FurmazzioniStoria

A guerra in Dagestan

In Dagestan ancora pedagogicu attacchi militanti, chì hè sìmili di i raporti publicu di lotta. offerte Daily in un Eppuru di la forza di discrìviri ciò chì intravene cum'è un altru a guerra cù i forzi di sicurizza di civili. A guerra in Dagestan di u bravezza hè un eventu assai difficiule. Dunque ci vole à studià a più tecnica tutti i sustanzi di stu fenominu.

Riassunti di ottobre di u 2012

XIII October banditi tri rapprisintanti di corpi lege vutatu foru ammazzati in zona Tsumadin. Nonu di u listessu mese, vicinu à vittura Gurbuki fù agitata, su, ammazzannu statu trovu trè corpu charred. Sestu ghjornu di unknowns October attaccatu una di i scagni di u Fund Pension de la Russie, fù rattu 2.5 miliardi rubles, tombu una donna, è ferti dui i visitori. Quinta di uttùviru in Makhachkala su Gogol Street fù liquidated Yerlan Vitale. On Ordzhonikidze Street u listessu ghjornu, un attaccu di u capi lege vutatu, purtannu lu policemen pigliatu pistols Makarov.

Un ghjornu nanzu, 25-anni-vecchio, citatinu di Makhachkala statu tombu in una de bus cun ghjente nant'à a pista "Makhachkala-Astrakhan." U listessu ghjornu ammazzatu lu capu di 'amministrazzioni di lu Lower Chiryurt Habiba Dzhamalova è Murad Kachkarova (riprisentante di u saxofona cullittivu lucali). A guerra in Dagestan, parla assai di datti di i residenti lucali. L'attaccu di rializatu da scunnisciutu incagulati. Second di uttùviru statu tombu da un ufficiale di polizia u carrughju in Makhachkala Dahadaeva. Solu l 'ultimu rapportu, u delittu à circa sissanta punti stati fatti in dui mesi. Splusioni, atti di u terrurismu, tenienu-presa in Dagestan pigghia postu cutidianu. A guerra in Dagestan hà guai è tristezza Ùn solu di i residenti lucali.

Previsioni fattu

A guerra in Dagestan (2012) hà purtatu assai di priculu. Previsioni di u sviluppu di a situazione in u paese, sò disappruvazioni. Ghjovanu crede chì banditismu criminali, sottu à u francese guise di extremism, àvi un tali a natura chì arrubate digià è capi.

L'autorità sò à una perdita, ùn solu ùn pò dà un chjaru griglia di ciò chì hè pusitivu, ma ùn sapete cumu a nesciri fora di la situazioni oghji in u paese.

Abitanti di u paese sò sentitinu ingannati da u fattu chì i ghjovani da dispirazioni simpricimenti nunda à fà, un travagliu pò mancu tantu assai abili di a pupulazione, i ghjovani chiamari a so putenziale indocu, i giandarmi ùn purtà fora lu duviri, nicissarii, è sta porta si metti a mess di l 'ordine suciale. A data, u puteri sò circannu pi rimettiri la justizzia solu à traversu u funziunamentu spiciali. A guerra civile in Dagestan Si cuntinueghja è quandu si gira fora, hè sempre scunnisciuta.

Di sicuru, u elimination di banditi hè di sicuru una misura nicissariu, "ufficiu di sicurità" ogni jornu, ghjoca a so vita, pudia di ricriari òrdini in a casa di campagna, ancu s'è i principali nascenu di u disordine, fermani sempri unresolved. A guerra in Dagestan farà chė parechji di più guai, noi vi permanenza sviluppi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.