FurmazzioniStoria

A seconda guerra ceceno: la verità, avemu mancu sacciu

Cunfrontu cù a Prima Guerra ceceno, Second animali Tecnica ceceno guerra hè assai peggiu. It cuntribuitu a stu ghjurnalismu cuntrollu ideali didicatu à l 'eventi ceceno. Simply mette, u citadinu Russian amparatu solu circa i più evenimenti maiò-scala in Chechnya, chì era impussibile di ammucciari.

Dove si trova a verità?

Solu in u vaghjimu di u 2001, l 'ufficiali di guvernu chjamatu i suldati perdita dati Russian più di un periodu di dui anni, lu ceceno cunflittu: deadweight - 3438; 11 661 - ferti. Tuttavia, ci era altre testimunianze chì hè valuri seconda guerra ceceno Russia. Eranu chì i perditi etrusca era 2-2.5 voti supiriuri a chidda i perditi, isciutu a versione ufficiale. New dati ufficiali pubbricatu guasi un 'annu e menzu. Sicondu à elli, a perdita tutali di tutti i Russian "sunu" in lu piriudu da October 1, 1999 à 23 di dicèmmiru, 2002 assummava a 4,572 tombu, firutu - 15,549.

A più grande perdita

In agghiunta a ostilità attiva, la Secunna Guerra ceceno, anni, chì eranu marcatu da un numaru di attacchi militanti, e forze fidirali causatu perditi seriu. Sottu sò esempii di u più grande d 'iddi.

Four helicopters perdutu "l 'feds" di l' èbbica di la fini di ghjennaghju - principiu di ferraghju di u 2002. U più impurtante perdita - Mi-8 elicottero, chì fù purtava dui ginirali - diputatu. Ministru di Specialista interna di a Federazione Russa Mikhail Rudchenko e cumannanti in Chechnya Cast N. Gorid. "Pinwheel" sparà falà 27 di ghjennaghju di u 2002. 19 d'aostu 2002, separatists ceceno hanu tombu davanti un elicottero Mi-26 cù un militare Russian 119-di marzu.

L'attaccu di militanti di u Dubrovka

Duranti lu un'andatura Secunna Guerra ceceno trafalatu a Mosca October 23, 2002. Duranti na dimustrazzioni di l 'musicali "Nord-Rosa Balistreri" custruennu a Casa di Culture su Dubrovka pigliatu u gruppu di militanti ceceno fà un contu circa 50 pirsuni. A dumanda principale di i militanti guidatu da Movsar Barayev hè u rimuzzioni di e truppe da Chechnya. Dui ghjorni dopu, dopu à a riunioni, l 'autorità anu fattu un manifestu chì si sò vuluntà di salvà a vita di Corsu, damu la libbirtati di hostages. Perciò, u Populu scunnisciuti ultimatum: sia u so esigenza hè scontra, o si principia à tumbà i hostages. Sè u guvernu avia fattu cuncissioni, a seconda guerra ceceno â fini di l 'autunnu dô 2002. Ma stu ùn succede. A causa di e paure chì militanti tramuntana, u bastimentu, u puteri dicisi à mette addurmintati gasu in u audienza. Hè accadutu in a notte in u 26 di uttùviru, seguita da u Munniali particulari, hà sylvie in u bastimentu, umiditati u Populu. U risultatu di sta Battagghia hè la distruzzioni di militanti è à impedisce una pussibule scòppiu. Ma a causa di l 'azzione di gasu di u hostages tombu 129 pirsuni, è un altru di 40 mortu in u dopu sei mesi.

Quale hè a rispunsevuli?

Dopu, u guvernu uccurrenza u còmicu nantu lu tirrurismu ntirnazziunali. Un diputatu. FSB diriggenti - Vladimir Pronichev è fermani chimicu anònimu, viremu u gasu in a stanza di "Nord-Rosa Balistreri", ricevutu volti - la stidda di l'Eroi di la Russia. Però, di l 'penetrazione di i gruppi militanti in a capitale, accussì nuddu fù punitu. Pò dassi chì hè per quessa a seconda guerra ceceno e poi di novu è dinò ricurdava di iddu stissu a l 'usu di attacchi militanti tutta la campagna.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.