FurmazzioniStoria

«Veni, Vidi, Vici» - una frasa di l 'età

So tanti pirsuni frasa cunnisciutu «Veni Vidi Vici», chi traduce populu corsu cum'è "I ghjuntu, aghju vistu, aghju vintu." Stu manifestu, in particulare in Russian, tantu pupulare è cusì friquintimenti usatu, ancu in usu cutidianu, chì i quistioni di 'unni si ghjunse da e quale patrone, ùn ci hè tanti.

"Latinu hè avà fora di moda, ma s'ellu vi dicu la virità ..."

In i ghjorni di A. S. Pushkina latinu appena "fora di moda", s'è a so cunniscenza di u umanu carattirizzata solu cu lu megghiu e mani. Ma puru tandu, ùn hà tantu persu u so statu com'è una lingua parlata. Ma ancu s'è vo amazes hè un rolu di primura in a medicina, in particulare in pharmacology, putemu diri ca virgulette latinu è e frase chì càmpanu sempri. A lege hè dinù arquantu difficili di fari, senza l 'aiutu di latinu, ca detti lu nomu di la riggiuni in Italy - Latiya, u centru di u quali hè di Roma. parolle latinu ùn sò solu urnamentu di lingua, qualchì volta solu ste frase chì pò ricaccià l 'essenza di a posta. Ci sò dinù in cullezzione dumanda aphorisms latinu. Qualchi frase sò pràticu ancu a ghjente luntanu cacciatu da a latinu e li scienzi in generali.

Frasa-perle

A prima tali francese citation si rifirisci salutu «Ave!» È sacramental «Veni, Vidi, Vici». Dizionari e scrittura sò fundate nant'à tistimunianzi di li filòsufi e li stòrici grecu e rumanu, cume "U Sayings di rè è so cumpagni," Plutarch, da u quali fu fattu sta frasa. High a cultura di l'anticu Mediterraniu - "u viculu di a civiltà" - hè avvintu cù beddi liggenni. rè è so cumpagni, célèbre, chi era intelligente è struitu, sò stata attribuita à i discorsi luminosu, è s'ellu ùn si longa è bedda, la-alta capacità, cortu è precisa. A frasa «Veni Vidi Vici» apparteni Gaius Yuliyu Tsezaryu (100-44 anni. AC). Si trova tuttu u mudellu di frasa storica caccia - elongate in stile, è aspettu, inteligente è, più ntî, hè cumplettamente fiducia cu l 'eventi di ddu tempu.

Events prima lu la pussibbilità di u frasa

Caesar ùn era u tempu megliu di a so carriera. A grossa, esercitu beni-dutatu di Pharnaces, u figliolu di ruttu dittaturi rumanu Pontic King Mithridates, sbarcò in l 'Asia Minori, è si messe à ognuna una vittoria dopu à un altru. Son vendicati u so babbu. Yuliy Tsezar micca pussutu andà daretu à Italy, unni iddu fu chiamatu los urgente, lassannu tuttu comu si tratta. È in '47, in fini di statina, à Zele purtatu e truppe geniu militari scunfiggeru l 'esercitu di Pharnaces. A vittoria hè prestu è facili, Caesar turnau a Roma in triunfu. Quissa hè un evenimentu brillanti, ca nasci a lettera à u so amicu Amintsiyu induve fù scrittu sta frasa.

Brillanti omu brillanti dicendu:

«Veni Vidi Vici» - sta ùn hè viniri ccà, ci hè una parolla di luce, celesti è vittoria assai impurtante - "I ghjuntu, aghju vistu, aghju vintu." Certu, a frasa necessità essi, è, secondu à u storicu Suetonius, u travagliu autore di "À Nimu di u Lavoine Caesars", veni à dì u statu iscrittu nant'à u Beni, chi fù purtatu in fronte, Julius quandu u so truppe vitturiosa entre Rome. About Caesar e muntagne di litteratura scritta, a so pupularità ùn hà diminuiuta, ma cresce da u sinemà è insalata. A so surpresa perchè una frasa «Veni Vidi Vici» - ùn l 'unica espressione chì si ne falò in a storia. Ma chì era lu nomu esatta di un repère di tuttu fattu in u tempu, brilliantly, senza un farisi. È, di sicuru, u so cusì una bella, usatu in a forma di slogan su manifesti di sfarenti cumpagnii, u più famosu di i quali - 'impresa birrerie "Lire Luna". Parolle nova packets di cigarettes "Marlboro".

Yuliy Tsezar hè u autore di tanti frasi - sàviu, prophetic, cynical. Disse chì hè impussìbuli di certej invitati, chì ugnunu - u fabbru di u so distinu, ca, Caesar, ancora, s'ellu a voglia ellu, u nunda menu à esse a paura. Dicini di ditti èranu discinnenti, ma "I ghjuntu, aghju vistu, aghju cunquistata" - dicendu chi iddu stissu c'annunzia. Leghje - e si voi arrinata, è s'ampara chì di più precisa, oi, più distintu a diri la vittoria micca pussutu esse qualchissia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.