FurmazzioniStoria

Storia di Odessa da antichità à l 'attuali ghjornu: a data, evenimenti, pirsunaggi distinti da Odessa

Sbagghiatu a pinsari chi la storia di Odessa accuminzau cu la nascita a lu sò postu una cità muderna. People aghju vissutu quì assai nanzu, è ch'elli anu sceltu stu rughjonu duvuta a lu fattu ca la trasuta lucale hè un attore aria, acqua di u portu. In più, quì hè cusì dolci è degnu di u clima.

antichità

A prima cità arregistrata apparsu quì in lu BC VI seculu. Chistu fu lu periodu di la Grecia antica. Ancient cultura diffusioni longu di u Mediterraniu, u tuccò, è u Mari Neru. Colonia, u pratu, dunni, dopu à tanti seculi cultivata Odessa, fù chjamatu Istrion. Ancu dopu à u venenu Nikonion, Tiru, Isakion. Lu centru amministrativu di l 'ulannisi era cunsidarata una Olbia riccu e sviluppatu. Duranti lu heyday di a so populazione si juncìu 15 mila pirsuni.

In u II seculu aC l 'èbbica antica ha passatu à una nova tappa di u sviluppu. Grecia passò sottu u cuntrollu di Roma, è in lu Casanova Sea Black n'andò marcanti è espluratori di stu paese. Duranti lu regnu di Leuca noi sò attivamenti pruduzzioni incù u Scythians - l 'abitanti di a Casanova.

èbbica antica finì quandu in u IV seculu terra lucale stati devastated dopu à l 'invasioni di la catena. Si trasfirìu a ovest sottu pressione da predatory è profligate di l 'Unni, guidatu da Attila. Tutte si firmau, da l 'antica cità era a ruvina, chi si messe à ssu solu in lu XX sèculu.

principiu di medievu

In u presto medievu la costa Mari Neru passò da a manu, a manu. Originally sti lochi eranu sottu à u pesu di l 'imperu bizantinu, chi avia Colonie in l' n Crimìa e cuntrullava cummerciu di u pratu, di Odessa. Tuttavia, più di tempu i Grechi sò spariti, è tarra vacante occupatu Slavs, cchiù pricisamenti, lu fronti tribali Tivertsy. Chistu fu lu piriudu da VIII à X sèculu.

residenti Local hannu statu sutta li prissioni custanti da u catena - Pechenegs è Polovtsy cu urìggini Turkish. Per quessa, di tanti seculi a storia di a Odessa cunniscia appena lotta di differente tribù chi nun hannu grandi cità è i porti. In seguita aggravated la situazioni Tatar invasioni di u XIII sèculu. Perchè ellu, tutte e cultura uni pochi cavoletti stati distrutti, ca asisteva u Mari Neru.

Tutte Center cù i Taliani

In u seculu XIV stu locu tempu sottu u cuntrollu di Ducatu di Lituania, pin up assuciata incù u regnu pulaccu. Si tirò enterprising marcanti italiana, nantu à a so manera à Custantinopuli. Iddi criatu assai di cità in la Crimea (Kaffa, Tana, Likostomo, quelli chì vivant, Moncastro).

Chi marcanti Cattòlica ci manca minzioni scritto di i cità chjamati Hadzhibey. Ch'ellu era à u locu di u mudernu Odessa. Ci sò tanti li tiurìi supra l 'urìggini di lu nomu. Most prubabilmente, si vene da u lingua Tatar, chì purtatori era catena di u nogai Orda. Stu tribù addividìrisi luntanu da u so 'prossimu, "d'oru". Sicondu à un altru versione, Hadzhibey fubbi comu lu Caravaning assai di Polacco è marcanti Lithuanian a grapiri ligami cun i Taliani.

In favore di a tiuria di Tatar dici l 'esistenza di nogai Khan Kachibeya. Iddu cuvirnaru quì finu à 1362, finu à ch'ellu fù scunfittu da u Lithuanian Duca Algirdas in Blue Waters. U so nomu hè cunsunanti incù u nomu di u paesi.

Lithuanian listessu chroniclers cuntaru ca u stabilimentu hè stata fundata da Duca Vytautas, mandatu quì Kotsyubeev famigghia. Ogni modu, a prima minzioni di Hadzhibey ricolla à 1413 anni. Hè in u quatru di u Polacco Re Jagiello, chi detti a la spiaggia di lu Black Sea Svidrigaylo u so vassallu. Ma puru tandu, l 'influenza Lithuanian hè assai ha appuculita da i guerri cu la Tartars. Ma, issu ùn impediscenu micca Hadzhibey campa u so massimu, riguardanti cummerciu cù i Taliani. Faci lu Poni di sali raru prudutte in dipositi lucali.

désolation Hadjibeyan

In u XV seculu, i Turchi cunquistari Costantinòpuli e numinatu lu in Istanbul. Attraversu lu messu solu un itinerariu mare, à u Mari Neru di l 'eurupei. Sultan urdinau a to levy grande tassi da a passari li navi di u Italian o affucatu quelli chì ricusò di pacà u tributu. A causa di chistu, un missaghju cù i marcanti Western avìa statu idee.

