. Petersburg. In la capitali, si sviluppò un schiţă Cartula di l 'Imperu Rumanu Russian. In fatti, ci hè un tipu d 'mudeddu di u futuru Custituzioni, chì indetta u libbirtà civili. U prughjettu fù mai avvisti.

Sottu Nicholas I Novosiltsev era un membru di lu Cunzigghiu di Statu. In lu 1833, addivintau lu conti, è in 1838-m, muriu. St'omu so fama cum'è quellu di u cinturione più vere è puteri à u tempu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.