Quandu i Turchi cunquistata Krymskoe Hanstvo tatari Battagghia statu purtatu è lu postu unni ora leva Odessa. Da ddu mumentu Hadzhibey finalmenti cadiu nta disrepair.

Mailly Kfartah

Cuntinuari a storia di a Odessa, cum'è in lu XVIII seculu, i Turchi si messe à custituiscia una furtezza di ENI-Dunja (lu nomu pò esse traduttu cum'è "New le Monde"). Piuttostu, si solu mantene ruvine di un castellu medievali. Allora, in u 1766, Russian marina paga Ivan Islenyev disguised cum'è un mircanti visitatu Mailly Dunja è mandò à nantu à u corsu St. Petersburg circa lu novu prumuzioni. Hè nutevuli chì u furtezza fù custruitu in u locu induve si trova oghje u RUSSIA Boulevard (in a cità).

Sti dati sò utuli à una pochi d'anni, quandu u prossimu Russian-Turkish a guerra (1768 - 1774). e truppe Russian trasuti u sustegnu folla Edisanskoy valurizendu trà i Dniester è Bug Lingua è Castagna una minaccia à a furtezza. Zaporizhzhya Cusacchi dinù pruvatu a catturari l pè parechje volte. Infine, ci hè riesciuta in 1774, ma u mondu fù prestu firmatu trà u puteri, è l 'Mailly Kfartah addivintau arreri' na parti dâ Russia.

Soon Catherine II luvatu lu Sich, è qualchi Cusacchi venenu vicinu Mailly Dunja, sicondu à u scontru cù u Sultanu. Stu migrazzioni di Russian u dirittu di aviri lu nantu à u corsu più cumpleta è precisa di ciò chì hè accadutu in u golfu.

Catturà Hadjibeyan Russia

Storia di Odessa cuntinuau una pochi d'anni più tardi, quandu una nova guerra cu Turkey (1787 - 1792). Na vota cadì pusizioni strategica impurtante Ochakov, partial di la flotta di u Sultan fù cummossu di u portu Hadjibeyan.

In u 1789, a cità fù messu nantu à l 'armata russa, chi in stu spaziu urdinatu da Ivan Gudovich. Un altru 'eroi di l' attaccu si Ataman Anton Golovaty. Trattatu di Gh hà cunfirmatu u novu statutu di u stabilimentu. By issu tempu, ci stava la pupulazzioni cchiù Motley: .. turchi, li Greci, i Ghjudei, Russian, etc. per quessa, in cumenciu affacciari una pruposta di praticà i marinari furtizza di la flotta di Mediterraniu.

XIX seculu

Tuttavia, la mpiratrici dicisioni di custruì una nova cità chì diventerà propiu parte di a linia di difisa di l'Dniester. Idda avia a difenniri la Russia in lu situ finite incù Bessarabia, chi a ddu tempu era sempri sottu u cuntrollu Turkish. Manager custruzzioni statu numinatu à u famosu cumannanti Russian Alexander Suvorov. Foundation di i cità pigghiò ufficiarmenti locu 7 di giugnu, 1794. U nomu mudernu di Odessa, Ghjesù cullò in uni pochi di mesi. Hè dirivatu da lu nomu di unu di i culunii grecu in u golfu. U locu còmuda e paci aghju u dirittu piccula cità sviluppà subitu in una grandi capilocu di u XIX seculu.

À u so Centenaria (1894), Odessa hè u quartu più grande cità à l 'Imperu Russian (dopu à St Petersburg, Moscow, è di Varsavia). U so pupulazione di 400.000 abitanti. Era un centru di u cummerciu, li scienzi e industria. À u listessu tutta l 'epica, quandu ci era un forte putenza riali, un terzu di a pupulazione di Odessa hè luntanu da a origine Russian. Quale hè ghjustu ùn era ddà: i Ghjudei, (in lu paese di li ci fu lu Pale di statu), French, Moldavians, li Germanisi, li Greci ...

In i primi anni di Odessa avutu à suppurtà assai, cum'è l 'epidimìa di a pesti. Tuttavia, tutte e speci di cruci è guai sò state superari, macari pi mmenzu di cumpetenze amministrativi guvernatore Arman Richelieu (naziunalità francese). Sutta iddu la cità fù custruitu da zeru lu megghiu architetti in u paese.

A guerra in u Crimea in u 50s di XIX seculu, ci arrispunniu cunsunenza cù quì. Odessa discrittu affaccatu in u Bloccu. In aprili 1854 la citati vinni sutta lu squatrone di focu di li navi e nglisi.

A guerra di u XX seculu

Duranti War II Odessa le Monde fù sottumissi à shelling da i tedeschi è Austriaci. A guerra civili chi scuppiò in Russia purtatu a lu fattu ca la cità hè una grossa quantità di tempu passatu da a manu, a manu. Ch'ellu era in l 'accuppazzioni tudisca-austrìacu e addivintò na parti di differente clouds statu, chi furmavanu una Ukraine "indipendente". Infine, lu cuvernu suvièticu hè impiantata solu in lu 1920, quandu a cità nant'à u mare, Black intrutu in l 'esercitu sottu à u cumandu di Kotovsky.

È avà un novu prublemu - la Granni guerra Refrains. Principiu di u prossimu difesa di Odessa. 73 ghjorni in Francese (da 5 d'aostu di 16 di uttùviru, 1941) a smuntari tinia successu fermé asèrcitu tudiscu. "San Francisco" gruppu pruvatu à entra in i avvicinamenti di i porti, 'nveci di cuntinuari, sicondu à u pianu "Blitzkrieg", u muvimentu di a piaghja urientali. Mentri li surdati Soviet cumbattutu in Borghi attraverso la matina a la évacuation effettiva di a pluralità di civili, oggetti valori di l 'arti, vagliatura industriali statu purtatu fora, è cetara è cetara. D.

L'esercitu dinù si ritirau in una manera organizzata. Tanti parti stati mandati à u Crimea, unni participaru a la difisa di Sevastopol. In Odessa, duranti l 'accuppazzioni tudisca statu creatu sigretu, chi successu a risistiri a l' accupazioni. opérations sèpalu purtò da vuluntari, anu tombu circa 3 milla tedeschi hè allughjatu in la cità.

Odessa Soviet

Doppu la vittoria di l 'èbbica suvietica statu marcatu da a crescita di l' industria è educazione in i cità. Era sempre una maiò u portu Mari Neru. U Caravaglio filmi search étoilés filmi classicu è seria (per esempiu, amatu da molti è hè avà un havia Stanislav Govorukhin "The Meeting Place micca Can Be sì").

In lu periodu Suviètica Odessa statu attribuitu u titulu di "Eroi City". Ci hè à mezu à i primi sette i titulari di u statutu di onorariu. In memoria di u so ghjustificazione di sangu è eroicu, chì pratindia ch'eddu 15.000 vita, u cumplessu di memoriale s'aprì, Green Belt di Glory è altri spazii memorable.

"U Patrunu da a Odessa, Teddy Bear, è chi significa ..."

In Odessa, nascìu assai di ghjente cunnisciuta. Ancu di più à u capilocu di umuri vene a budget, i turisti è Dilettanti di na bona zona. Di sicuru, in un cortu articulu difficiule à Cognome tuttu u pòpulu, famosu per i quali Caledonia hè ville la casa, tantu avemu limità u trasferimentu di i più intarissanti. Cusì, u famosu citadini di Odessa:

  • cantanti L.Utesov;
  • puitissa Anna Achmatova;
  • Scrittori Ilf I., V. Kataev, Olesha;
  • Marshall L. Malinowski;
  • submariner Alexander Marinesco;
  • Soviet agenti paga Nikolai Geft;
  • Major pasquale crìmine Mishka Jap;
  • TV présenter, ghjurnalistu, cantanti Boris Burda;
  • cosmonaut Dobrowolski;
  • satirists R. Karcev e M. Zhvanetskiy e tanti àutri.

Odessa Modern e so tradizioni

Cù lu crollu di l 'eroi cità Unioni Suviètica, divinni parti dû Ukraine indipendente.

Odessa Day tradizziunarmenti cilibbrata e osserva su 2 di settembre. Si diventa u centru di a celebrazione RUSSIA Boulevard è Silence Piazzetta. Quessi sò i dui più bè cunnisciutu-sìmbulu di a cità. U centru storicu hè usata da UNESCO è prutetti cun particulari com'è u patrimoniu culturale unichi di sèculi prima. Ghjornu di a Odessa cunfine tradizione cù cuncerti Gala, festival e fuochi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.